Feli met de Fipo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:32 schreef Quyxz_ het volgende:
hahahahahahahaha JE DEED HET ZELLUF!!!!!!
De voorspelbaarheid van dit topic!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:34 schreef geelkuikentje het volgende:
De voorspelbare reacties in dit topic![]()
![]()
Hoi!quote:
Mensen die "excl. paint' in topics zetten (excl. paint)quote:
Ik ga deze keer geen rap bashen. Da's te makkelijkquote:
Gebeurt er ten minste nog iets nuttigs met dit topic.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:59 schreef geelkuikentje het volgende:
Leuk ga je nu alle christelijke muziek die er bestaat neerzetten?
OMG DAT DACHT IK OOK EVEN!!!!quote:
Sing-A-Longquote:
Geef nou maar toe dat het grappig isquote:Op woensdag 29 april 2009 00:17 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Sing-A-Long
Offtopic: EPISCHE faal naar de standaard anti-christelijke blackmetalnerdjes.
Echt he?quote:Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef Nosh het volgende:
en dan zo lekker gniffelen achter de schermen, zo van 'NEE JOH LAAT OPEN IS TOCH LEUK', harde plassers alom.
Gelukkig ben jij geen mod. Topics die dicht horen maar het niet zijn heersenquote:Op woensdag 29 april 2009 00:19 schreef Nosh het volgende:
en dan zo lekker gniffelen achter de schermen, zo van 'NEE JOH LAAT OPEN IS TOCH LEUK', harde plassers alom.
Wel van death metal trouwensquote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat het grappig is![]()
Buiten dat ik niet standaard, hou ik niet van black metal, ben ik niet antichristelijk en ben ik geen nerd. Wie bedoel je precies?
Nee.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:24 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Wel van death metal trouwens
Sorry bedoelde jou nietquote:Op woensdag 29 april 2009 00:21 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geef nou maar toe dat het grappig is![]()
Buiten dat ik niet standaard, hou ik niet van black metal, ben ik niet antichristelijk en ben ik geen nerd. Wie bedoel je precies?
Gelukkig maar. Dan kan ik weer rustig slapen vannachtquote:Op woensdag 29 april 2009 00:25 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Sorry bedoelde jou niet![]()
Gewoon dat standaard type zo genaamd satanistische metalnerdje wat hier serieus op zn kamertje naar zit te luisteren
Cut the crap.quote:Op woensdag 29 april 2009 00:29 schreef koningdavid het volgende:
(nederlandse) Christelijke emo/screamo core
Dudequote:Op woensdag 29 april 2009 00:29 schreef koningdavid het volgende:
(nederlandse) Christelijke emo/screamo core
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |