quote:
Kreeg jij mondelinge examens op school dan?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:30 schreef Anonymousz het volgende:
Mansjechester Koeman ga terug naar school man
quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom die haat tegen Koeman, die gast heeft Ajax 2x de schaal en 1x de beker gegeven. Hij heeft de doorbraak van Ibrahimovic en Maxwell ingeleid. Hij heeft miskopen gedaan maar hij heeft Ajax wel zijn laatste succes gegund, en zijn miskopen waren goedkoop i.t.t. de miskopen van Marco van Basten (Sulejmani)
Sulejmani gaat nog wel bewijzen dat hij geen miskoop is, maar dit terzijde.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom die haat tegen Koeman, die gast heeft Ajax 2x de schaal en 1x de beker gegeven. Hij heeft de doorbraak van Ibrahimovic en Maxwell ingeleid. Hij heeft miskopen gedaan maar hij heeft Ajax wel zijn laatste succes gegund, en zijn miskopen waren goedkoop i.t.t. de miskopen van Marco van Basten (Sulejmani)
idd slaat nergens opquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Wie is de commentator bij de NOS?quote:
Snoeks?quote:
Ingeleid door die andere coach, jeweetzquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:31 schreef Asskicker14 het volgende:
Snoeks inderdaadquote:
Nou ja, altijd beter dan Grueter of Ten Napel.quote:
Evertquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan Grueter of Ten Napel.
Ja.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:38 schreef Fortitudo het volgende:
a. cole '34 0-1
xavi '48 1-1
drogba '83 2-1
jammer genoeg, maar het gebeurt
Waarom eigenlijk?quote:
quote:
klopt ik was wat met de namen in de war. Deze gaat nog wel.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou ja, altijd beter dan Grueter of Ten Napel.
Je meent hetquote:
Klopt, het staat op RTL Gemistquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Rikketik het volgende:
Ik kan deze wedstrijd nergens vinden op Uitzendinggemist, kan dat kloppen?
Volgens mij welquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:42 schreef Kafka. het volgende:
Was Snoeks trouwens die commentator die zijn opwinding niet kon onderdrukken als Messi aan de bal was?
Jojoortjequote:
Ok, thanx. Weet je misschien ook hoe dat liedje heet dat aan het eind wordt gedraaid?quote:
quote:
Wim van Hanegem?quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan Wim van Hanegem.
En dit gaat echt een kut wedstrijd worden. Noem het een onderbuikgevoel
quote:
Niet grappig.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Barca het volgende:
He, is die doelman van Chelsea piloot van een 19e eeuw ultralight vliegtuigje? Waarom draagt hij een pilotenmuts? Hij draagt alleen geen vliegeniersbril.
Barcaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef Barca het volgende:
He, is die doelman van Chelsea piloot van een 19e eeuw ultralight vliegtuigje? Waarom draagt hij een pilotenmuts? Hij draagt alleen geen vliegeniersbril.
Backstreet Boys - As Long As You Love Mequote:Op woensdag 6 mei 2009 20:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ok, thanx. Weet je misschien ook hoe dat liedje heet dat aan het eind wordt gedraaid?
Hoezo? Hiddink is trainer.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef Dos37 het volgende:
best raar dat Alex Carvalho er zo makkelijk heeft uitgespeeld
Willem blijft een heldquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:44 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb echt een schurfthekel aan Wim van Hanegem.
En dit gaat echt een kut wedstrijd worden. Noem het een onderbuikgevoel
Jammer inderdaad..quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef Chadi het volgende:
Geen Henry
Centrale duo Xavi iniesta uit elkaar gehaald
Ik luister hem nu, goed lied.quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:46 schreef BluesRebel het volgende:
[..]
Backstreet Boys - As Long As You Love Me
Van Saaiegem doet analyse bij Sport1quote:Op woensdag 6 mei 2009 20:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Willem blijft een held
Wat heeft die opmerking met deze wedstrijd te maken
Gelukkig heb je je woord gehouden.quote:Op woensdag 6 mei 2009 19:37 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ik ga nu ff weg. Ik moet even een telefoontje naar mijn moeder brengen. Die van haar is stuk. Ik had er hier eentje liggen, die heb ik simlockvrij gemaakt. Maar ik ben vanavond gewoon van de partij om te genieten van de Mes en the Hid.²
En Chelseaquote:Op woensdag 6 mei 2009 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hiddink gaat het doen, die CL beker is van hem
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |