Dus je broer is homo?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef RickoKun het volgende:
Jezus mang.
wtf is dit voor shit. Zit ik hier naar Da Art of Chessboxin' van de Wu Tang Clan luisteren, hoor ik ineens:
"WOOOEHHHHHH!!!!!!!!!!!! YEAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! KOM OP TRULLIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOO!!!!! WOOO!!!!!!!!!!!!
(4 seconden later) WOOOO!!!!!!!! (nog weer 7 seconden later) WOOOOoooh!!!"
Wat blijkt, mijn broer is F1 aan het kijken en moet daar blijkbaar zo overdreven op reageren, jeweetwel, net zoals die lelijke voetbalmensen dat doen als Suarez scoort of iemand tegen de schedel aan trapt.
Hij kijkt in zijn eentje nu naar een opgenomen F1 van zondag
Dat is toch kankersneu mehnAls je echt gaat juichen dan doe je dat omdat je net kEeeNnkkaahh hard bent klaargekomen in die 15 jarige sma die je al de hele avond loopt te teasen met haar stringetje en bijpassende borstjes met kleine tepelhoven.
Laat dit een wijze les voor jullie paupers zijn als wij elkaar ooit eensch tegenkomen,niet gaan juichen oid want dat is homo, en homo's neuken elkaar in de poepert dus oprotten anders gooi ik een emmer faeces naar je familie.
Groetjes,
Een rancuneus vulvasabbelaartje.
Je zou denken van wel, ware het niet dat ie een vriendin heeft die nu aan het werk is!quote:
Sja inderdaad, héél af en toe gaat het bij de start finaal mis, dat er dan nog maar 8 wagens eindigen ofzoquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef BroodjeFalafel het volgende:
Formule 1 (de naam alleen al) is de meeste trieste 'sport' (:')) die er bestaat..
Kijken hoe wagentjes rondjes rijden..
De crashes waren wel altijd een hoogtepunt bij Studio Sport vroeger.
Ook één op mijn kamer, maar de AV knop doet het niet, tevens is hij al redelijk oud en die beneden is full hd!quote:
Luisteren naar JP Balkenende die een speech geeft over de economie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso, rally's/races en voetbal kijken.Is er iets dat nóg saaier is?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef RickoKun het volgende:
Jezus man,
wat is dit voor shit. Zit ik hier naar Da Art of Chessboxin' van de Wu Tang Clan luisteren, hoor ik ineens:
"WOOOEHHHHHH!!!!!!!!!!!! YEAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! KOM OP TRULLIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOO!!!!! WOOO!!!!!!!!!!!!
(4 seconden later) WOOOO!!!!!!!! (nog weer 7 seconden later) WOOOOoooh!!!"
Wat blijkt, mijn broer is F1 aan het kijken en moet daar blijkbaar zo overdreven op reageren, je weet wel, net zoals die lelijke voetbalmensen dat doen als Suarez scoort of iemand tegen de schedel aan trapt.
Hij kijkt in zijn eentje nu naar een opgenomen F1 van zondag
Dat is toch sneu manwat als je echt gaat juichen dan doe je dat omdat je net hard bent klaargekomen in die 15 jarige vriendin die je al de hele avond loopt te plagen met haar stringetje en bijpassende borstjes met kleine tepels.
Laat dit een wijze les voor jullie paupers zijn, als wij elkaar ooit eens tegenkomen,we niet gaan juichen oid want dat is homo, en homo's neuken elkaar in de poepert dus oprotten anders gooi ik een emmer stront naar je familie.
Groetjes,
Rickokun.
PS: Gamen is wel weer leuk, maar f1 kijken niet, dat is gay!
Wel als ze het eens op normale circuits gaan houden, en niet voor elk blaadje op de baan de race neutraliseren.quote:
Pics or gtfo.quote:15 jarige sma die je al de hele avond loopt te teasen met haar stringetje en bijpassende borstjes met kleine tepelhoven
Het kampioenschap bumperkleven.quote:
Gast als je een echte voetballiefhebber bent kun je Liverpool 4-2 Arsenal van vorig jaar en Chelsea 4-4 Liverpool van dit jaar niet saai vindenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef Tuvai.net het volgende:
Sowieso, rally's/races en voetbal kijken.Is er iets dat nóg saaier is?
DTMquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wel als ze het eens op normale circuits gaan houden, en niet voor elk blaadje op de baan de race neutraliseren.
Een van de beste nummers van 36.quote:
Dankjequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef cvboer het volgende:
Op dinsdag 28 april 2009 17:57 schreef RickoKun het volgende:
Jezus mang.
hier haakte ik af
Inderdaad, sneu taalgebruik.
Hieronder staat de NL variant.
[..]
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:30 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Gast als je een echte voetballiefhebber bent kun je Liverpool 4-2 Arsenal van vorig jaar en Chelsea 4-4 Liverpool van dit jaar niet saai vindenen zelfs neutrale kijkers vonden die dope wedstrijden.
Log maar snel terug in WoW ofzo
Nee, schaken is lekker boeiend.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:06 schreef Michielos het volgende:
formule 1 is echt het meest saaie iets dat er bestaat.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef Mike het volgende:
RickoKun, kan niet normaal reageren, maar weer eens een weekje weg.
Maar waarom niet dan? let jij op jouw medespelers of tegenstanders die staan te zweten? nee natuurlijk niet, je speelt gewoon je spel en geniet ervan, zo ook wedstrijden op TV, als er bijvoorbeeld heel mooi combinatievoetbal wordt gespeeld of er worden wonderschone doelpunten gemaakt van grote afstanden, dat is toch het kijken waard, tenzij het amateurvoetbal is, daar ben ik het met je eensquote:Op dinsdag 28 april 2009 20:00 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Wat is er spannend aan om 90 minuten naar bezwete jongens die achter een balletje aanhollen te kijken?Uiteraard is iedereen die niet hartstikke stoer dagelijks voetbal zit te kijken een WoW nerd die nooit buiten komt.
kleine hint: Ik sport zelf ontiegelijk veel, waaronder voetbal, en dat vind ik hartstikke leuk. Er naar kijken echter, is in mijn ogen een van de saaiste bezigheden die er zijn. Dan zou ik inderdaad nog liever WoW spelen, ondanks dat ik het spel nog nooit aangeraakt heb.
In de meeste gevallen niet heeft het verleden uitgewezen (*kuch* Toyota *kuch*). Bij voetbal gaat die regel misschien nog wel vaker op.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:31 schreef BasEnAad het volgende:
De stal met het meeste geld wint.
(kuch AZ kuch)quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:27 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
In de meeste gevallen niet heeft het verleden uitgewezen (*kuch* Toyota *kuch*). Bij voetbal gaat die regel misschien nog wel vaker op.
Owja: WOOOEHHHHHH!!!!!!!!!!!! YEAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! KOM OP BUTTONNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WOOOO!!!!! WOOO!!!!!!!!!!!!
Het enige voetbal dat ik kijk is het EK of WK eens in de twee jaren. Maar dan meer omdat er dan een leuke sfeer in de kroegen hangt en dat kleine beetje patriottisme dat ik net als ieder ander in me heb.quote:Op dinsdag 28 april 2009 20:17 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Maar waarom niet dan? let jij op jouw medespelers of tegenstanders die staan te zweten? nee natuurlijk niet, je speelt gewoon je spel en geniet ervan, zo ook wedstrijden op TV, als er bijvoorbeeld heel mooi combinatievoetbal wordt gespeeld of er worden wonderschone doelpunten gemaakt van grote afstanden, dat is toch het kijken waard, tenzij het amateurvoetbal is, daar ben ik het met je eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |