Heb ik ook zin in.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik heb wel weer eens zin in zo'n tatoeagetopic waarin kampers beweren dat hun positie op de maatschappelijke ladder geen invloed heeft op hun drang om van die meuk op hun lichaam te zetten, d_b
Lekker wijfquote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die van het echte werk houden tikken Rachel Aldana in op goegel
De tering, wat een aardvarkenquote:Op woensdag 29 april 2009 07:47 schreef dahei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wed dat als dat aardvarken lacht, er ook varkensgeluiden uit komt.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De tering, wat een aardvarken![]()
![]()
Het enige wat ze mee heeft zijn haar tetten (als ze echt zijn, anders is het gewoon een anatomisch gedrocht). Dat er serieus mannen zijn die hiermee over straat willen/durven lopen![]()
Ja ja ja en is ook nog dik vadsig en lelijk toch?quote:Op woensdag 29 april 2009 14:02 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De tering, wat een aardvarken![]()
![]()
Het enige wat ze mee heeft zijn haar tetten (als ze echt zijn, anders is het gewoon een anatomisch gedrocht). Dat er serieus mannen zijn die hiermee over straat willen/durven lopen![]()
Check die tieten dan!:9~quote:Op woensdag 29 april 2009 15:01 schreef Mi_Mang het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een verband bestaat tussen i.q. en slechte smaak. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand met een aardig i.q. haar lekker vindt. Lelijke hoer.
Stelling ontkracht, ik vind haar best te doen. Ze geeft ook zelf aan wat ze wilt: een grote neger die haar opentrekt. Ze geeft ook zelf aan dat ze niet de slimste is en niet veel diepgang heeft, wat is er dan mis mee? Sure, ik denk er nog niet 1 seconde over om een relatie met haar te beginnen maar er een keertje overheen gaan? Jahoor, graag zelfs.quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er een verband bestaat tussen i.q. en slechte smaak. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand met een aardig i.q. haar lekker vindt. Lelijke hoer
Ik zou willen weten of je ooit een i.q. test hebt gedaan. Zo ja, wat was je score? Welke studie doe je nu? Hoe oud ben je? Gewoon uit interesse vraag ik je dat.quote:
Zulke stellingen zullen nooit voor iedereen gelden, maar over het algemeen misschien wel. ' Best te doen' vind ik trouwens niet hetzelfde als ' lekker'.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Armoed het volgende:
[..]
Stelling ontkracht, ik vind haar best te doen. Ze geeft ook zelf aan wat ze wilt: een grote neger die haar opentrekt. Ze geeft ook zelf aan dat ze niet de slimste is en niet veel diepgang heeft, wat is er dan mis mee? Sure, ik denk er nog niet 1 seconde over om een relatie met haar te beginnen maar er een keertje overheen gaan? Jahoor, graag zelfs.
ze is wel dik though
Mijn iq is ∞ en de rest doet er dus niet toequote:Op woensdag 29 april 2009 15:09 schreef Mi_Mang het volgende:
[..]
Ik zou willen weten of je ooit een i.q. test hebt gedaan. Zo ja, wat was je score? Welke studie doe je nu? Hoe oud ben je? Gewoon uit interesse vraag ik je dat.
wtf hier lijkt ze opeens heel anders!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:47 schreef dahei het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Laat die foto van die opengesperde anus ook maar zitten.
Die is idd dik, vadsig en lelijk ja. Dat wijf meent zich een hele hoop, en denkt vers. eisen te kunnen stellen aan een man terwijl ze er zelf uit ziet als een aardvarken. Come on men, een beetje relativeren mag toch best wel.quote:Op woensdag 29 april 2009 14:33 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja ja ja en is ook nog dik vadsig en lelijk toch?
BoWa vind ieder meisje die er niet zo:
[ afbeelding ]
uitziet dik vadsig en lelijk:')
BoWa
Sandstorm![]()
Triple![]()
![]()
Ik dacht dat dat het tegenovergestelde was van "Ik val op blonde mannen".quote:Op woensdag 29 april 2009 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was ze weer lekker vandaag zeg![]()
![]()
Desbetreffende hoer: "Ik val op donkere mannen".
OK ! ( want dan kan ik multicultureel -hihi duur woord he- interessant doen voor mijn vriendinnen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |