quote:
Wat voor spul?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
ja, is wel goed te doen met wat spul erbij door heen
Hoe kunnen er 301 posts in een topic zijn?quote:
301, de OP is geen reactiequote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij is best leuk. En vooral waar. 302 reacties.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hij is best leuk. En vooral waar. 302 reacties.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Praat niet zo minderwaardig tegen me![]()
Waar ga je nu weer heen dan>?quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef liefie_ het volgende:
Hmmm mn aarbeien waren heerlijk
Morgen ga ik weg, en dan moet ik mn kat missen
vind het echt jammer haha
ik ben zo'n vreselijk baasje![]()
Als 2 personen op hetzelfde tijdstip posten komt het wel eens voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:57 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hoe kunnen er 301 posts in een topic zijn?
Lekkerquote:
ow ik ben vrijdag weer even terugquote:
Genieten!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik ben vrijdag weer even terug
ik ga naar amsterdam om te stappen en zo!
Das al een stuk beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
sorry schat.
Wat had je als alternatieve Topic Titel bedacht lieve schat?
Hoe kan je nu met zn 2en uniek zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ha, dan zijn Djayzz en ik lekker uniek![]()
Amsterdamquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow ik ben vrijdag weer even terug
ik ga naar amsterdam om te stappen en zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
ja ik heb er zin inquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:03 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Amsterdam![]()
ik ben ook aanwezig!
ja idd pm me maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
Natuurlijk zijn we uniek!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:00 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
Ha, dan zijn Djayzz en ik lekker uniek![]()
Dat maakt ons juist nog unieker dat we 2 uniekelingen zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan je nu met zn 2en uniek zijn?
Briefje op de deur. Of gaat vriendlief ook mee?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja ik heb er zin in
maar op het moment ben ik alleen maar bang dat de kat doodgaat als ik er niet ben
Wij mannen kunnen datquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan je nu met zn 2en uniek zijn?
Briefje op de deur voor de kat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Briefje op de deur. Of gaat vriendlief ook mee?
quote:ga alsjeblief niet dood!
Of jullie zijn gewoon niet zo slim.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist nog unieker dat we 2 uniekelingen zijn
Mijn foto is al rond gegaan van jouw weet ik nog niet eens of je blond of donker bentquote:
Heejquote:
Ok, daar is geen speld tussen te krijgen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Dat maakt ons juist nog unieker dat we 2 uniekelingen zijn
Nou ja zeg!quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef djayzz het volgende:
[..]
HeejWij zijn heel slim!
Althans ik, weet niet wat ZILN betreft
Doe maar niet, ik zou er geen antwoord op kunnen geven waarschijnlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oh, ik zal daar maar niet op doorvragen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Briefje op de deur. Of gaat vriendlief ook mee?
Iddquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
ik heb nog niks gezien hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:06 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
Mijn foto is al rond gegaan van jouw weet ik nog niet eens of je blond of donker bent
oftewel, ach je weet wel
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
IddJij snapt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:07 schreef djayzz het volgende:
[..]
IddJij snapt het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee idd sorry. Dit komt ook heel slim over!quote:Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 21:09 schreef Tally het volgende:
Nee idd sorry. Dit komt ook heel slim over!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |