quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heeft hij dus gemeen met Elia en de Moun.²
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Misschien kijkt ie zoals mij de Primera Division en weet ie hoe fucking geweldig Messi echt is... helaas komt het er deze wedstrijd niet echt uit.
Preciesquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Misschien kijkt ie zoals mij de Primera Division en weet ie hoe fucking geweldig Messi echt is... helaas komt het er deze wedstrijd niet echt uit.
Ja dat ie goed kan voetballen weet iedereen maar dat hoeft niet elke keer gezegd te worden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Omdat hij dan oranje boven kan zingen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef gitaarsnaar het volgende:
Cech moet z'n helmpje oranje kleuren
staat beter bij z'n outfit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat hij dan oranje boven kan zingen?
Primera Divisionquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:04 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dan kan hij donderdag gezellig meefeesten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Omdat hij dan oranje boven kan zingen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan kan hij donderdag gezellig meefeesten.
Hij zegt Primera niet Eredivisiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Primera DivisionMinnie Mouse competitie is dat
Overrated die competitie. Gaat bijna altijd tussen Barcelona en Real Madridquote:
Jij bent meer een fan van de Deense SAS Ligaen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:06 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Primera DivisionMinnie Mouse competitie is dat
Hij zegt dat messi zo goed is in de primera division maar daarin zou geert den ouden nog goed zijn. Zo Overrated die competitiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:08 schreef rondarts het volgende:
[..]
Jij bent meer een fan van de Deense SAS Ligaen?
Vraag ik me ook af want het is wel een buitenlander dus dat zou wel kunnen dan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:09 schreef BansheeBoy het volgende:
Arsenal was toch ook in de rees destijds om Alves te koppelen met het eigen personeelsbeleid? Waarom is dat nooit gelukt?²
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:10 schreef sjimz het volgende:
Marquez dus een kapotte meniscus.
Werd net op Sport 1 gemeld.quote:
Ik hem hem nu ook maar op Sierd gezet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:11 schreef sjimz het volgende:
[..]
Werd net op Sport 1 gemeld.
Ze gaan morgen verder onderzoeken maar ze denken niet dat zijn kruisbanden beschadigd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |