quote:
Wat voor spul?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, is wel goed te doen met wat spul erbij door heen
Hoe kunnen er 301 posts in een topic zijn?quote:
301, de OP is geen reactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij is best leuk. En vooral waar. 302 reacties.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij is best leuk. En vooral waar. 302 reacties.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Praat niet zo minderwaardig tegen me![]()
Waar ga je nu weer heen dan>?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm mn aarbeien waren heerlijk
Morgen ga ik weg, en dan moet ik mn kat missen
vind het echt jammer haha
ik ben zo'n vreselijk baasje![]()
Als 2 personen op hetzelfde tijdstip posten komt het wel eens voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoe kunnen er 301 posts in een topic zijn?
Lekkerquote:
ow ik ben vrijdag weer even terugquote:
Genieten!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik ben vrijdag weer even terug
ik ga naar amsterdam om te stappen en zo!
Das al een stuk beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
sorry schat.
Wat had je als alternatieve Topic Titel bedacht lieve schat?
Hoe kan je nu met zn 2en uniek zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ha, dan zijn Djayzz en ik lekker uniek![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik ben vrijdag weer even terug
ik ga naar amsterdam om te stappen en zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
ja ik heb er zin inquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
ik ben ook aanwezig!
ja idd pm me maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Natuurlijk zijn we uniek!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ha, dan zijn Djayzz en ik lekker uniek![]()
Dat maakt ons juist nog unieker dat we 2 uniekelingen zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan je nu met zn 2en uniek zijn?
Briefje op de deur. Of gaat vriendlief ook mee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik heb er zin in
maar op het moment ben ik alleen maar bang dat de kat doodgaat als ik er niet ben
Wij mannen kunnen datquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan je nu met zn 2en uniek zijn?
Briefje op de deur voor de kat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Briefje op de deur. Of gaat vriendlief ook mee?
quote:ga alsjeblief niet dood!
Of jullie zijn gewoon niet zo slim.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist nog unieker dat we 2 uniekelingen zijn
Mijn foto is al rond gegaan van jouw weet ik nog niet eens of je blond of donker bentquote:
Heejquote:
Ok, daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist nog unieker dat we 2 uniekelingen zijn
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
HeejWij zijn heel slim!
Althans ik, weet niet wat ZILN betreft
Doe maar niet, ik zou er geen antwoord op kunnen geven waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik zal daar maar niet op doorvragen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Briefje op de deur. Of gaat vriendlief ook mee?
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ik heb nog niks gezien hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mijn foto is al rond gegaan van jouw weet ik nog niet eens of je blond of donker bent
oftewel, ach je weet wel
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
IddJij snapt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
IddJij snapt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee idd sorry. Dit komt ook heel slim over!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef Tally het volgende:
Nee idd sorry. Dit komt ook heel slim over!
2-0quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
Nee idd sorry. Dit komt ook heel slim over!
stond ooit op fotoboek.quote:
stond nog wel in [singles] dat ik weer in anonimiteit gingquote:
Maak een slimme opmerking en maak het 2-1quote:
2-1quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat vrouwen geen humor hebben
En wat schiet ik daar mee op? Nietsquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak een slimme opmerking en maak het 2-1
Ik heb toevallig niet alle topics gevolgd.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
stond nog wel in [singles] dat ik weer in anonimiteit ging
Dat was voor mijn tijd natuurlijk.quote:
Nee, dat klopt. Maar we kunnen iig wel lachen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is ook algemeen bekend dat vrouwen geen humor hebben
Ja maar ook alleen als een boer met kiespijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, dat klopt. Maar we kunnen iig wel lachen.
Gelukkig je bent ook nog een mensquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb toevallig niet alle topics gevolgd.
Tuurlijk schiet je er wel iets mee op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:12 schreef djayzz het volgende:
*
[..]
En wat schiet ik daar mee op? Niets![]()
Douchen
Inderdaad.. Mannen zijn erg slimquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maak een slimme opmerking en maak het 2-1
visa versaquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat was voor mijn tijd natuurlijk.
Not fair.
Gelukkig wel zeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Gelukkig je bent ook nog een mens![]()
2-2quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar ook alleen als een boer met kiespijn
Dan niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja maar ook alleen als een boer met kiespijn
Dit lijkt wel jongens tegen de meisjesquote:
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.quote:
Idd 99%quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk uitzonderingen.
Nou, oké kijk mijn avatar dat ben ikquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit lijkt wel jongens tegen de meisjes
Je bedoeld waarschijnlijk: jongens tegen de vrouwen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:15 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dit lijkt wel jongens tegen de meisjes
Hoi Autoquote:
Vencomeisje! Afquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk: jongens tegen de vrouwen!
Ik zie alleen het aantal jongens afnemen en het aantal meisjes is schrikbarend aan het stijgenquote:
Even aangepast!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je bedoeld waarschijnlijk: jochies tegen de vrouwen!
99% van de mannen is dus slim.quote:
Dat Venco is nooit een programma geweestquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:
Bikkels tegen de lustobjectenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach zo hebben jullie in ieder geval nog een beetje een idee dat jullie humor hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:18 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja als je giechelen lachen noemt, kunnen jullie idd wel lachen
Dat geeft niet. Wij winnen toch wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ik zie alleen het aantal jongens afnemen en het aantal meisjes is schrikbarend aan het stijgen
I don't care!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:17 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat Venco is nooit een programma geweest
http://www.elsevier.nl/web/show?id=75232&contentid=151498quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:19 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach zo hebben jullie in ieder geval nog een beetje een idee dat jullie humor hebben.
Maak het weer gelijk dan.quote:
Niet alles moet serieus Djayzzquote:
Ach voor bijna elke wetenschap is er wel weer een wetenschap die het tegendeel bewijst.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
http://www.elsevier.nl/web/show?id=75232&contentid=151498
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Maar het niveau moet natuurlijk ook niet te ver dalen voor mijn intellect.
Het is ook de bedoeling dat je alleen de juiste wetenschap gelooft. Ik heb je net de juiste gegeven. Doe je je voordeel ermeequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ach voor bijna elke wetenschap is er wel weer een wetenschap die het tegendeel bewijst.
Het niveau daalt maar de stemming stijgt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:21 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Niet alles moet serieus Djayzz![]()
Maar het niveau moet natuurlijk ook niet te ver dalen voor mijn intellect.
En daar gaat het omquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het niveau daalt maar de stemming stijgt.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Het is ook de bedoeling dat je alleen de juiste wetenschap gelooft. Ik heb je net de juiste gegeven. Doe je je voordeel ermee
Ja tijn pak ons in met je ontzettende scherpe tong..quote:
En nog 1quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik ben zoooo trots!Ik heb mijn hele benedenverdieping schoon gemaakt! Het moest dan ook écht gebeuren
Gewoon een beetje speels eromheen likken met je tong Tijn, dan pak je ze inquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja tijn pak ons in met je ontzettende scherpe tong..
Het kan in zijn geheel aan mij liggen natuurlijk, maar ik denk hier een beetje sarcasme te bemerken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef Tally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Het kan in zijn geheel aan mij liggen natuurlijk, maar ik denk hier een beetje sarcasme te bemerken.
Nope.. You're right..quote:
Goede avondquote:
quote:
Euhquote:
He's from outer space, niks met mannen te makenquote:
Sorry ik ben sprakenloos.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het nadenken was over een goede comebackquote:
Ik wilde iets lulligs zeggen over Tijn en scoren maar laat ik nu mijn mond houden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef JonKeL het volgende:
Komop Tijn, je kan vast wel iets verzinnen om een puntje te scoren![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde iets lulligs zeggen over Tijn en scoren maar laat ik nu mijn mond houden.![]()
Ik ben namelijk niet gemeen aangelegd.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Gewoon een beetje speels eromheen likken met je tong Tijn, dan pak je ze in
Vind je het gek? Tegen zo veel intellect kan ik niet op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij eieren voor zijn geld heeft gekozen
Nee ik geef mij over.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef JonKeL het volgende:
[..]
He's from outer space, niks met mannen te maken![]()
Komop Tijn, je kan vast wel iets verzinnen om een puntje te scoren![]()
Ik wou zeggen het staat je netjes, maar na ze laatste post gelezen te hebben mag je het doen van mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wilde iets lulligs zeggen over Tijn en scoren maar laat ik nu mijn mond houden.![]()
Oké, laten we jou maar tot supporter benoemen. Is beter denk ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed idee. Wie wil?
[..]
Vind je het gek? Tegen zo veel intellect kan ik niet op.
[..]
Nee ik geef mij over.
Nee, ik trouwens ook niets bedenken op dit moment.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik dacht dat je aan het nadenken was over een goede comeback
Ik ben nieuwschierig. Dus vertel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Neequote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik trouwens ook niets bedenken op dit moment.
[..]
Ik ben nieuwschierig. Dus vertel.
Scheidsrechter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké, laten we jou maar tot supporter benoemen. Is beter denk ik
Dit is net zoiets als roepen: Ik ga je bek verbouwen *ondertussen een vriend er voor duwen en weer roepen* PAK EM/DR!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:39 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Oké, laten we jou maar tot supporter benoemen. Is beter denk ik
Flauwquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
NeeDat schaad mijn imago (welke dat is, dat weet ik zelf niet eens).
Vind je het gek? Zij zijn gewoon veel gevatter dan ons.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Ik heb het idee, dat je partijdig bent voor de vrouwen.
Wacht evenquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit is net zoiets als roepen: Ik ga je bek verbouwen *ondertussen een vriend er voor duwen en weer roepen* PAK EM/DR!
hmm ja hij is te rechts hmmquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:41 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nee doe maar niet. Ik heb het idee, dat je partijdig bent voor de vrouwen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wacht even, ik giet een even een fles vodka naar binnen. Dan gaat mijn niveau meestal wel iets omlaag. Wellicht dat ik dan ook het verband kan leggen.
In feite helemaal niksquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
Heb ik nog wat gemist in de 2 topics die jullie volgeluld hebben in een paar uurtjes?
Ik snap het echt nietquote:
Psst ik ben onkoopbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
hmm ja hij is te rechts hmm
Scheidslinkser
Niet echtquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
Heb ik nog wat gemist in de 2 topics die jullie volgeluld hebben in een paar uurtjes?
Ja daaromquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik snap het echt nietIk schuif hem toch juist aan de kant
![]()
Maar zo vind ik het wel weer genoeg. Kansloos gedoe
Als ik zie hoeveel topics ik al meegemaakt heb (al dan niet veel gepost), sinds ik weer single ben. Dat is bijna eng.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
Gewoon weer als vanouds.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel topics ik al meegemaakt heb (al dan niet veel gepost), sinds ik weer single ben. Dat is bijna eng.
Volgens mij niet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:45 schreef Nouk84 het volgende:
Bijnaquote:
Dat is toch altijd.quote:
ik hoop dat hij niet te veel geld heeft dan - want te veel eieren is heeeel slecht voor je cholesterol!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:31 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hij eieren voor zijn geld heeft gekozen
Nope, maar dat geeft ook niet. Verandering is vaak goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bijna![]()
Het is niet meer zoals vroeger.
Maar wel goed voor je potentie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:51 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik hoop dat hij niet te veel geld heeft dan - want te veel eieren is heeeel slecht voor je cholesterol!
Maar goed voor de potentie.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:51 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
ik hoop dat hij niet te veel geld heeft dan - want te veel eieren is heeeel slecht voor je cholesterol!
Ja, zoals nieuwe singles in het [singles] forumquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, maar dat geeft ook niet. Verandering is vaak goed.
Ja dat klopt. Singles is gewoon erg gezellig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nope, maar dat geeft ook niet. Verandering is vaak goed.
Nu jij er bent is hetquote:
Gezelligquote:
Liefie!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ja, zoals nieuwe singles in het [singles] forum
Wat is er eigenlijk zo geweldig aan dat meeten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat klopt. Singles is gewoon erg gezellig.![]()
De meet afgelopen zaterdag was erg gezellig en voor herhaling vatbaar.
Mooi zo, geen saaie boel dusquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken.
Maare, ik ga de hond uitlaten en hier afsluiten. Heb het gevoel dat ik nu echt teveel tijd hier verspilt heb.
Jaaaaaquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken.
Maare, ik ga de hond uitlaten en hier afsluiten. Heb het gevoel dat ik nu echt teveel tijd hier verspilt heb.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
ik voel me aangesproken.
Een keer de mens achter de user ontmoeten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:56 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo geweldig aan dat meeten?
Dat is het nooit hierquote:
Ik zal mn hakjes aan doen voor jouquote:
Aha... sja daar heb ik niet echt de behoefte aan. Ja bij een enkeling lijkt het me wel leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
![]()
[..]
Een keer de mens achter de user ontmoeten.
Soms toch echt wel hoor Tijn.quote:
Oequote:
Ach ik vind het wel leuk om mensen te ontmoeten. En sommige in het bijzonder.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:01 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Aha... sja daar heb ik niet echt de behoefte aan. Ja bij een enkeling lijkt het me wel leuk
Hence the smileyquote:
Klote. Ik ga naar bed.quote:
quote:
quote:
Okquote:
Slaap lekkerquote:
Zoooo lekkerquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:07 schreef liefie_ het volgende:
[..]die had ik ook eens
was kei maf haha de hele tijd in die geur zitten en zo
Ja ja net als gisteren zeker hehe.quote:
Oké oké, speciaal voor jou. Ik ga in bed liggenquote:
Moet wat voorslapen voor Q-night.quote:
Dat is wel heeel toevalligquote:
Mja idd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Belsezar het volgende:
Hmmmm.
Djayzz is genouked en gaat tegelijk met Nouk slapen?
Interesting...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Belsezar het volgende:
Hmmmm.
Djayzz is genouked en gaat tegelijk met Nouk slapen?
Interesting...
Groot gelijk heb je!quote:
Ik had niet anders verwacht hehequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké oké, speciaal voor jou. Ik ga in bed liggen
[..]
Moet wat voorslapen voor Q-night.![]()
Scheelt weer dat ik chocola eigenlijk niet echt lekker vind om te etenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:18 schreef liefie_ het volgende:
Ik werd er helemaal waus van
Net als de eerste keer dat ik een vanille geurkaars rook
Ik had telkens zoiets hmmm lekker ik wil dit op eten!
Ow kut het is niet eetbaar
En dan continue
Kleren lijkt me het meest fatsoenlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:25 schreef liefie_ het volgende:
Q-night!
ik heb er zin in
wat moet ik toch aan, wat moet ik toch aan
Scheelt wel in het zoeken van een slaapplaats iig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:29 schreef liefie_ het volgende:
nou in mijn geval kan naakt nog wel eens fatsoenlijker zijn
Haha nee zo'n erge sloerie ben ik nou ook weer niet hoor
Ik had nooit gedacht dat jij mij op een idee zou brengen, maar je doet het toch!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij mij op een idee zou brengen, maar je doet het toch!
Merci
quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht dat jij mij op een idee zou brengen, maar je doet het toch!
Merci
Ja, dat is écht een compliment!quote:
Ik date nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
auto gaat met haar date naar de dierentuin?
Met wie ga je dan naar de dierentuin?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is écht een compliment!
[..]
Ik date niet![]()
Met iemandquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:32 schreef djayzz het volgende:
[..]
Met wie ga je dan naar de dierentuin?
Dan ga je gewoon naar de dierentuin.quote:
Ja! In je eentje is saaiquote:
Mag ik mee?quote:
Jij weet toch dat ik niet date?quote:
Hahaquote:
En BOEM, daar knapte de ballonquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:30 schreef liefie_ het volgende:
Heb ik al uiteraard
Ik ben zelf hostess van 7 mannen haha
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jij weet toch dat ik niet date?
[..]
Haha
welke ballon?quote:
Weltrustenquote:
Oei... Dat is een goede! Moet ik ff over nadenkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.![]()
En als we het geen date noemen? Mag het dan wel?
Tally misschien wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welke ballon?
wat denk jij dat ik allemaal met die mannen ga doen
7 kan zelf ik niet aan hoor haha
Ze is boosquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:40 schreef liefie_ het volgende:
jemig ik denk lief te zijn voor mn kat omdat ik dr weer ga verlaten dus ga dr lekker kroelen, zet madam dr nagels in mn blote been
echt?quote:
quote:
Pfew, gelukkig maar!quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
welke ballon?
wat denk jij dat ik allemaal met die mannen ga doen
7 kan zelf ik niet aan hoor haha
3 of 4 dat zie ik dan wel weer zittenquote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
3 of 4 dat zie ik dan wel weer zitten
nee tuurlijk niet
Trusten Anjinhoquote:
Daarna even etenquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan ga je gewoon naar de dierentuin.
Oke dat klinkt leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Daarna even eten
Tapa's waarschijnlijk
Will doquote:Op dinsdag 28 april 2009 22:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke dat klinkt leuk.
Laat je ons weten hoe de date is afgelopen?
Ik hoop voor je dat het iets gaat worden tussen jullie twee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Will do
Maar ik zie haar eerst morgenavond nog in de kroeg als het goed is
Dus eerst nog even kijken hoe dat gaat
Echt té vaag hoe superveel ze op mij lijkt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het iets gaat worden tussen jullie twee.
dat is idd de basis voor een goede relatiequote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt té vaag hoe superveel ze op mij lijkt...
Ze lust ook geen patat en pannenkoeken
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoiquote:
Een pannenkoek die geen pannenkoeken lust...quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:58 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gaat niets worden... Helaas...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is idd de basis voor een goede relatie
dit word haar KF ik voel het aan mn water
Njah, ik ken bijna niemand anders die ook BEIDEN niet lust...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dat is idd de basis voor een goede relatie
dit word haar KF ik voel het aan mn water
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Een pannenkoek die geen pannenkoeken lust...
Apart.
Ja echt super zijn dat soort dingen. Net als ik en mijn vriendin. We houden allebei niet van spruiten, maar wel van ijs. We vinden puppy's heel lief en slangen vies. Patat erg lekker en muggen irritant. Echt te eng gewoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah, ik ken bijna niemand anders die ook BEIDEN niet lust...
ook 25% Duits is omdat haar/zijn oma Duits is...
ook rond de 8 jaar gitaar speelt, én precies dezelfde muzieksmaak heeft
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja echt super zijn dat soort dingen. Net als ik en mijn vriendin. We houden allebei niet van spruiten, maar wel van ijs. We vinden puppy's heel lief en slangen vies. Patat erg lekker en muggen irritant. Echt te eng gewoon.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja echt super zijn dat soort dingen. Net als ik en mijn vriendin. We houden allebei niet van spruiten, maar wel van ijs. We vinden puppy's heel lief en slangen vies. Patat erg lekker en muggen irritant. Echt te eng gewoon.
Ja dat zeg ik toch ook. Ik leef juist met je mee. Ze houdt ook van film kijken en ik ook. Ze staat niet graag vroeg op en ik ook niet! Ze heeft liever mooi weer, dan regen. Echt gewoon zoveel gelijkenissen. Het is dat ze geen penis heeft en niet Joey heet...quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:05 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het vaag is hoeveel overeenkomsten we hebben, voor de rest niks
Toch makkelijk he die denkbeeldige vriendinnen. Kan je vormen hoe je zelf wiltquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:10 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook. Ik leef juist met je mee. Ze houdt ook van film kijken en ik ook. Ze staat niet graag vroeg op en ik ook niet! Ze heeft liever mooi weer, dan regen. Echt gewoon zoveel gelijkenissen. Het is dat ze geen penis heeft en niet Joey heet...
Jij en jotchaquote:
Wat ook niet zo lang meer isquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:36 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Bah, ik wou naar bed maar er is hier nog wel wat volk nou dan blijf ik tot het topic vol zit
het gaat nu traag dus ik denk dat het nog wel 12 minuten en 54 seconden gaat duren zo ongeveerquote:
jaaa zo is het een stuk makkelijker bijhoudenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:36 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Kan je nog es rustig een berichtje typen zonder 3 pagina's te missen.
Dus, zal ik maar wat over mezelf vertellen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:37 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
het gaat nu traag dus ik denk dat het nog wel 12 minuten en 54 seconden gaat duren zo ongeveer
laat maar horen danquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus, zal ik maar wat over mezelf vertellen?
Jij wil altijd iedereen alleenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:39 schreef liefie_ het volgende:
En ik maar denken dat ik auto alleen had
Laat maar horen danquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dus, zal ik maar wat over mezelf vertellen?
Denk niet dat velen dat erg vinden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:40 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Jij wil altijd iedereen alleen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
Dat bedoel ik maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Denk niet dat velen dat erg vinden.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:42 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]Goooooeeeeede Avond
Ooh. Dus eigenlijk wil je mij helemaal niet begroeten. Nou als het zo moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, joh ik begroette je heel vriendelijk zonder enige bij bedoelingenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ooh. Dus eigenlijk wil je mij helemaal niet begroeten. Nou als het zo moet.![]()
Wat saai!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, joh ik begroette je heel vriendelijk zonder enige bij bedoelingen
Mooi toch, hoe meer zielen, hoe meer vreugdequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:44 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Niet zo hard, wordt het enkel drukker.
quote:
Je deed het fout , je moet altijd met bijbedoelingen begroetenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:44 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Nee, joh ik begroette je heel vriendelijk zonder enige bij bedoelingen
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:43 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik = Rik, 17 jaar oud, woon in gelderland.
Ik merk het, naja ben nooit goed geweest in het begrip "vrouw"quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:47 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Je deed het fout , je moet altijd met bijbedoelingen begroeten
Slaap ze!quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef Civilian het volgende:
Ik duik m'n nest maar eens inmorgen weer 'n dagje hard werken!
Snap er meestal ook niks van.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ik merk het, naja ben nooit goed geweest in het begrip "vrouw"
Trustequote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef Civilian het volgende:
Ik duik m'n nest maar eens inmorgen weer 'n dagje hard werken!
quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Ik merk het, naja ben nooit goed geweest in het begrip "vrouw"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |