Allebei slecht!quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef DownPoison het volgende:
Hier zie je bij de mcdonalds altijd alleen maar buitenlanders, doe mij dan maar emo's
Wat te denken van buitenlandse Emosquote:
What the..quote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jewel. klik kijk maar eens rond wat een kansloze mensen. 'ik wil nieuwe mensen leren kennen, voeg me toe!1!!11einz'.
23 mei is er in het Vondelpark in Amsterdam een meeting met emo's. Allemaal omlopen dusquote:Op woensdag 29 april 2009 11:58 schreef 3lmo het volgende:
[..]
Jewel. klik kijk maar eens rond wat een kansloze mensen. 'ik wil nieuwe mensen leren kennen, voeg me toe!1!!11einz'.
Wat is de overeenkomst tussen een kansloze buitenlander en een emo?quote:Op woensdag 29 april 2009 13:33 schreef DownPoison het volgende:
Hier zie je bij de mcdonalds altijd alleen maar buitenlanders, doe mij dan maar emo's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One hundred percent independent, I'm the fucking boss
quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Wat is de overeenkomst tussen een kansloze buitenlander en een emo?Giggity giggitySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stel je voor!quote:
Op mijn verjaardag nogwel!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:47 schreef wazoomie het volgende:
[..]
23 mei is er in het Vondelpark in Amsterdam een meeting met emo's. Allemaal omlopen dus
*Gaap.. Iemand heeft Family Guy al ontdekt. Was de steen erg zwaar of vond je het wel comfortabel daar beneden?quote:
Ik ken het al 4 of 5 jaar ofzoquote:Op woensdag 29 april 2009 19:33 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
*Gaap.. Iemand heeft Family Guy al ontdekt. Was de steen erg zwaar of vond je het wel comfortabel daar beneden?
RLY?!quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:47 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Mc in Heerlen, Limburg!
emo's blijven vies. hoezo zou iemand emo willen worden hoe kansloos ben je dan :0quote:Op donderdag 30 april 2009 01:10 schreef gewoonomdathetkan het volgende:
Heb er eens een nachtje over geslapen, maar
emo's zijn nog steeds vies.
die eerste heeft wel lekkere prammenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:58 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding
En nog steeds ga je stuk op Giggity Giggity?quote:
Zitten een turk en een marokkaan in een auto. Wie rijdt er? DE POLITIEquote:Op donderdag 30 april 2009 13:50 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
En nog steeds ga je stuk op Giggity Giggity?![]()
Jij vindt die turkengrapjes zeker ook nog leuk? Wat is een turk in een politiewagen? Altijd schuldig !!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wat zijn 5 turken in een bushokje? Een schietschijf. En wat zijn 10 turken in een bushokje? Altijd prijs !!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:53 schreef Biels het volgende:
[..]
Zitten een turk en een marokkaan in een auto. Wie rijdt er? DE POLITIE![]()
![]()
!!!!!11111111!!!!!!!!!!
1 marokkaan op de maan? Een probleem. Alle marokkanen op de maan? DE OPLOSSING!!!!!!!quote:Op donderdag 30 april 2009 13:54 schreef Fritztiaan het volgende:
[..]
Wat zijn 5 turken in een bushokje? Een schietschijf. En wat zijn 10 turken in een bushokje? Altijd prijs !!
Whehe, die is echt goedquote:Op donderdag 30 april 2009 13:55 schreef Biels het volgende:
[..]
1 marokkaan op de maan? Een probleem. Alle marokkanen op de maan? DE OPLOSSING!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |