Hij weet ook wel dat een goed WK hem 5x meer salaris kan gaan opleveren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof dat telt als een topclub komt die 3 keer meer salaris wil betalen
Het hele interview is echt briljantquote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het hele interview is echt briljant.
Hij zoekt en leest alles op internet, als ie iets niet begrijpt, belt ie naar de club!
Zou ie dit ook lezen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het hele interview is echt briljant.
Hij zoekt en leest alles op internet, als ie iets niet begrijpt, belt ie naar de club!
Niets aan de hand, hij blijft sowieso dit seizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef Prosac het volgende:
Voor Ajax niet handig dat Luis nu al weer zo bepalend is EN dat de markt nog 2 weken open is.
Ik heb toentertijd een kratje gewed op het aanblijven van Suarez bij Groningen toen de eerste Ajax-geruchten de kop op staken, want hij had immers gezegd nog 1 seizoen te willen blijven en leren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niets aan de hand, hij blijft sowieso dit seizoen.
Daar durf ik 20 kratten op te wedden.
Luis is veranderd, maar bij Groningen zou ik ook zo snel mogelijk weg willen als ik hem wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd een kratje gewed op het aanblijven van Suarez bij Groningen toen de eerste Ajax-geruchten de kop op staken, want hij had immers gezegd nog 1 seizoen te willen blijven en leren.![]()
Al lijkt Luis veranderd.
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:
Weird, dat heb ik nou met de Randstad.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Luis is veranderd, maar bij Groningen zou ik ook zo snel mogelijk weg willen als ik hem was
Ik ook met sommige delen van de Randstad hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weird, dat heb ik nou met de Randstad.
Denk niet dat Ajax mee gaat werken aan een soortgelijke transfer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Als Barcelona morgen belt is hij gewoon vertrokken.
Dat zei je voor de transfer van Zlatan en Sneijder ook?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax mee gaat werken aan een soortgelijke transfer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |