Ik ben ook overtuigd dat de verzorgers en dierentuin zelf het beste voor hebben met de dieren, maar dan nog steekt het. Beetje hetzelfde gevoel dat ik af en toe heb als ik vlees eet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, sommige dieren zitten kut, maar ze zijn toch in al die dierentuinen de verblijven aan het verbeteren, tis jammer adt dat niet in 1 keer kan, maar goed, het is nou eenmaal niet anders (of doen ze in artis niet mee?)
Ik ook wel.quote:
In een pretpark ook!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
daten in dierentuin werkt altijd heel goed
Had ik inderdaad ook bij Artis. Vond het meer zielig dan leuk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook overtuigd dat de verzorgers en dierentuin zelf het beste voor hebben met de dieren, maar dan nog steekt het. Beetje hetzelfde gevoel dat ik af en toe heb als ik vlees eet.
Ik vergis me niet snel... Excuses aanvaard. En... Who's your daddy?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daar lelijk in zou kunnen vergissen...
Nee, ik blijf het zeikerig noemen, sorry. Je doet me teveel aan mn vader denken om het anders te zien
dan zorg je dat je maar 1 paraplu bij je hebt en loopt je date heeeel de dag dicht op jequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
En wat...als het nu een hele dag regent?
Ik krijg trws ook kriebels van mensen die hun ouders er telkens op een negatieve manier bij halen... Trauma's op dat gebied?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vergis me niet snel... Excuses aanvaard. En... Who's your daddy?
waarom eet je nog vlees dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook overtuigd dat de verzorgers en dierentuin zelf het beste voor hebben met de dieren, maar dan nog steekt het. Beetje hetzelfde gevoel dat ik af en toe heb als ik vlees eet.
Klein paraplutjequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dan zorg je dat je maar 1 paraplu bij je hebt en loopt je date heeeel de dag dicht op je
Ach dr is vast altijd wel iets wat er op lijktquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Samen in de liefdestunnel enzo(al heb ik die dingen alleen maar op tv gezien)
artis is een kut dierentuin!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook bij Artis. Vond het meer zielig dan leuk.
hahe wil perse je 12 uur vol maken he?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef KudFokker het volgende:
De groepsdingen in the house of Bols is inderdaad v.a. 6 personen
Njah, dierentuin + sushi / tappa's dan maar!
Ja inderdaad. Ik heb het er dan wel naar mn zin, totdat ik erbij ga nadenken...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Had ik inderdaad ook bij Artis. Vond het meer zielig dan leuk.
Met dierentuinen heb ik minder problemen dan het circus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Iemand waar jij me aan doet denken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:40 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vergis me niet snel... Excuses aanvaard. En... Who's your daddy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |