Bij een volle tank wellicht. Halfvol en een tijdje de zon erop en geloof mij maar dat knaltquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef kingjotte het volgende:
Als hij een beetje opgelet had vroeger op school had hij geweten dat de ontbrandingstemperatuur van benzine hoger ligt dan de temperatuur van een sigaret, dus wat er gebeurt is dat de sigaret uitgaat en verder niks.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef longinus het volgende:
probeer maar al rijdend een peuk erin te gooien , dat lukt wel als ie stilstaat, dus de agent bracht het voertuig in gevaar
Ik zou zeggen, probeer het uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef kingjotte het volgende:
Zit ik net rustig te zappen, komt blik op de weg erop.
Zit daar zo'n politieagent in die tegen zo'n man (zonder tankdop) zegt: "U mag hier niet mee verder rijden. Stel dat er iemand een peuk weggooit en die waait hierin"
NOU EN????
Als hij een beetje opgelet had vroeger op school had hij geweten dat de ontbrandingstemperatuur van benzine hoger ligt dan de temperatuur van een sigaret, dus wat er gebeurt is dat de sigaret uitgaat en verder niks.
Blijft natuurlijk dat die kerel fout was (en z'n vliegtuig niet ging halen), maar goed.
Ligt er aan hoe warm de benzine is en hoeveel vonkkracht de peuk heeft. Dus misschien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:20 schreef denkjedat het volgende:
samenvatting van de wiki pagina?
is het nou waar dat als je een peuk in benzine gooi dat het dan gelijk gaat branden?
ik wou even intressant doen bij mensen die denken dat je gelijk zo'n ontploffing krijg waar arnold (swartschenegger) jaloers op is in een van zijn actiesquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:22 schreef JaapB het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe warm de benzine is en hoeveel vonkkracht de peuk heeft. Dus misschien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |