Lijkt me totally boring.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef swarmahoer het volgende:
die ene van die hyves had wel n interessante studie, soort theatertechnieken, met licht en geluid
vond ik ook altijd leuk vroeger
Ik deed een topicreport.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
nu vraag ik me wel af hoe de neuk yvonne en co er zo snel op doken
quote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
hij zit alleen maar in zijn rukbunker
Eerlijk gestolen.quote:
Ja man, maar ik had ook eigenlijk niets anders verwacht. Schijnbaar is niet iedereen ertoe in staat niet vanuit zijn primaire driften te posten.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:51 schreef Broekpaling het volgende:
Ik?
Wat is je pp2g?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef Emimich het volgende:
Ok, nu hebben we mijn doen en laten wel weer gehad. Nieuw onderwerp.
Nee hoor, we gaan lekker door.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:56 schreef Emimich het volgende:
Ok, nu hebben we mijn doen en laten wel weer gehad. Nieuw onderwerp.
Ninety miles an hour, girl, is the speed I drivequote:
Nee, Gasturbine.quote:
Kun je hebben, BP.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vieze kankerzeug die 3 nieuwe kankerzeugjes maakt.
er is een crewalarm afgegaanquote:Op woensdag 29 april 2009 00:53 schreef Syb-rund. het volgende:
nu vraag ik me wel af hoe de neuk yvonne en co er zo snel op doken
Jijzelf incluis.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ja man, maar ik had ook eigenlijk niets anders verwacht. Schijnbaar is niet iedereen ertoe in staat niet vanuit zijn primaire driften te posten.
Inderdaad, wat een wijf.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:59 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vieze kankerzeug die 3 nieuwe kankerzeugjes maakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |