Brandstapel vond hij te inhumaan... onthoofden vond hij een beter idee.quote:Op woensdag 29 april 2009 07:58 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Mensen op de brandstapel laten gooien was daar één van geloof ik.
Ben katholiek opgevoed, dus dat kan kloppen.quote:Test je C-Factor 28%
Calvinistisch ben je zeker niet, eerder katholiek. Je levensinstelling verschilt in alle opzichten van die van een calvinist. Je tijd nuttig besteden, voorzichtig zijn met geld uitgeven, de ander hoger achten dan je zelf: het is aan jou niet besteed. Je bent een hedonist.
Ik ben 64% calvinistisch volgens de test. Zullen we er beiden naar streven om de 80% te halen?quote:Op woensdag 29 april 2009 22:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
omg. Ik ben 44% calvinistischVeel te veel.
quote:75% Calvinistisch.
Gepokt en gemazeld in de calvinistische leer sta je principieel in het leven. Je bent een hardwerkend persoon, met oog voor de ander. Je laat je daar echter niet op voorstaan, voor God is immers een ieder schuldig. Je emoties weet je te beteugelen, en van een gemakkelijk luxe leventje kan niemand je beschuldigen.
Nee, ik wil niet. Ik wil geen calvinist zijn. Calvinisme gaat in tegen veel dingen waarvoor ik dacht te staanquote:Op woensdag 29 april 2009 22:55 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik ben 64% calvinistisch volgens de test. Zullen we er beiden naar streven om de 80% te halen?
In een ieder van ons schuilt een klein Calvijntje. Het heeft geen zin het te ontkennen en je er tegen te verzetten. Beter is het om het te koesteren en het liefdevol te verzorgen zodat het groeit en je hart en ziel met zaligheid vervult. Want Calvijn willen wij allemaal zijn.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:04 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee, ik wil niet. Ik wil geen calvinist zijn. Calvinisme gaat in tegen veel dingen waarvoor ik dacht te staan
Ik wil Allah zijnquote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In een ieder van ons schuilt een klein Calvijntje. Het heeft geen zin het te ontkennen en je er tegen te verzetten. Beter is het om het te koesteren en het liefdevol te verzorgen zodat het groeit en je hart en ziel met zaligheid vervult. Want Calvijn willen wij allemaal zijn.
Sorry, Calvijn is het hoogst haalbare.quote:
Ik sla het toch liever dood, sorry. Ik heb namelijk het idee dat het mijn hart vanbinnen zou uithollen en opvreten als het de vrije hand kreeg. En de leegte zou vullen met conservatisme, irrationele schuldgevoelens en een panische angst voor alles wat niet geheel 'normaal' en 'doorsnee' is.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
In een ieder van ons schuilt een klein Calvijntje. Het heeft geen zin het te ontkennen en je er tegen te verzetten. Beter is het om het te koesteren en het liefdevol te verzorgen zodat het groeit en je hart en ziel met zaligheid vervult. Want Calvijn willen wij allemaal zijn.
Erg mooi geschreven (ook andere posts van jou), mijn complimenten.quote:Op donderdag 30 april 2009 00:16 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Ik sla het toch liever dood, sorry. Ik heb namelijk het idee dat het mijn hart vanbinnen zou uithollen en opvreten als het de vrije hand kreeg. En de leegte zou vullen met conservatisme, irrationele schuldgevoelens en een panische angst voor alles wat niet geheel 'normaal' en 'doorsnee' is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |