Jeuh wat een goede grap, ik lig even helemaal dubbel hier.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:35 schreef bchicano het volgende:
Als slap lullen pudding was, heette jij Dr Oetker..
De hele Nederlandse tak heeft het toch ook over "Andie", bedoelende het schoonmaakmiddel Andy, wat uitgeproken hoort te worden als "Endie".quote:Op woensdag 29 april 2009 13:51 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Tjah leuk hoor, dat de oprichter Duits is en je het dus uitspreekt als Utker.
Maar dan wel een enorme blunder van de Nederlandse tak om het in alle commercials luid en duidelijk OEtker te noemen. Maar goed, goed om te weten dat ik niet de enige ben die me hier aan ergert
Ja, prima allemaal, maar je moet dan niet gaan verwachten dat men ineens je naam goed uit gaat spreken.quote:Op woensdag 29 april 2009 17:43 schreef waxywaxy het volgende:
[..]
De hele Nederlandse tak heeft het toch ook over "Andie", bedoelende het schoonmaakmiddel Andy, wat uitgeproken hoort te worden als "Endie".
Om maar te zwijgen over het onsje "Kornet" of zelfs: "Knet" waar men om vraagt bij de slager, terwijl men het eigenlijk heeft over "Corned Beef" ! Maar dat klinkt zeker te bekakt om naar te vragen ?
"Doet U ook nog maar een onsje Ros bij, slager !"
Roastbeef is het, en niks anders !!!
Maar ik maar me weer veel te druk.
Maar echt, soms.......
ik ZOU ze !!!![]()
![]()
Ik zeg altijd Rick = Baas!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:58 schreef RickoKun het volgende:
ik zeg ook altijd OEtker, geen Utker, wtf is dat nou weer? We zijn toch geen Denen?
Jij bent dom, natuurlijk vanwege dat dit Topic #856365372 is en er een paar minuten geleden nog een is gesloten.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:35 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is gewoon een terechte klacht, jankbal.
Heul nie, zo af en toe alleen.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die lamlul post dat in elk topic waarin ik heb gepost
Als je zijn foto nou had kon je die kop op zo'n linedance-cowboynicht plakkenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 20:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]Die lamlul post dat in elk topic waarin ik heb gepost
Nee, hoor. Ik ergerde mij aan Oetker, op zijn Nederlands uitgesproken (of Utker maar dan op zijn Duits uitgesproken). Maar dat lijkt me geen blunder. Het gaat hier nou alweer meer dan 1 pagina over die naam. Net zoals het in vele huishoudens over de uitsrpaak van die naam gaat, en mensen er even stil bij staan en het hun opvalt.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:51 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Tjah leuk hoor, dat de oprichter Duits is en je het dus uitspreekt als Utker.
Maar dan wel een enorme blunder van de Nederlandse tak om het in alle commercials luid en duidelijk OEtker te noemen. Maar goed, goed om te weten dat ik niet de enige ben die me hier aan ergert
Die gast heeft anders wel mooi een titel in de geneeskunte hoor, dus maak er maar Dr. Utker vanquote:
Ben je in de war met België? Die spreken woorden altijd uit zoals ze het lezen.quote:Op donderdag 30 april 2009 10:15 schreef Scootmobiel het volgende:
Op zich heeft ze gelijk natuurlijk, maar we leven hier nu eenmaal in Nederland en spreken zo'n naam dus ook gewoon uit zoals wij het lezen. Voor mij blijft het dus 'Oetker'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |