[StreamVerslagen] ma 27-04-2009 + di 28-04-2009quote:Op woensdag 29 april 2009 08:38 schreef goldengirl64 het volgende:
Hallo
Is die batlle met die doodskist al voorbij? Heb ik ff gemist volgens mij
k zal 't zo ff op yt zettenquote:Op woensdag 29 april 2009 08:38 schreef goldengirl64 het volgende:
Hallo
Ja gisteren al, lieve Jeroen heeft het verknald.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:38 schreef goldengirl64 het volgende:
Hallo
Hoe kan dat???quote:Op woensdag 29 april 2009 08:40 schreef blomst het volgende:
Eline heeft haar poederdoos terug zo te zien.
Die zitten daar zeker al wat langer, moesten mekaar even insmeren.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:52 schreef spapaars het volgende:
In het Duitse Big Brother huis gebeurt er in de nacht veel meer dan in de bunker.
Afgelopen nacht.
[ link | afbeelding ]
http://rapidshare.com/files/226997845/29.4_bb.rar
quote:
Paar mensen hebben wel beeld maar geen geluid, zoals ik.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:55 schreef Jimbo het volgende:
ze zijn met de streams bezig ?? ik heb geen beeld en geen geluid
gaat lekkerquote:Op woensdag 29 april 2009 08:56 schreef belinea het volgende:
[..]
Paar mensen hebben wel beeld maar geen geluid, zoals ik.
Ow daarom dat er geen geluid is, hebben ze toch een foutje gemaakt.quote:Op woensdag 29 april 2009 08:58 schreef Jimbo het volgende:
iets zegt me dat ze iets gedaan hebben aan de gratis kijk manier , dati k daaro geen beeld heb
pff ik wil naar huisdan heb ik streams
tering en dat mis ik dusquote:
Ach wel nee, wat heb je nou te missen, alleen een rug die je ziet, mijn god, als dat alles is.quote:
nee hoor , nog steeds gratisquote:Op woensdag 29 april 2009 08:58 schreef Jimbo het volgende:
iets zegt me dat ze iets gedaan hebben aan de gratis kijk manier , dati k daaro geen beeld heb
pff ik wil naar huisdan heb ik streams
en ik hoopte op een full frontalquote:Op woensdag 29 april 2009 09:03 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach wel nee, wat heb je nou te missen, alleen een rug die je ziet, mijn god, als dat alles is.
Kom op mensen meer, meer, meer.
Ik niet, ik zit via WMP te kijken.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:02 schreef Jimbo het volgende:
is er iemand die me de videosteam url even kan geven ? :/ dan heb ik ook beeld
http://www.kpnwebcast.com/diensten/thebunker/230409/quote:Op woensdag 29 april 2009 09:02 schreef Jimbo het volgende:
Nu hangt mijn beeld.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef HiDiHo het volgende:
Ik denk dat het geluid weer terug gaat komen
deze?quote:Op woensdag 29 april 2009 09:02 schreef Jimbo het volgende:
Het is een beginquote:Op woensdag 29 april 2009 09:03 schreef belinea het volgende:
[..]
Ach wel nee, wat heb je nou te missen, alleen een rug die je ziet, mijn god, als dat alles is.
Kom op mensen meer, meer, meer.
http://peeet1stream=thebunkerquote:
Daarom dacht ik dat ze met het geluid bezig waren, maar helaasquote:
Nou ze zijn er in ieder geval wel mee bezig.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daarom dacht ik dat ze met het geluid bezig waren, maar helaas
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:13 schreef Recce het volgende:
Nou, dat gedoe met die haarborstel is dus ook overbodig kennelijk. Eline doet het met een vork.
Hebben ze wat extra's, ROOS.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]en dan dalijk weer eten met die vork
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |