Ik ben ook overtuigd dat de verzorgers en dierentuin zelf het beste voor hebben met de dieren, maar dan nog steekt het. Beetje hetzelfde gevoel dat ik af en toe heb als ik vlees eet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sommige dieren zitten kut, maar ze zijn toch in al die dierentuinen de verblijven aan het verbeteren, tis jammer adt dat niet in 1 keer kan, maar goed, het is nou eenmaal niet anders (of doen ze in artis niet mee?)
Ik ook wel.quote:
In een pretpark ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
daten in dierentuin werkt altijd heel goed
Had ik inderdaad ook bij Artis. Vond het meer zielig dan leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook overtuigd dat de verzorgers en dierentuin zelf het beste voor hebben met de dieren, maar dan nog steekt het. Beetje hetzelfde gevoel dat ik af en toe heb als ik vlees eet.
Ik vergis me niet snel... Excuses aanvaard. En... Who's your daddy?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar lelijk in zou kunnen vergissen...
Nee, ik blijf het zeikerig noemen, sorry. Je doet me teveel aan mn vader denken om het anders te zien
dan zorg je dat je maar 1 paraplu bij je hebt en loopt je date heeeel de dag dicht op jequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat...als het nu een hele dag regent?
Ik krijg trws ook kriebels van mensen die hun ouders er telkens op een negatieve manier bij halen... Trauma's op dat gebied?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vergis me niet snel... Excuses aanvaard. En... Who's your daddy?
waarom eet je nog vlees dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook overtuigd dat de verzorgers en dierentuin zelf het beste voor hebben met de dieren, maar dan nog steekt het. Beetje hetzelfde gevoel dat ik af en toe heb als ik vlees eet.
Klein paraplutjequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zorg je dat je maar 1 paraplu bij je hebt en loopt je date heeeel de dag dicht op je
Ach dr is vast altijd wel iets wat er op lijktquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen in de liefdestunnel enzo(al heb ik die dingen alleen maar op tv gezien)
artis is een kut dierentuin!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook bij Artis. Vond het meer zielig dan leuk.
hahe wil perse je 12 uur vol maken he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef KudFokker het volgende:
De groepsdingen in the house of Bols is inderdaad v.a. 6 personen
Njah, dierentuin + sushi / tappa's dan maar!
Ja inderdaad. Ik heb het er dan wel naar mn zin, totdat ik erbij ga nadenken...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook bij Artis. Vond het meer zielig dan leuk.
Met dierentuinen heb ik minder problemen dan het circus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iemand waar jij me aan doet denken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vergis me niet snel... Excuses aanvaard. En... Who's your daddy?
Samen romantisch in de regen lopen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zorg je dat je maar 1 paraplu bij je hebt en loopt je date heeeel de dag dicht op je
Dat duurt niet zo lang tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hahe wil perse je 12 uur vol maken he?
Circus ga ik sowieso nooit heen. Vind ik helemaal verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met dierentuinen heb ik minder problemen dan het circus.
Nee, geen trauma's hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik krijg trws ook kriebels van mensen die hun ouders er telkens op een negatieve manier bij halen... Trauma's op dat gebied?
Dan ben je verliefd hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
hahe wil perse je 12 uur vol maken he?
Haha goed idee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en als je date nu vegetarisch is?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
daten in dierentuin werkt altijd heel goed
Heerlijk. Hand in hand. Lekker langzaam lopen. Om thuis samen je natte kleding uit te doen en lekker warm te douchenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen romantisch in de regen lopen.
Als het zonder vlees zou kunnen dan doe ik het meteen. Maar de combinatie van sporten zonder vlees is geen goede.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom eet je nog vlees dan?
Niet om je aan te vallen of zo hoor
Maar ik bedoel het is zo makkelijk tegenwoordig om geen vlees te eten
Dacht precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom eet je nog vlees dan?
Niet om je aan te vallen of zo hoor
Maar ik bedoel het is zo makkelijk tegenwoordig om geen vlees te eten
ik ben vegetarisch maar vind daten in de dierentuin leuk hoorquote:
En dan samen onder de dekens te kruipen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk. Hand in hand. Lekker langzaam lopen. Om thuis samen je natte kleding uit te doen en lekker warm te douchen
Dat is waar maar omdat ie net zei van ik weet niet eens of die klik er is ga ik er vanuit dat zij ook ongeveer op dat niveau zit en zo en dan is het nogal wat vind ik zelfquote:
vage shitquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Heerlijk. Hand in hand. Lekker langzaam lopen. Om thuis samen je natte kleding uit te doen en lekker warm te douchen
Waar staat ivm voor?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het zonder vlees zou kunnen dan doe ik het meteen. Maar de combinatie van sporten zonder vlees is geen goede.
Maar ik sta open voor goede argumenten, want ik doe het liever zonder vlees.
Mijn probleem is mijn eiwit behoefte uit iets anders dan vlees halen. Alle plantaardige eiwitrijke producten zijn erg vet ivm vlees en bevatten niet alle aminozuren...
Onder de dikke dekens. *zucht*quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dan samen onder de dekens te kruipen.
Je kunt toch ook gewoon zorgen dat je "beter" vlees eet. Wij krijgen iedere zoveel jaar een kalf uit het land (in stukken in de diepvries).quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als het zonder vlees zou kunnen dan doe ik het meteen. Maar de combinatie van sporten zonder vlees is geen goede.
Mijn probleem is mijn eiwit behoefte uit iets anders dan vlees halen. Alle plantaardige eiwitrijke producten zijn erg vet ivm vlees en bevatten niet alle aminozuren...
Gewoon niet over je vader beginnen. Is te persoonlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Iemand waar jij me aan doet denken.
Vooral de kanten die ik niet zo mag.
Want in bepaalde dingen mag ik je wel graag en die zie ik dan weer niet in mn vader.
Jij bent wel zo'n figuur die dat heeftquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Klein paraplutje
Neem dan wel mijn man-purse mee
owja ik weet niet hoe dat zit als je veel sport, maar als gewoon mens is het heel goed te doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef JoeyT het volgende:
[..]
in vergelijking met. Ben een beetje luiquote:
Ja, daar had ik zelf ook wel mijn twijfels bij hoor. Je hoeft niet al een hele dag bij elkaar te zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Dat is waar maar omdat ie net zei van ik weet niet eens of die klik er is ga ik er vanuit dat zij ook ongeveer op dat niveau zit en zo en dan is het nogal wat vind ik zelf
Anders raak ik al die klote spullen kwijt johquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:46 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jij bent wel zo'n figuur die dat heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |