kut jij onthoud ook allesquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jij stalken? ben je daar niet te lui voor
Hallo, die komt ook gezellig langs... dus nu kunnen wij je samen stalken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
droxz veraaier nu kan ik niet meer stalken of gluren
I knowquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
ja maar in de PM sessie werd het bekend dat droxz achter mij woond![]()
[..]
a.s Donderdag kunnen we hem niet stalken trouwens!quote:
Friday, hoe vind je dit dan.. onze dorpsgek op google streetvieuw: KLIKKERDEKLIKLIKquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
ja maar in de PM sessie werd het bekend dat droxz achter mij woond![]()
[..]
kut jij onthoud ook alles
FIPOOOOOOOOOOOO!!!!!![]()
![]()
ik ga zo maar eens naar huis
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb GVD geen zin meer zeg!
4 uurtjes slapen is te weinig
Mogguh WL!quote:
Nee gek, dat is Smokez moeder!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet miepen watje. In de veren en aan het werk
Waarom plaats je een foto van jou in dit topic ?
o dacht dat jij het wasquote:
Sjit man, heb 4 nieuwe desktops op mijn buro en 2 laptops... en die moeten af vandaag....quote:Op woensdag 29 april 2009 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o dacht dat jij het was
En hoe is het met droxz ... Nog zin in vandoag ?
Echt een PIEP persoon die gast ....quote:lid maken van de afdeling “Vrijwilligers en Oefenen
goh echt waarquote:Op woensdag 29 april 2009 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, hier begint ook al ....
in de ad is er geen groep Vrijwilligers en oefenen.
Dus dat geef ik aan zeggen ze:
[..]
Echt een PIEP persoon die gast ....
Die liep eerst te zeuren dat het rood op papier niet het rood was van het scherm ....
oh hehequote:Op woensdag 29 april 2009 07:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh WL!![]()
Gisteren geen tijd gehad voor die game (waar je de screenshots van liet zien)
quote:
Mja, stond ingesteld als RGBquote:Op woensdag 29 april 2009 08:30 schreef tripack het volgende:
[..]
goh echt waar![]()
* tripack mompelt iets over rgb en CMYK kleuren
wat een zeiksokquote:Op woensdag 29 april 2009 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, stond ingesteld als RGB
Alleen de kleurenpallets waren niet goed.
Op einde vond hij het nog niet perfect (het paars was ietsjes donkerder dan op het beeldscherm)
Maar hij kon het wel accepteren
hoezo... morgen is tie er ook weerquote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die gele bal in de lucht niet even weghalen, en morgen weer terugstoppen ?
Sorriequote:
Mogguhquote:
Mogguhquote:
ik hoop hetquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
Mooi, kunnen we iig lekker buiten vertoeven morgen
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want dat geldt alleen voor het rijnmond gebied. in limburg gaat het gewoon regenen![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
a.s Donderdag kunnen we hem niet stalken trouwens!
Hou je bekquote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want dat geldt alleen voor het rijnmond gebied. in limburg gaat het gewoon regenen![]()
*wax on... wax off..... *quote:Op woensdag 29 april 2009 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, hier begint ook al ....
in de ad is er geen groep Vrijwilligers en oefenen.
Dus dat geef ik aan zeggen ze:
[..]
Echt een PIEP persoon die gast ....
Die liep eerst te zeuren dat het rood op papier niet het rood was van het scherm ....
en toch geloof ik het weer niet..quote:Vandaag wordt het ongeveer 15 graden in Limburg. De wind is zwak en komt uit het zuidoosten. Vandaag zwaar bewolkt en het blijft droog.
Morgen wordt het iets warmer en het blijft droog. Eind van deze week blijft het droog, maar Maandag is er kans op een bui.
Oh wat leuk, mn huidige baas zit OOK op fokquote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*wax on... wax off..... *
Hier ook gewoon druk, hallo ik te weinig geslapen jah... allemaal optyfen!
haha, thats the spiritquote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*wax on... wax off..... *
Hier ook gewoon druk, hallo ik te weinig geslapen jah... allemaal optyfen!
het is toch chill als je baas op fok zitquote:Op woensdag 29 april 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh wat leuk, mn huidige baas zit OOK op fok
je lijkt um echt wel..
"laat me met rust, ik heb het druk"
GF zit er.. één baas op fok is genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 09:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is toch chill als je baas op fok zit![]()
mijn leraar doet het ook
nee ik vind er niet veel bijzondere mensen komenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, thats the spirit![]()
hey tripack ga je nog naar koninginnenach ?
Heb het echt druk, en dan ook nog van die stomme mensen met het iq van een ingevroren visstick die bellen "ja hij doet het niet" AAAAAAAAARGGGGGGGquote:Op woensdag 29 april 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh wat leuk, mn huidige baas zit OOK op fok
je lijkt um echt wel..
"laat me met rust, ik heb het druk"
Weet niet of je het had gelezen, k stond rond half 1 nog voor je deur!quote:
mja ik zit te twijfelen, als ik ga, ben ik morgen helemaal gaar natuurlijk hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik vind er niet veel bijzondere mensen komen
en dan moet ik ook 's avonds naar huis rijden
Geeft nietquote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb het echt druk, en dan ook nog van die stomme mensen met het iq van een ingevroren visstick die bellen "ja hij doet het niet" AAAAAAAAARGGGGGGG![]()
Dag gaat wel lekker snel zo, dat dan weer wel.
Dan moet ik zo in het donder naar het andere gebouw lopen, en dat met een desktop onder mijn arm... doe maar niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die gele bal in de lucht niet even weghalen, en morgen weer terugstoppen ?
nop niet gelezen en wat deed jij om half 1 voor mijn deurquote:Op woensdag 29 april 2009 09:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Weet niet of je het had gelezen, k stond rond half 1 nog voor je deur!![]()
KUT OV!
Kan wel heel spannend zijnquote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Dan moet ik zo in het donder naar het andere gebouw lopen, en dat met een desktop onder mijn arm... doe maar niet!
Gewoon gaan!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zit te twijfelen, als ik ga, ben ik morgen helemaal gaar natuurlijk hahaha
Kwam uit A'dam, en ik stap daar altijd uit om naar mijn eigen huis te lopen hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:15 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nop niet gelezen en wat deed jij om half 1 voor mijn deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
Dat dan weer wel, maar of dat goed uitpakt voor die pc...quote:
ja ik denk dat ik zometeen al een tray halve liters ga halen, ter voorbereiding zeg maarquote:Op woensdag 29 april 2009 09:16 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Gewoon gaan!
Ik ga vanavond ook metnaar de stad, en morgen... zien we dan wel!
Als we nog een beetje "wakker" zijn, misschien weer de stad in!
hahahaha, ik ga dit jaar proberen minder te zuipen!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik denk dat ik zometeen al een tray halve liters ga halen, ter voorbereiding zeg maar
Meer op minder dan 4 uur?quote:
ik haal Vaandel , bij de c1000quote:Op woensdag 29 april 2009 09:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
hahahaha, ik ga dit jaar proberen minder te zuipen!
Van de vorige keer weet ik namelijk niet zo veel meer![]()
Welk merk haal je dan altijd?
Zal eens kijken, ik heb een c-1000 om te hoek thuis...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik haal Vaandel , bij de c1000
echt een aanrader hoor! gegarandeerd NOOIT hoofdpijn
ja bij die biersoorten kan ik niet flink doortanken hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:32 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zal eens kijken, ik heb een c-1000 om te hoek thuis...![]()
Alleen met koninginnendag haal ik meestal wel wat duurder bier,
het is maar 1 keer koninginnendag! Palm of hertog jan ofzo
DUDE!quote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER PIEEEEEEEEEEEEEP
Onze supereurise kringspiervandaal heeft het gewoon weer nagelaten
Kut vent
wel meer, maar te weinig voor mijquote:
is tie weer thuis??quote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef Crazy-M het volgende:
GODVER PIEEEEEEEEEEEEEP
Onze supereurise netwerkbeheerder heeft het gewoon weer nagelaten
Kut vent
niet alleen hoor, soms gebruiken ze ingredienten waar iets inzit waar je hoofdpijn van krijgt.quote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
hoofdpijn komt door tekort aan vocht.. uit je lichaam getrokken door je lever omdat het de alcohol moet verwerken...
Meer water drinken tussendoor of erna helpt ook al hoor
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kwam uit A'dam, en ik stap daar altijd uit om naar mijn eigen huis te lopen hahahanee en ik ga je ook niet mijn huisnummer vertellen anders word ik dood gestalked door fokkersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
idd, markeer de deur met een rood kruis droxzquote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee en ik ga je ook niet mijn huisnummer vertellen anders word ik dood gestalked door fokkers
Zijn niet zwaarder als jou biertje denk hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bij die biersoorten kan ik niet flink doortanken hahaha
Vergeet de fitamine B12 nietquote:Op woensdag 29 april 2009 09:36 schreef Ladylike het volgende:
hoofdpijn komt door tekort aan vocht.. uit je lichaam getrokken door je lever omdat het de alcohol moet verwerken...
Meer water drinken tussendoor of erna helpt ook al hoor
Huis nr's, straten en steden noem ik niet op fok, doe ik dan altijd netjes via PMquote:Op woensdag 29 april 2009 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, markeer de deur met een rood kruis droxz
ja maar ,als je nou bijv palm neemt, die is behoorlijk zoet van zichzelf. daar zie ik mezelf echt geen 10 van wegdrinken hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 09:43 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Zijn niet zwaarder als jou biertje denk hoor
ik heb ze niet gekregenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:45 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Huis nr's, straten en steden noem ik niet op fok, doe ik dan altijd netjes via PM
Ik heb nog een stel van die geenstijl/POWned stickers!
Dat is hij zkr...quote:Op woensdag 29 april 2009 09:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar ,als je nou bijv palm neemt, die is behoorlijk zoet van zichzelf. daar zie ik mezelf echt geen 10 van wegdrinken hoor
Ik 3 keer, gewoon mailtje sturen naar stickermeisje!quote:
van de week nog 1 op politie auto geplaktquote:Op woensdag 29 april 2009 09:58 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik 3 keer, gewoon mailtje sturen naar stickermeisje!![]()
Er zitten er nu nog 20 a 30 in mijn tas ofzo
Bushaltes, borden, bedrijven... het boeit me niet, ik plak ze overalquote:Op woensdag 29 april 2009 10:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
van de week nog 1 op politie auto geplakt(niet mijn stickers
)
* Droxz.nl sleept Crazy naar buiten, en drukt een Droxz special in zijn handenquote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
Tyfus druk hier
Mensen ga vakantie houden, ga je vrouw verkrachten, neuk je moeder ofzo, maar val ons niet lastig !!!
iets zegt me dat ie liever bier wilquote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
* Droxz.nl sleept Crazy naar buiten, en drukt een Droxz special in zijn handen
Kut weer? Het is echt relaxt hier! Geen wind met een heerlijke zon gek!quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iets zegt me dat ie liever bier wil![]()
oke oke, ik zou liever bier willen hahaha3
godver kut weer ook buiten, krijg je vanzelf dorst
dat was toch een cappucino met een extra shot expressoquote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ja de zon schijnt, en ik zit binnen haha,quote:Op woensdag 29 april 2009 10:13 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kut weer? Het is echt relaxt hier! Geen wind met een heerlijke zon gek!
Sta net op het punt in de zon te gaan zitten en te roken hahaha
Bier, neuh, nu geen trek in... echt nog te vroeg hoor hahahah
Dank maar geen tijd voorquote:Op woensdag 29 april 2009 10:07 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
kennen jullie deze al ?NSFW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
kennen jullie deze al ?NSFW
is dit echt?? nee toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:15 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was toch een cappucino met een extra shot expresso
Nu al? Volgens mij drink jij echt te veel manquote:Op woensdag 29 april 2009 10:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de zon schijnt, en ik zit binnen haha,
mja als ik morgen naar de stad zou gaan (is een enorm feest op de erasmusbrug) zou ik wel nu aan het bier gaan haha
Nee dat niet, maar wel de laatste woensdag van de week... dat dan weer welquote:
nou nee, doordeweeks drink ik niet , enkel op zaterdag, wordt ook een dagje ouder heh.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nu al? Volgens mij drink jij echt te veel man
Dat scheeltquote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel de laatste woensdag van de week... dat dan weer wel
quote:Op woensdag 29 april 2009 10:38 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar wel de laatste woensdag van de week... dat dan weer wel
maar jah na elke werkweek komt er een weekend, maar dat heb je niet na een maandquote:
Nee is zelfs PAS 10:50quote:
echt he.. hier schiet het dus ook niet opquote:Op woensdag 29 april 2009 10:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nee is zelfs PAS 10:50
Tijd gaat tergend langzaam.
heel coolquote:
das idd stoerquote:
Ik zag pas de 2e keer dat puntjequote:
ja ik ookquote:
maar toen werkte het welquote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ik ookdie tekst gaat veel te snel weg
inderdaad, nu pas doorquote:
feestje?quote:
Jij bent toch ergens in de 30 ofzo?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou nee, doordeweeks drink ik niet , enkel op zaterdag, wordt ook een dagje ouder heh.
maar met feestdagen drink ik wel ja , kerst, koningine dag, enz...
www.hi.nl eindeloos internettenquote:
ik drink/zuip ook alleen in weekendquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent toch ergens in de 30 ofzo?
Ik zuip helemaal niet meer, bevalt me best goed eigenlijk
Dat was ik ook hahahahquote:Op woensdag 29 april 2009 11:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik drink/zuip ook alleen in weekend
ben ee nechte weekend alcoholist
mja ik zou dat persoonlijk niet kunnen. ik moet af en toe een stimulans naar mn lichaam gevenquote:Op woensdag 29 april 2009 11:17 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jij bent toch ergens in de 30 ofzo?
Ik zuip helemaal niet meer, bevalt me best goed eigenlijk
de reklame ?quote:Op woensdag 29 april 2009 11:13 schreef MaleDuck het volgende:
en nu?
de onderste of bovenste helft?quote:
de linkerhelftquote:
hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:45 schreef Ladylike het volgende:
ik ga een AA-clubje voro GRTDOJW-er oprichten
jezus, ik werk achter een bar maar heb de indruk dat ik minder alcohol consumeer dan jullie
Das niet erg als je rechts bentquote:
Vrijdag ga ik sowieso drinken, werk danquote:Op woensdag 29 april 2009 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahaja vanavond weer voo rmij
ik ben rechts jahquote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das niet erg als je rechts bent
[..]
Vrijdag ga ik sowieso drinken, werk dan
morgen wrs ook wel
Gefeliciteerd met je 2009ste verjaardagquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef crazy987 het volgende:
Damens en heren
Jongens en meisjes.
met trots presenteer ik u de jarige van vandaag.
Niemand minder dan:
De geweldige
De fantastische
De knappe
De almachtige![]()
![]()
CRAZY987![]()
![]()
[ afbeelding ]Bier en tieten voor iedereen
Mja het is wel zo , dat nu dat ik vanavond/morgen ga drinken, dat ik het zaterdag wel oversla.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:50 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Vrijdag ga ik sowieso drinken, werk dan
morgen wrs ook wel
gefeliciteerd danquote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef crazy987 het volgende:
Damens en heren
Jongens en meisjes.
Niemand minder dan:
De geweldige
De fantastische
De knappe
De almachtige![]()
![]()
CRAZY987![]()
![]()
Gefeliciteerd man!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef crazy987 het volgende:
Damens en heren
Jongens en meisjes.
Niemand minder dan:
De geweldige
De fantastische
De knappe
De almachtige![]()
![]()
CRAZY987![]()
![]()
Kwestie van wennen, ik vind het een stimulans om eens niet lam te zijn in een weekend hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zou dat persoonlijk niet kunnen. ik moet af en toe een stimulans naar mn lichaam geven
Gefeliciteerd m8!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:53 schreef crazy987 het volgende:
Damens en heren
Jongens en meisjes.
Niemand minder dan:
De geweldige
De fantastische
De knappe
De almachtige![]()
![]()
CRAZY987![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*If i'm not back in 5 minutes... wait longer*
*May the source be with you!*
* Check www.droxz.nl & www.ikhebnogveelminderzin.nl
quote:Op woensdag 29 april 2009 12:24 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oei, bijna weekend
uurtjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lucky bastard
Ik na de lunch nog 3,5
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
[..]
Oei, bijna weekend
tot 5 uur en dan een halve weekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ow wacht dat noemen ze Koninginnedag
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
GF zit er.. één baas op fok is genoeg
mja , misschien dat ik ooit tot inkeer kom, maar voorlopig niet hahahahquote:Op woensdag 29 april 2009 12:10 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kwestie van wennen, ik vind het een stimulans om eens niet lam te zijn in een weekend hahaha
ik ook nietquote:Op woensdag 29 april 2009 12:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja , misschien dat ik ooit tot inkeer kom, maar voorlopig niet hahahah
[..]
Oei, bijna weekend
nog 4 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
[..]
Oei, bijna weekend
Pardon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Crazy-M zwaait naar Lyndaquote:
ik ookquote:
uitslapen doe ik nooit kan niet langer dan 6 uur slapenquote:
ik kan het ook niet, moet savonds altijd weer slapen.....quote:Op woensdag 29 april 2009 13:22 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uitslapen doe ik nooit kan niet langer dan 6 uur slapen
uitslapen wat is dat?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik kan het ook niet, moet savonds altijd weer slapen.....
Iddquote:Op woensdag 29 april 2009 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben blij dat ik vrijdag vrij ben, kan ik eindelijk de schuur mn klerenkast uit gaan zoeken. ff een hoop troep kleren weggooien wat ik al maanden van plan ben
niks van terug hequote:
klopt helemaalquote:
en dan avond's werkenquote:
Daarom ben ik ook nooit uitgelachen, uitgepraat, uitgehuild, uitgetierd, noem maar opquote:
.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:36 schreef tripack het volgende:
pfhew een iets groter rondje dan gepland gelopen dit keer
morgen is het knigngendagquote:Op woensdag 29 april 2009 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ook![]()
morgen begint mijn "werkweek"
tjah ik had nog spullen hier liggenquote:Op woensdag 29 april 2009 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
dat je nog uberhaupt bent terug gekomen
niet in belgiequote:
niet in belgiequote:
Had je maar niet moeten onderduikenquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
Aan de universiteit moet een professor zijn nieuwe studenten bekend maken met autopsie.
Hij begint zijn verhaal:
"Bij het verrichten van autopsie zijn twee punten erg belangrijk. Punt één is dat je nergens bang voor mag zijn en niets vies mag vinden."
Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het lijk en likt hij vervolgens zijn vinger af. De studenten moeten hem nadoen. Om niet af te gaan doen de studenten hem stuk voor stuk na, de vieze smaak en stank verbijtend.
De prof hervat zijn verhaal:
'Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben. Wie van jullie zag bijvoorbeeld dat ik mijn middelvinger in het lijk stak, maar mijn wijsvinger aflikte?"
Masterquote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
Aan de universiteit moet een professor zijn nieuwe studenten bekend maken met autopsie.
Hij begint zijn verhaal:
"Bij het verrichten van autopsie zijn twee punten erg belangrijk. Punt één is dat je nergens bang voor mag zijn en niets vies mag vinden."
Om dit te bewijzen stopt hij zijn vinger in de anus van het lijk en likt hij vervolgens zijn vinger af. De studenten moeten hem nadoen. Om niet af te gaan doen de studenten hem stuk voor stuk na, de vieze smaak en stank verbijtend.
'Ten tweede is het belangrijk om oog voor detail te hebben. Wie van jullie zag bijvoorbeeld dat ik mijn middelvinger in het lijk stak, maar mijn wijsvinger aflikte?"
quote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
Hij begint zijn verhaal:
geluksvogelquote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
zo, ik zit lekker met een biertje in mijn hand op de trein te wachten
proestquote:Op woensdag 29 april 2009 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
Hij begint zijn verhaal:
ga je mond spoelen !!!quote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
ik moest lachen, wat doe je hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik zat laatst op m'n gemak een pilsje te drinken, komt er ineens een heuse piraat de kroeg in lopen. Compleet met houten poot, haak aan zijn arm en lapje voor het oog, hees hij zich met veel moeite op de kruk naast mij. We raakten aan de praat en na een paar pilsjes kon ik mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
"Hoe ben jij nou aan dat houten been gekomen?" vroeg ik.
De piraat vertelde een spannend verhaal over een wilde zeetocht, waarbij hij in een storm over boord werd geslagen en door een krokodil van zijn been af werd geholpen. Sindsdien dus het houten been.
"En hoe zit het dan met die haak?"
De piraat kreeg steeds meer kleur en vertelde over een woeste zeeslag waarbij in een zwaardgevecht met een 2 meter grote zeerover hij zijn hand verloor.
"Wat een avond," dacht ik hardop en besloot ook naar zijn oog te vragen.
"O, daar heeft een meeuw in gescheten," antwoordde de piraat luchtig.
Ik was stomverbaasd:
"Hoe kan dat nou, daar verlies je toch geen oog mee."
De piraat zuchtte en nam een slok van zijn bier:
"Het was de eerste dag met de haak!"
met bier?quote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik zat laatst op m'n gemak een pilsje te drinken, komt er ineens een heuse piraat de kroeg in lopen. Compleet met houten poot, haak aan zijn arm en lapje voor het oog, hees hij zich met veel moeite op de kruk naast mij. We raakten aan de praat en na een paar pilsjes kon ik mijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen.
De piraat vertelde een spannend verhaal over een wilde zeetocht, waarbij hij in een storm over boord werd geslagen en door een krokodil van zijn been af werd geholpen. Sindsdien dus het houten been.
De piraat kreeg steeds meer kleur en vertelde over een woeste zeeslag waarbij in een zwaardgevecht met een 2 meter grote zeerover hij zijn hand verloor.
Ik was stomverbaasd:
lucky bastardquote:Op woensdag 29 april 2009 14:10 schreef Droxz.nl het volgende:
had alweer 2 uur overwerkt he, dus vandaag vroeg klaarquote:
ja dat wist ik welquote:Op woensdag 29 april 2009 14:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
had alweer 2 uur overwerkt he, dus vandaag vroeg klaar
Whehehehequote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik was stomverbaasd:
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:11 schreef WhiteLightning het volgende:
Ik was stomverbaasd:
Klapjosti !!!quote:
ik + bed +quote:
de laatste minuut nog nietquote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al verteld dat ik geen zin meer heb
nee maar vertel het nog vaker, misschien krijg ik er wel zin doorquote:Op woensdag 29 april 2009 14:58 schreef WhiteLightning het volgende:
had ik al verteld dat ik geen zin meer heb
quote:Op woensdag 29 april 2009 14:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nee maar vertel het nog vaker, misschien krijg ik er wel zin door
goed bezigquote:Op woensdag 29 april 2009 15:07 schreef tripack het volgende:
ik kwam gister na mijn werk dag een echte zaagmans tegen
ik rij zo lekker naar huis in mijn kia pride en er haalt een busje me in op de snelweg en ik zie er zo'n zaag half uithangen. en ik had al het gevoel dat dat niet lang goed kon gaan... nog geen paar honderd meter verder zie ik een draaiend voorwerp op de snelweg op me af komen (DE zaag) ik probeerde em toch maar voor de zekerheid te ontwijkengeen zin in lekke banden enzo
gelukkig ging hij niet echt door de lucht ofzoquote:
was het half middag, vandaag? misschien zaagde hij de week door het middenquote:Op woensdag 29 april 2009 15:11 schreef tripack het volgende:
[..]
gelukkig ging hij niet echt door de lucht ofzo![]()
dat zou pas schrikken zijn geweest
nja ik moet deze week wel 4 dagen werken en gister was de 2e dagquote:Op woensdag 29 april 2009 15:19 schreef renedis het volgende:
[..]
was het half middag, vandaag? misschien zaagde hij de week door het midden
hier hetzelfdequote:Op woensdag 29 april 2009 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
nog 1,5 uur. én , ik heb geen zin , volgens mij had ik dat nog niet verteld
tot een uur of 10 mag het gewoonquote:Op woensdag 29 april 2009 15:52 schreef Droxz.nl het volgende:
tering, mag ik niet eens voluit muziek draaien... begin de buren te klagen...
ach, ik hoor ze amper, gewoon doorgaan.... gewoon dooraan
Nog een reden waarom ik kinderen haat!quote:Op woensdag 29 april 2009 15:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tot een uur of 10 mag het gewoon![]()
ik nu ook nog 25 minutenquote:
ik ookquote:
wat is je website ?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Friday12 het volgende:
godver ik heb net mijn eigen website weten te slopen maar niet werken te krijgen![]()
mischien beter beveiligen
hmmm dat is niet de manier hequote:Op woensdag 29 april 2009 16:37 schreef Friday12 het volgende:
godver ik heb net mijn eigen website weten te slopen maar niet werken te krijgen![]()
mischien beter beveiligen
gaat je geen bal anquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:46 schreef Friday12 het volgende:
ik ga maar eens op huis aan heb er genoeg van
ben je het fok forum aan het klonenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:47 schreef Friday12 het volgende:
[..]
gaat je geen bal an
maar laten we zeggen dat ik 20+ queries gebruik en het is net 30% af![]()
en de helft ervan is nog niet beveiligd
Mogguhquote:
ik denk ik neem lekker busje later dan ben ik 15 min laterquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:42 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
Mogguh
ov heb ik gelukkig geen last van.. ga lekker met de fiets..
10 minuten fietsen en ik ben op werk
ja das dus pechquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk ik neem lekker busje later dan ben ik 15 min later![]()
maar nee ov denkt ik laat gewoon 1x 109 uitvallen en 2x 104 en daarna moest ik nog 20 min wachten op a'dam centralnu ben ik dus een uur te laat ipv 15 min
ik had echt nog geen zinquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:47 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ja das dus pech
ga nooit van het normale schema af
gerechtigheidquote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:46 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik denk ik neem lekker busje later dan ben ik 15 min later![]()
maar nee ov denkt ik laat gewoon 1x 109 uitvallen en 2x 104 en daarna moest ik nog 20 min wachten op a'dam centralnu ben ik dus een uur te laat ipv 15 min
nee hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
gerechtigheid
moet je dat uurtje vanmiddag maar inhalen he
ohquote:
ik moet tot 17.15 dus ik zit hier ook de hele dag niet zeuren nouquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Crazy-p het volgende:
ik moet vandaag gewoon tot 6 uur werken
wat doen ze me aan.. hebben ze niet naar buiten gekeken ofzo
ik zit hier wel 45 minuten langer hoorquote:Op vrijdag 1 mei 2009 10:35 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moet tot 17.15 dus ik zit hier ook de hele dag niet zeuren nou
ah gossiequote:
om 10 uur .. maar ik was er om half 10 alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 11:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
jij hoefde officeel ook later te beginnen
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:28 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M geniet van zijn vrije dag
dadelijk maar ff mountainbike maken
neequote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:31 schreef Friday12 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
moest je niet werken? tot 6 uur
en er is maar 1 opper gekquote:Op vrijdag 1 mei 2009 12:39 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ow dat was crazy-p![]()
verwarrend met die 3 gekken hier
kloptquote:
het is te vroeg voor grapjesquote:Op vrijdag 1 mei 2009 13:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
geeft wel een andere betekenis aan de slogan even apeldoorn bellen
schaap heeft hem in zijn oog geneuktquote:
en je had je bril nog wel opquote:
nou alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef Friday12 het volgende:
ik denk dat ik zo maar eens naar huis gaat
dat kan heul nietquote:Op vrijdag 1 mei 2009 14:57 schreef Friday12 het volgende:
ik denk dat ik zo maar eens naar huis gaat
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik moch om 2 uur al weg maar was nog bezig![]()
[..]
heul wel![]()
niet met werkenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
vieze fappertquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
klopt helemaalquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:14 schreef Friday12 het volgende:
[..]
nee eig niet was met php aan het kloten maar dat boeit jullie toch niets
niet meer doen dan noodzakelijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:23 schreef Crazy-p het volgende:
nou ja zeg
ik mag dus niet eerder weg..
ondanks dat ik al genoeg cases behandeld heb voor de rest van de dag..
dus ga nu maar lekker zitten niets doen dan he
doe ik altijd alquote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:39 schreef Crazy-p het volgende:
ja ik hou het nu dus ook maar bij heel heel heel weinig doen..
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe ik altijd al![]()
vraag maar aan LL
ja kloptquote:
nog 3 1/2 uur te gaan en dan gaan we openquote:
je bent echt aan het aftellen he crazyquote:
iemand moet het doen hequote:Op vrijdag 1 mei 2009 17:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je bent echt aan het aftellen he crazy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |