Dat dus..quote:Op woensdag
29 april 2009 01:12 schreef Edwinuss het volgende:
Fok werkt geniaal op mobiel. Klacht onterecht.
Mijn post ook, maar ik zeg ook, het is geen zware klacht. Maar het moet wel beter kunnen door middel van een app of een iets nettere mobiele site.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat dus..
Deze post wordt getikt op een iPod Touch trouwens
Uiteraardquote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef FunkyHomosapien het volgende:
zit je nu op je ipod ding dan?
Omnia zuigt!quote:Op woensdag 29 april 2009 01:16 schreef 2fastTG het volgende:
Ook daarom een omnia ! Werkt als een tierelier.
onterecht.
wat zit je te huilen dan?quote:
Dat het gewoon niet helemaal geweldig werkt!quote:
Wat had je dan in gedachte?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:15 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
[..]
Mijn post ook, maar ik zeg ook, het is geen zware klacht. Maar het moet wel beter kunnen door middel van een app of een iets nettere mobiele site.
quote:Op woensdag 29 april 2009 01:21 schreef koningdavid het volgende:
Ik type dit op een HTC Touch HD. Werkt perfect.
Dat ben ik me ook eens aan het bedenken. Probleem is dat ik nog even goed aan het sparen ben voor een mac en zonder mac geen app dus dat duurt nog wel even.quote:
Het schijnt niet zo lastig te zijn met die sdk etc...quote:Op woensdag 29 april 2009 01:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb trouwens op zich alles wel om het te maken (iPhone SDK, profiel waarmee ik dingen naar mijn iPhone kan zetten), maar ik ga geen 79 euro betalen voor zo'n developer-abo om er vervolgens achter te komen dat Cocoa Touch een te moeilijke programmeertaal is.
quote:Op woensdag 29 april 2009 02:03 schreef Stevennn het volgende:
Die paginaknopjes zijn te klein. En dat geel is lelijk xD. (ook @ touch.)
die van mij op iphonequote:Op woensdag 29 april 2009 01:13 schreef Treces het volgende:
[..]
Dat dus..
Deze post wordt getikt op een iPod Touch trouwens
Danny is van het geld incasseren. Niet in het investeren in vage iPhone appsquote:Op woensdag 29 april 2009 01:11 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Wil ik voor het slapen gaan nog even leuk verder gaan op fok op mijn iPod Touch, maar de mobiele website van het forum is nou niet bepaalt een feest. En er is geen fok iPhone app. Het is geen zware klacht, maar er kan wel een appje worden gebouwd of in ieder geval de mobiele website verbeteren.
eens, daarom gewoon een windows mobile applicatie :xquote:Op woensdag 29 april 2009 08:26 schreef Juicyhil het volgende:
Ja kom, we gaan voor die paar fokkers met een iPhone () een hele app van tig euro bouwen.
Goed idee!
Ik vind het best goed lopen eigenlijk op mijn iPhone, ondanks dat het geen specifieke iPhone app is.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:11 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Wil ik voor het slapen gaan nog even leuk verder gaan op fok op mijn iPod Touch, maar de mobiele website van het forum is nou niet bepaalt een feest. En er is geen fok iPhone app. Het is geen zware klacht, maar er kan wel een appje worden gebouwd of in ieder geval de mobiele website verbeteren.
PI's inderdaad, en i.p.v. een opsommingsteken een klein regeltje wit?quote:Op woensdag 29 april 2009 02:39 schreef CaptainCookie het volgende:
Hmm, het enige wat ik anders zou willen zien zijn de PI's en een puntje of ander opsommingteken vóór elk topic in de topiclijst, net wat overzichtelijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |