u zoals in kutquote:Op dinsdag 28 april 2009 21:14 schreef NDAsilenced het volgende:
Utker? korte oe?? Spreek je nou die U uit als de u in put, kut, lul, gulp, nut, slurp, etc etc, zoals je de u hebt leren uitspreken in groep 3?
Voorheen bekend als Mora, voorheen bekend als igloquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:25 schreef Joooo-pi het volgende:
Het kk merk dat de pizza crossa Tonno () heeft weggesaneerd.
stelletjes mongolen
Ik ben voor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En dan moet het nu ineens weer terug? Dadelijk gaan we M&M's weer Treets noemen en Twix weer Raider.
En dit is dus de waarheid. Denk b.v. ook aan de spelling van Goethe, dat je niet met een oe als 'koe' uitspreekt, of Goebbels. Zo spreek je Oetker ook op z’n Duits uit, ofwel als Ötker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:53 schreef waxywaxy het volgende:
Zie het als: Dr Ötker alias Dr Oetker; als je typemachine geen Umlaut had, typte je een "e" achter een een "O" of "U", zoals in: ueberhaupt. Echt !![]()
Waar maak ik me druk over......
Maar het IS WEL zo !
Maar waarom nu pas/weer?quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:45 schreef cerror het volgende:
Als de Amerikanen de moeite nemen om Heineken goed uit te spreken vind ik dat we Utker een kans moeten geven.
Tjah, ik begrijp het op zich ook wel. Maar in de reclames word er ook zelf duidelijk Oetker gezegd. Tot voor kort danquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:48 schreef Iblis het volgende:
[..]
En dit is dus de waarheid. Denk b.v. ook aan de spelling van Goethe, dat je niet met een oe als 'koe' uitspreekt, of Goebbels. Zo spreek je Oetker ook op z’n Duits uit, ofwel als Ötker.
Gelukkig is er geen wet die zegt dat je precies moet doen wat de reclame zegt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 23:51 schreef STRAWxBARRY het volgende:
[..]
Tjah, ik begrijp het op zich ook wel. Maar in de reclames word er ook zelf duidelijk Oetker gezegd. Tot voor kort dan
Daar heb je een punt. Maar het is toch vreemd dat een bedrijf in hun eigen commercials de naam verkeerd uitspreekt, of door anderen verkeerd laat uitspreken. Maar dat zal wel aan mij liggenquote:Op dinsdag 28 april 2009 23:53 schreef Iblis het volgende:
[..]
Gelukkig is er geen wet die zegt dat je precies moet doen wat de reclame zegt.
ik kan er niks aan doen maar ik moest echt vet hard hardop lachen om die kutgrapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |