't is gewoon voor de plebsquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:10 schreef Ang3l het volgende:
Cuernavaca (Nahuatl: Cuauhnanahuac) is de hoofdstad van de Mexicaanse deelstaat Morelos. Het is bekend als de "stad van de eeuwige lente" omdat het het hele jaar gemiddeld rond de 27°C is. Het is al eeuwenlang de een vakantiebestemming geweest voor de inwoners van het Dal van Mexico: voor de Azteekse vorsten, voor de Spaanse kolonisatoren en voor de hedendaagse inwoners van Mexico-stad. Hierdoor zijn er veel historische gebouwen te vinden in Cuernavaca.
Ohh, hij's gewoon op VAKANTIE!!!!!!!
Onze directeur praat zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 10:54 schreef Baltar het volgende:
[..]
ooooooooooo geneee, hold mi in your strong àrms
............quote:
Ik heb blijkbaar wel overtuigingskrachtquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:39 schreef Stroekie het volgende:
had ik al die uren toch niet in de gaten dat er al een nieuw topic was
Zet mij in je testament, en spring voor een intercity..quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:50 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik verveeeeeeeeeel me... en ik moet poepen
Ik heb meer recht op de comics dan jijquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef Elagabalus het volgende:
[..]
Zet mij in je testament, en spring voor een intercity..
Comics? Wat voor soort comics zijn dat? Zijn ze geld waard? Hoeveel zijn het er? Waar liggen ze?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb meer recht op de comics dan jij
Sommige zijn wel wat geld waard jah, het zijn er genoeg en ze liggen braaf in mijn kast.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef Elagabalus het volgende:
Comics? Wat voor soort comics zijn dat? Zijn ze geld waard? Hoeveel zijn het er? Waar liggen ze?
Bijzondere collectie, je hoeft niet te springen hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:34 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Sommige zijn wel wat geld waard jah, het zijn er genoeg en ze liggen braaf in mijn kast.
Ik heb gewoon de allereerste Deadpool miniserie uit de jaren negentig die nog door Joe Madureira is getekend... en een Captain Britain TPB die niet opnieuw is uitgegeven. Ik heb zelfs de Sam and Max trade paperback!
En Stray Toasters is natuurlijk een klassieker die bloedmooi is getekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |