Ik niet.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]_! ik moest zo hard lachen
setzen zei helemaal niksquote:Op woensdag 29 april 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sezten denkt van: 'wow water, Italië en een brug!Dit móét Venetië zijn!!'
Ik denk dat je iemand anders bedoeld, maar dat kan ik fout hebben.quote:Op woensdag 29 april 2009 01:42 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Sezten denkt van: 'wow water, Italië en een brug!Dit móét Venetië zijn!!'
Jij weet dan ook niet dat het een wereldberoemde brug is en dat Florence het culturele hoogtepunt van Europa vormt.quote:
En als je dat wel weet is het mooier?quote:Op woensdag 29 april 2009 01:45 schreef Emimich het volgende:
[..]
Jij weet dan ook niet dat het een wereldberoemde brug is en dat Florence het culturele hoogtepunt van Europa vormt.
Echt hequote:Op woensdag 29 april 2009 02:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En als je dat wel weet is het mooier?
huilliequote:
Zag je mij na-apen dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 07:51 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zie je mij huilen? Waar zijn die tranen?
ach, krijg toch dequote:Op woensdag 29 april 2009 07:52 schreef jagga het volgende:
[..]
Zag je mij na-apen dan?
Ik gebruikte geen punt en de volgende smiley
quote:
Nee, het is nu vrijdag.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:55 schreef jagga het volgende:
[..]
Goedemorgen Jitz![]()
Voor jou ook de laatste dag deze week ? of moet jij vrijdag ook nog?
Het is idd vrijdagquote:
En al die wankers zo van: zij is zooooo lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 07:58 schreef jagga het volgende:
[..]
Het is idd vrijdag![]()
En idd die kop van dat wijf uit dat topic....
Vragen naar de bekende wegquote:Op woensdag 29 april 2009 08:01 schreef Cybey het volgende:
Goeie morgen.
Wat zijn de wilde plannen voor vanaaf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |