dat maakt niet uit want tegen de tijd dat jij iets op hebt gepakt of uberhaupt realiseert wat er aan de gang is ben ik allang vertrokkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:35 schreef Gupje het volgende:
[..]
Elk voorwerp wat in de straal van 10m licht gaat dan achter je auto aan
Heb standaard een baksteen in mijn handquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:37 schreef jagga het volgende:
[..]
dat maakt niet uit want tegen de tijd dat jij iets op hebt gepakt of uberhaupt realiseert wat er aan de gang is ben ik allang vertrokken
Tis jammer dat je zo ver weg woont anders had ik gaan stake-outenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Heb standaard een baksteen in mijn hand
Het is dat je zo ver weg woont anders had ik die steen alvast gegooidquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:39 schreef jagga het volgende:
[..]
Tis jammer dat je zo ver weg woont anders had ik gaan stake-outen
Puur om jou te waven
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Gupje het volgende:
[..]
Het is dat je zo ver weg woont anders had ik die steen alvast gegooid![]()
Kloptquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:41 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
jagga heeft zo een vermoeden dat Gup van nu af aan altijd iets met zich meedraagt om mijn auto een deuk te bezorgen
Waaromquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef TheSorrow het volgende:
hier moet je zijn paul;
[HOMO] 2387 - ....tegen de toekomstige koning ....
Met de souplesse en finesse van Zinedine zidanequote:Op dinsdag 28 april 2009 17:26 schreef RickoKun het volgende:
Dat was Jordeeeh die je nat reed!
-edit-
Waarom heb je een moederneukende pet met Giel erop? Ben je gay ofzulks, paulTJUHHH?
bwehehehehe zie mij die disses zetten met souplesse!
Ben dan ook een zeurpietquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:20 schreef -SG- het volgende:
Gupje jij zeurt nog meer dan mijn demente oma.
Voor 200 euro mag je mij wavenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef jagga het volgende:
Ik heb er zelfs een boete voor over om een fokker en dan het liefst Gup of Jitz te waven.
Want iedereen weet natuurlijk dat op een klinkerweg in de bebouwde kom de beste waterpoelen onstaan en tevens weet iedereen dat waven pas echt goed werkt bij +/- 70 km p/u
Hallo, Utrecht is een grote-mensenstad hoor, daar liggen geen losse stenen op straat.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:40 schreef Gupje het volgende:
Het is dat je zo ver weg woont anders had ik die steen alvast gegooid![]()
70 rijden waar je 50 mag is ongeveer 100 euroquote:
We zegt dat je een boete gaat krijgenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef jagga het volgende:
[..]
70 rijden waar je 50 mag is ongeveer 100 euro
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |