als ie heel het seizoen dat gemiddelde vasthoudtquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Inmiddels al negen treffers in vier officiele wedstrijden. Maar we hebben geen scorende spits volgens onze trainer...
Ook niet na de winterstop in de CL?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Wat heerlijk dat hij in Europees verband niet meer voor een andere club mag uitkomen na gisteren.
Na de winterstop mag hij gewoon voor een andere club in de CL uitkomenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:48 schreef M0NTANA het volgende:
Wat heerlijk dat hij in Europees verband niet meer voor een andere club mag uitkomen na gisteren.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ook niet na de winterstop in de CL?
Dat wel. Net als Klaas-Jan Huntelaar vorig jaar, ook al koos Real Madrid toen voor Lassana Diarra.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Na de winterstop mag hij gewoon voor een andere club in de CL uitkomen
Ik denk dat dat wel meevalt, internationaal gezien. Het was geen belangrijke wedstrijd en er waren enorm veel wedstrijden en er is enorm veel gescoord overal.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:50 schreef Buitendam het volgende:
Hij heeft zich na gister behoorlijk in de kijker gespeeld, maar ik denk niet dat het tot een transfer komt. Grote kans dat de ploeg dan aan het begin van het seizoen als een kaartenhuis in elkaar valt.
Vier keer scoren in de Europa Cup staat gewoon.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel meevalt, internationaal gezien. Het was geen belangrijke wedstrijd en er waren enorm veel wedstrijden en er is enorm veel gescoord overal.
Tuurlijk, voor Ajax wel maar het is niet zo dat hij zich internationaal ineens gisteren zo in de kijker heeft gespeeld, dat zijn naam overal genoemd wordt etc. etc.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:39 schreef RayMania het volgende:
Geen belangrijke wedstrijd? Volgens mij betekent verlies einde Euro League? Weet het niet hoor.
Dat wel, maar de tegenstander was nog geen CL niveau natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:45 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Vier keer scoren in de Europa Cup staat gewoon.
Precies. Al is de lof weer wat overdreven natuurlijk, niet alle doelpunten waren nou zijn briljante acties maar vooral ook heel erg keurig voorspel en prima assists. De eerste goal van Suarez was erg fraai.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat wel, maar de tegenstander was nog geen CL niveau natuurlijk.
Verder is dit niet zozeer iets waarmee hij zich opeens in de kijker heeft gespeeld, meer een bevestiging voor de clubs die hem toch al volgden.
Maar ook geen Borat ofzo. En die laatste toevoeging had ik er indd bij moeten zetten.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dat wel, maar de tegenstander was nog geen CL niveau natuurlijk.
Verder is dit niet zozeer iets waarmee hij zich opeens in de kijker heeft gespeeld, meer een bevestiging voor de clubs die hem toch al volgden.
Vorig seizoen één (tegen Utrecht), jaar daarvoor twee (tegen NAC).quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 11:03 schreef Aanvoerder het volgende:
Weet iemand hoeveel goals in totaal Suarez in de nationale beker heeft gescoord voor Ajax?
Competitie, vCL, EC en EL is z'n totaal 54 goals.
Even de Piet van Reenen-index erbij pakken: 54/273*100=19,78%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |