Eigenlijk is geen enkel detail in deze paint ziek, alleen de invulling die mensen eraan geven kan het geheel aan symbolen ziek maken.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 00:02 schreef Fight_for_love het volgende:
[ afbeelding ][/img]
ik noem het chaos
ONGELOFELIJK HEquote:Op zaterdag 2 mei 2009 15:55 schreef LockonStratos het volgende:
Die ene van electric retard.... dat dit kan op internet...
Als je goed kijkt zie je een vaas!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:09 schreef aussieaussie het volgende:
Het verbaast me dat deze nog niet is geweest:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op woensdag 6 mei 2009 18:30 schreef Koffz het volgende:Die is echt wel gruwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Het leven is een sexueel overdraagbare ziekte.
Topic is gejat van Marokko.nl denk ik, verschil: in Marokko is het dagelijkse kost om de gepainte dingen irl na te doen.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:13 schreef Gitaarmat het volgende:
Dat dit nog kan hier. Ik had allang een slotje verwacht.
omgquote:Op donderdag 7 mei 2009 01:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Bij deze.
[ afbeelding ]
Disclaimer: niet van mij, en hij past bij de TT.
quote:“If you want to find some quality paints, you gotta wade thru all the dicks first.”
OMGquote:Op woensdag 29 april 2009 23:34 schreef sappo het volgende:
[ afbeelding ][/img]
Toelichting: de witte nevel is Zyklon B. De man met het paarse hoofd houdt al 9 minuten zijn adem in. Aan de rechter kant inspecteert een duitse officier op een eigenzinnige manier of alles volgens planning loopt.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |