quote:
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:08 schreef Kreator het volgende:
Per ongeluk kopen en dan een topic openen is okay.
Ditzelfde shirt naar aanleiding van het topic bestellen: Kansloos.
Mijn onduidelijke eerste repliek kan inderdaad voor verwarring zorgen, beste Manneke. Oprechte excuses voor deze fatale fout. Ik doelde op het feit dat het een tof shirt is om te hebben, MITS JE TS BENT EN HEM PER ONGELUK KOCHT!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:41 schreef Manneke_Pils het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wacht al op je o-zo-gevatte-mij-van-repliek-dienende-antwoord.![]()
Je vond het briljantquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:32 schreef Noortje. het volgende:
Ik vraag me dan wel weer af waarom ik hier ooit heb gepost.
Allemaal uitverkochtquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef Oksel het volgende:
[..]
Dan bestel je hem!
http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkAdviseurArtikel.aspx?CC=C02&SC=A14&KAC=A39&ArtikelNummer=212031&KW3=29715&SM=5
Ja, dat zei je op de vorige pagina ook. Geil je op een quote ofzo?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef Salatrel het volgende:
dus ik liep vorig jaar rond in zweden... kom ik dit tegen..
[ afbeelding ]
Heb je hem toch maar even bevredigdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, dat zei je op de vorige pagina ook. Geil je op een quote ofzo?
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:59 schreef Salatrel het volgende:
deze kwam ik op vakantie in zweden tegen
[ afbeelding ]
Jullie waren samen in Zweden?! Schizofreen?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:26 schreef Salatrel het volgende:
dus ik liep vorig jaar rond in zweden... kom ik dit tegen..
[ afbeelding ]
Da's heul geen onbekend merk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 16:42 schreef Opperkwal het volgende:
TS draagt shirtjes van onbekend merk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |