quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef Dos37 het volgende:
Eerste helft gemist maar volgens mij niet gemist
Manchester United speelde op exact dezelfde manier 1 jaar geleden op Camp Nou, dus misschien is dit gewoon de beste manier. Al vind ik wel, wat ik al zei, dat Chelsea niet die telkens moet inleveren bij Valdes.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef TTD het volgende:
[..]
Wat zou jij doen als je mede-speler 2x in 5 minuten een elleboog kreeg...![]()
Als Hiddink Malouda niet snel afhaalt gaat Chelsea niet met 11 man eindigen
Verder is Chelsea wel het meest anti-voetbal ploeg van alle halvefinalisten. 11man op eigen helft terwijl er een vermogen op het veld staat. Als het FC Volendam was oke, dan begrijp ik dat.
Ja maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Guus Hiddink heeft zoeeen effect weetje daarom moet je voor zijn graf anti-voetbal zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Ebbruh het volgende:
Er bestaat uberhaupt niet iets als pro-chelsea.
"Spreekt ie Nederlands? Ja? Dan is ie voor barcelona!!"
Ja, ook onderling zeg. Botert niet echt tussen een paar volksmenners bij Barca.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef mcyodogg het volgende:
Wel leuk om te zien hoe snel die Barca-spelers opgefokt raken
Je vergeet de " op de Uquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:43 schreef Ebbruh het volgende:
Er bestaat uberhaupt niet iets als pro-chelsea.
"Spreekt ie Nederlands? Ja? Dan is ie voor barcelona!!"
Dat een Sjelsie supporter dat zegt snap ik ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Manchester United speelde op exact dezelfde manier 1 jaar geleden op Camp Nou, dus misschien is dit gewoon de beste manier. Al vind ik wel, wat ik al zei, dat Chelsea niet die telkens moet inleveren bij Valdes.
Verder is het allemaal vrij onschuldig en proberen die Barcelona spelers Stark gek te maken, maar hij fluit prima.
Je vergeet dat mensen die Spaans spreken al snel boos op elkaar lijken te zijn, er word gewoon veel meer lichaamsbeweging bij gemaakt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ook onderling zeg. Botert niet echt tussen een paar volksmenners bij Barca.²
Ach die arsenal "fans" maakt het ook niet uit dat ze alleen maar met buitenlanders spelen dus dat maakt nets uitquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef venomsnake het volgende:
In de return zal Chelsea toch wat meer uit de schulp moeten lruipen. Ik kan me niet voorstellen dat het publiek het pikt als ze met ze allen op de eigen helft gaan staan verdedigen..
Je moet Barça in Nou Camp ook lekker laten komen en die klojo's eruit counteren. Chelsea doet 't goed, al moeten ze nu nog wat meer 'n vlijmscherpe counter uitvoeren. Helaas wordt 't middenveld behoorlijk overgeslagen/-lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:44 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Manchester United speelde op exact dezelfde manier 1 jaar geleden op Camp Nou, dus misschien is dit gewoon de beste manier. Al vind ik wel, wat ik al zei, dat Chelsea niet die telkens moet inleveren bij Valdes.
Verder is het allemaal vrij onschuldig en proberen die Barcelona spelers Stark gek te maken, maar hij fluit prima.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef Palmboom313 het volgende:
Het wachten is op de goal van chelsea
Je valt in de herhalingquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met chemotherapie wordt tegenwoordig eigenlijk alleen de behandeling van kanker met cytostatica bedoeld. Iniesta is top!
Als De Chel wil winnen vandaag moeten ze Iniesta neutraliseren.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |