Hij weet ook wel dat een goed WK hem 5x meer salaris kan gaan opleveren.quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net alsof dat telt als een topclub komt die 3 keer meer salaris wil betalen
Het hele interview is echt briljantquote:
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het hele interview is echt briljant.
Hij zoekt en leest alles op internet, als ie iets niet begrijpt, belt ie naar de club!
Zou ie dit ook lezen ?quote:Op zaterdag 15 augustus 2009 21:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het hele interview is echt briljant.
Hij zoekt en leest alles op internet, als ie iets niet begrijpt, belt ie naar de club!
Niets aan de hand, hij blijft sowieso dit seizoen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:09 schreef Prosac het volgende:
Voor Ajax niet handig dat Luis nu al weer zo bepalend is EN dat de markt nog 2 weken open is.
Ik heb toentertijd een kratje gewed op het aanblijven van Suarez bij Groningen toen de eerste Ajax-geruchten de kop op staken, want hij had immers gezegd nog 1 seizoen te willen blijven en leren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:11 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Niets aan de hand, hij blijft sowieso dit seizoen.
Daar durf ik 20 kratten op te wedden.
Luis is veranderd, maar bij Groningen zou ik ook zo snel mogelijk weg willen als ik hem wasquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:13 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb toentertijd een kratje gewed op het aanblijven van Suarez bij Groningen toen de eerste Ajax-geruchten de kop op staken, want hij had immers gezegd nog 1 seizoen te willen blijven en leren.![]()
Al lijkt Luis veranderd.
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.quote:
Weird, dat heb ik nou met de Randstad.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Luis is veranderd, maar bij Groningen zou ik ook zo snel mogelijk weg willen als ik hem was
Ik ook met sommige delen van de Randstad hoorquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Weird, dat heb ik nou met de Randstad.
Denk niet dat Ajax mee gaat werken aan een soortgelijke transfer.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Een vos verliest wel zijn haren, maar niet zijn streken.
Als Barcelona morgen belt is hij gewoon vertrokken.
Dat zei je voor de transfer van Zlatan en Sneijder ook?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:58 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Denk niet dat Ajax mee gaat werken aan een soortgelijke transfer.
Mothefuckin hell ja.... Je moet er toch niet aan denkenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:31 schreef Cyberia18 het volgende:
Dat wordt wat, de komende 12 dagen. Billenknijpen.
De mooiste was natuurlijk nog Sneijder die het officieel liet verkondigen via een persconferentie en het bezegelde met champagne.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:56 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
![]()
Hoe vaak hebben we dat in het verleden al niet moeten aanhoren.
Tuurlijk zal er wel interesse zijn, maar kijk dan ook welke namen je opnoemt. Teams uit de Bündesliga. Daar doet Suarez het denk ik echt niet voor. Wellicht ben ik naïef en zal hij overmorgen al gepresenteerd worden in München maar zolang een team als FCB niet met geld gaat lopen smijten geloof ik wel dat hij minstens tot de WK blijftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
De mooiste was natuurlijk nog Sneijder die het officieel liet verkondigen via een persconferentie en het bezegelde met champagne.![]()
De kans dat hij weg gaat als hij zo blijft spelen wordt alleen maar groter. Andere opvallende spelers van het afgelopen seizoen (Elia, Berg, Arnautovic bv) zijn al vertrokken. Zou vreemd zijn als er écht helemaal geen interesse komt voor Luis.
Dat dus, dit seizoen mogen we nog genieten van deze held, daarna is hetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:01 schreef BB-King het volgende:
Mwah, hij wil zelf ook wel blijven en zeker nu het WK nog in beeld is voor Uruguay.
Ajax heeft er nu niks aan om hem te verkopen dus die kunnen echt wel elk bod weigeren.
Kortom, Suarez blijft wel maar volgend seizoen is ie echt weg.
Wow SCH, deze post....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
Waarom zou ie in godsnaam nu nog weggaan? Voor een zak geld? Volgens mij is haar veel te veel een voetballiefhebber voor.
Als er een leuke spaanse club komt zie ik hem als liefhebber wel vertrekken.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:06 schreef SCH het volgende:
Waarom zou ie in godsnaam nu nog weggaan? Voor een zak geld? Volgens mij is haar veel te veel een voetballiefhebber voor.
Het blijft natuurlijk een vervelend kereltjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Wow SCH, deze post....
Ik lijst deze in
Om op de bank te zitten bij Barcelona?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als er een leuke spaanse club komt zie ik hem als liefhebber wel vertrekken.
En zorgen dat hij zeker naar het WK gaat met Uruguayquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk een vervelend kereltje
Nee maar ik zie in hem op zich niet zo'n geldwolf en volgens mij is hij te slim om nu voor het geld te kiezen want als hij dit seizoen presteert dan gebeurt dat toch wel. Bovendien is hij al niet arm denk ik. En bij Ajax kan hij topscorer worden, meedoen voor de Gouden Schoen, opvallen enz. Bij een Europese topploeg is hij 1 van de velen.
Maar eens snel een shirtje van Uruguay scorenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:12 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En zorgen dat hij zeker naar het WK gaat met Urugay
Hopen dat Uruguay het WK haalt dan en niet al voor de winterstop uitgeschakeld is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 22:59 schreef Pritt het volgende:
Suarez is erg bezig met het WK, dat hoor je in elk interview dus ik denk dat hij daarom wel gaat blijven.
Precies.. hij speelt dit seizoen gewoon af bij Ajax en dan heeft hij de clubs voor het uitkiezen.. weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Om op de bank te zitten bij Barcelona?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:10 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als er een leuke spaanse club komt zie ik hem als liefhebber wel vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |