abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68484983
Terechte klacht. Enorm irritant is dat, van die stille mensen die maar een beetje grijs zitten te zijn.
Ik associeer het eigenlijk ook altijd met burgerlijkheid, lekker normaal een filmpje kijken op zaterdagavond, een stationwagon voor de deur en van half 9 tot 5 werken.
  woensdag 29 april 2009 @ 07:58:19 #27
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_68486459
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 21:46 schreef koningdavid het volgende:
Calvijn

Al had hij ook zijn nukken.
Mensen op de brandstapel laten gooien was daar één van geloof ik.
pi_68491795
quote:
Op woensdag 29 april 2009 07:58 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Mensen op de brandstapel laten gooien was daar één van geloof ik.
Brandstapel vond hij te inhumaan... onthoofden vond hij een beter idee.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 29 april 2009 @ 21:30:08 #29
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_68512423
Ik ben volgens de test 20% Calvinistisch, dat vind ik nog teveel.
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_68512585
Wtf je moet je e-mailadres geven voor die test, mooi niet he
“Ignorance more frequently begets confidence than does knowledge: it is those who know little, and not those who know much, who so positively assert that this or that problem will never be solved by science.”
pi_68512696
Ik 44. Maar ik bedoel hele andere dingen dan Calvinisten met mijn antwoorden
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_68512697
quote:
Test je C-Factor 28%

Calvinistisch ben je zeker niet, eerder katholiek. Je levensinstelling verschilt in alle opzichten van die van een calvinist. Je tijd nuttig besteden, voorzichtig zijn met geld uitgeven, de ander hoger achten dan je zelf: het is aan jou niet besteed. Je bent een hedonist.
Ben katholiek opgevoed, dus dat kan kloppen.

De rest klopt ook redelijk, sowieso waarom zou ik een ander hoger achten dan mezelf? Dat vind ik nogal raar en ook tamelijk onzeker overkomen, zelfvertrouwen hebben is dus niet calvinistisch?

En je vult natuurlijk gewoon zomaar iets in ipv je echte email .
  woensdag 29 april 2009 @ 22:44:47 #33
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_68514950
omg. Ik ben 44% calvinistisch Veel te veel.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  woensdag 29 april 2009 @ 22:55:28 #34
Profeta Pluriforma
pi_68515323
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
omg. Ik ben 44% calvinistisch Veel te veel.
Ik ben 64% calvinistisch volgens de test. Zullen we er beiden naar streven om de 80% te halen?
pi_68515398
quote:
75% Calvinistisch.

Gepokt en gemazeld in de calvinistische leer sta je principieel in het leven. Je bent een hardwerkend persoon, met oog voor de ander. Je laat je daar echter niet op voorstaan, voor God is immers een ieder schuldig. Je emoties weet je te beteugelen, en van een gemakkelijk luxe leventje kan niemand je beschuldigen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  woensdag 29 april 2009 @ 23:03:53 #36
203436 solyaris
disgrace to the human race
pi_68515598
36%
pi_68515630
Maar van die test klopt ook weinig, zal je hem met meer vragen en met meer antwoorden doen (en langere) dan zal iedereen veel minder Calvinistisch zijn
  donderdag 30 april 2009 @ 00:04:36 #38
pi_68517486
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:55 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik ben 64% calvinistisch volgens de test. Zullen we er beiden naar streven om de 80% te halen?
Nee, ik wil niet. Ik wil geen calvinist zijn. Calvinisme gaat in tegen veel dingen waarvoor ik dacht te staan
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_68517641
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Nee, ik wil niet. Ik wil geen calvinist zijn. Calvinisme gaat in tegen veel dingen waarvoor ik dacht te staan
In een ieder van ons schuilt een klein Calvijntje. Het heeft geen zin het te ontkennen en je er tegen te verzetten. Beter is het om het te koesteren en het liefdevol te verzorgen zodat het groeit en je hart en ziel met zaligheid vervult. Want Calvijn willen wij allemaal zijn.
pi_68517748
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

In een ieder van ons schuilt een klein Calvijntje. Het heeft geen zin het te ontkennen en je er tegen te verzetten. Beter is het om het te koesteren en het liefdevol te verzorgen zodat het groeit en je hart en ziel met zaligheid vervult. Want Calvijn willen wij allemaal zijn.
Ik wil Allah zijn
pi_68517896
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:11 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Ik wil Allah zijn
Sorry, Calvijn is het hoogst haalbare. En wees blij, als behangplakker kun je dan nog zoveel meer stijgen.
  donderdag 30 april 2009 @ 00:16:20 #42
pi_68517897
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik sla het toch liever dood, sorry. Ik heb namelijk het idee dat het mijn hart vanbinnen zou uithollen en opvreten als het de vrije hand kreeg. En de leegte zou vullen met conservatisme, irrationele schuldgevoelens en een panische angst voor alles wat niet geheel 'normaal' en 'doorsnee' is.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 18:08:42 #43
Profeta Pluriforma
pi_68564793
quote:
Op donderdag 30 april 2009 00:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]

Ik sla het toch liever dood, sorry. Ik heb namelijk het idee dat het mijn hart vanbinnen zou uithollen en opvreten als het de vrije hand kreeg. En de leegte zou vullen met conservatisme, irrationele schuldgevoelens en een panische angst voor alles wat niet geheel 'normaal' en 'doorsnee' is.
Erg mooi geschreven (ook andere posts van jou), mijn complimenten. Ik zeg dit in plaats van een poging om gevat op je post te reageren. De verschillende pogingen liepen op niets uit, dus dan is het beter om op het hoogtepunt te stoppen.
pi_68566608
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 20:59 schreef fratsman het volgende:
Bourgondiers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')