Ontslag nemen is een optiequote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Ik denk idd dat dat wel een kilometertje of 30 is.
Lekkere wandel baby!
Ik ga zo mijn nachtdienst in. Gadver... ik heb zoooo geen zin.
Heb hem net gehad afgelopen nacht, slechts eentje. Is veel slopender als een hele week.quote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Lekkere wandel baby!
Wat toevallig, ik ook! Horizontaal en met de oogjes dicht!quote:Op zondag 3 mei 2009 21:08 schreef rudedeltadude het volgende:
Lekkere wandel baby!
quote:Op maandag 4 mei 2009 00:04 schreef navvy het volgende:
[..]
Wat toevallig, ik ook! Horizontaal en met de oogjes dicht!
Bij Piano De Graaff op Hanekamp staan grote borden met omleiding Weezenlanden etc.quote:Op maandag 4 mei 2009 10:24 schreef JJH het volgende:
De Schuurmanstraat is ook al een paar dagen dicht, handig als je onderweg naar het Wezenlanden ziekenhuis bent....
Ben je eigenlijk al te laat. Ik denk dat die omleidingen je langs de Wipstrikkerallee en Weth. Alferinkweg sturen?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:10 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Bij Piano De Graaff op Hanekamp staan grote borden met omleiding Weezenlanden etc.
Niet alleen taxichauffeurs en bezorgend verkeer knallen daar over de bussluis.quote:Op maandag 4 mei 2009 11:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Ben je eigenlijk al te laat. Ik denk dat die omleidingen je langs de Wipstrikkerallee en Weth. Alferinkweg sturen?
Gewoon lekker langs de Diezerpoortenplas, Kerkstraat () en de Sassenpoort rijden.
Welke bussluis?quote:Op maandag 4 mei 2009 11:29 schreef swollywood het volgende:
[..]
Niet alleen taxichauffeurs en bezorgend verkeer knallen daar over de bussluis.
Ik doe het ook regelmatig met de priveauto
Oh diequote:Op maandag 4 mei 2009 11:37 schreef Richfield het volgende:
dat is toch typisch een geval van "er was eens een bussluis"
Officieel is het nog steeds verboden toegang, ik geloof dat het voor taxi's gedoogd word. Maar ik hoor ook wel eens verhalen dat er agenten staan te schrijven daar. Nog nooit meegemaakt overigens.quote:
Taxi's worden gedoogd, omdat zij bij het bezorgde verkeer horen. Kost je 50 euro boete (quote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef JJH het volgende:
[..]
Oh die
[..]
Officieel is het nog steeds verboden toegang, ik geloof dat het voor taxi's gedoogd word. Maar ik hoor ook wel eens verhalen dat er agenten staan te schrijven daar. Nog nooit meegemaakt overigens.
Banden bij Profile zijn aardig prijzigquote:
Ben er wel eens langs gereden terwijl er wouten bij het zebrapad stonden bij het Kerkbrugje.quote:Op maandag 4 mei 2009 19:11 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Jawel. Kost je 50 euro boete. Dus kijk goed achter je bij die ijssalon of ze staan. En op de parkeerplaats bij die bussluis. Tegenover waar Plato vroeger zat. Daar staan ook wel eens wouten.
Net mijn reactie aangepast!quote:Op maandag 4 mei 2009 19:14 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ben er wel eens langs gereden terwijl er wouten bij het zebrapad stonden bij het Kerkbrugje.
Auto voor me ging keren toen ie de wouten zag. Ik reed door en niets aan het handje.
Valt best mee. Ik laat echt geen A-merk banden onder mijn Fiat van 500 euro zetten. Paar Hankook banden zijn er voor een goede prijs te krijgen. En anders hebben ze nog wel hun huismerk Interstate.quote:
Ik wel in ieder geval. En weer kippenvel op het moment dat het Wilhelmus ingezet werd. Toch altijd weer indrukwekkend.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:15 schreef beelz het volgende:
Zijn we net allemaal braaf een paar minuten stil geweest? Ik wel, heb er zelfs een extra minuut bij gedaan om de verloren WK-finale van '74 te herdenken.
Nou op naar morgen!
Ik kwam net een topic tegen van iemand die zei dat hij uit principe niet stil zou zijn... ik snap dat niet, zelfs ik heb respect voor sommige dingen.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wel in ieder geval. En weer kippenvel op het moment dat het Wilhelmus ingezet werd. Toch altijd weer indrukwekkend.
Dan vindt hij zijn eigen principes kennelijk belangrijker dan dat van anderen. Ik vraag me af waar je dan nog blijft, met je principes.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kwam net een topic tegen van iemand die zei dat hij uit principe niet stil zou zijn... ik snap dat niet, zelfs ik heb respect voor sommige dingen.
Gezien inderdaad, diep en dieptriest.quote:Op maandag 4 mei 2009 20:25 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik kwam net een topic tegen van iemand die zei dat hij uit principe niet stil zou zijn... ik snap dat niet, zelfs ik heb respect voor sommige dingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |