kut jij onthoud ook allesquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef tripack het volgende:
[..]
jij stalken? ben je daar niet te lui voor
Hallo, die komt ook gezellig langs... dus nu kunnen wij je samen stalken!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:03 schreef Friday12 het volgende:
[..]
droxz veraaier nu kan ik niet meer stalken of gluren
I knowquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
ja maar in de PM sessie werd het bekend dat droxz achter mij woond![]()
[..]
a.s Donderdag kunnen we hem niet stalken trouwens!quote:
Friday, hoe vind je dit dan.. onze dorpsgek op google streetvieuw: KLIKKERDEKLIKLIKquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef Friday12 het volgende:
ja maar in de PM sessie werd het bekend dat droxz achter mij woond![]()
[..]
kut jij onthoud ook alles
FIPOOOOOOOOOOOO!!!!!![]()
![]()
ik ga zo maar eens naar huis
quote:Op woensdag 29 april 2009 07:43 schreef Droxz.nl het volgende:
Ik heb GVD geen zin meer zeg!
4 uurtjes slapen is te weinig
Mogguh WL!quote:
Nee gek, dat is Smokez moeder!quote:Op woensdag 29 april 2009 07:53 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
niet miepen watje. In de veren en aan het werk
Waarom plaats je een foto van jou in dit topic ?
o dacht dat jij het wasquote:
Sjit man, heb 4 nieuwe desktops op mijn buro en 2 laptops... en die moeten af vandaag....quote:Op woensdag 29 april 2009 07:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o dacht dat jij het was
En hoe is het met droxz ... Nog zin in vandoag ?
Echt een PIEP persoon die gast ....quote:lid maken van de afdeling “Vrijwilligers en Oefenen
goh echt waarquote:Op woensdag 29 april 2009 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, hier begint ook al ....
in de ad is er geen groep Vrijwilligers en oefenen.
Dus dat geef ik aan zeggen ze:
[..]
Echt een PIEP persoon die gast ....
Die liep eerst te zeuren dat het rood op papier niet het rood was van het scherm ....
oh hehequote:Op woensdag 29 april 2009 07:54 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Mogguh WL!![]()
Gisteren geen tijd gehad voor die game (waar je de screenshots van liet zien)
quote:
Mja, stond ingesteld als RGBquote:Op woensdag 29 april 2009 08:30 schreef tripack het volgende:
[..]
goh echt waar![]()
* tripack mompelt iets over rgb en CMYK kleuren
wat een zeiksokquote:Op woensdag 29 april 2009 08:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mja, stond ingesteld als RGB
Alleen de kleurenpallets waren niet goed.
Op einde vond hij het nog niet perfect (het paars was ietsjes donkerder dan op het beeldscherm)
Maar hij kon het wel accepteren
hoezo... morgen is tie er ook weerquote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die gele bal in de lucht niet even weghalen, en morgen weer terugstoppen ?
Sorriequote:
Mogguhquote:
Mogguhquote:
ik hoop hetquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 08:59 schreef Ladylike het volgende:
Mooi, kunnen we iig lekker buiten vertoeven morgen
quote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want dat geldt alleen voor het rijnmond gebied. in limburg gaat het gewoon regenen![]()
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
a.s Donderdag kunnen we hem niet stalken trouwens!
Hou je bekquote:Op woensdag 29 april 2009 09:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee want dat geldt alleen voor het rijnmond gebied. in limburg gaat het gewoon regenen![]()
*wax on... wax off..... *quote:Op woensdag 29 april 2009 08:03 schreef Crazy-M het volgende:
Zucht, hier begint ook al ....
in de ad is er geen groep Vrijwilligers en oefenen.
Dus dat geef ik aan zeggen ze:
[..]
Echt een PIEP persoon die gast ....
Die liep eerst te zeuren dat het rood op papier niet het rood was van het scherm ....
en toch geloof ik het weer niet..quote:Vandaag wordt het ongeveer 15 graden in Limburg. De wind is zwak en komt uit het zuidoosten. Vandaag zwaar bewolkt en het blijft droog.
Morgen wordt het iets warmer en het blijft droog. Eind van deze week blijft het droog, maar Maandag is er kans op een bui.
Oh wat leuk, mn huidige baas zit OOK op fokquote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*wax on... wax off..... *
Hier ook gewoon druk, hallo ik te weinig geslapen jah... allemaal optyfen!
haha, thats the spiritquote:Op woensdag 29 april 2009 09:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
*wax on... wax off..... *
Hier ook gewoon druk, hallo ik te weinig geslapen jah... allemaal optyfen!
het is toch chill als je baas op fok zitquote:Op woensdag 29 april 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh wat leuk, mn huidige baas zit OOK op fok
je lijkt um echt wel..
"laat me met rust, ik heb het druk"
GF zit er.. één baas op fok is genoegquote:Op woensdag 29 april 2009 09:08 schreef Friday12 het volgende:
[..]
het is toch chill als je baas op fok zit![]()
mijn leraar doet het ook
nee ik vind er niet veel bijzondere mensen komenquote:Op woensdag 29 april 2009 09:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha, thats the spirit![]()
hey tripack ga je nog naar koninginnenach ?
Heb het echt druk, en dan ook nog van die stomme mensen met het iq van een ingevroren visstick die bellen "ja hij doet het niet" AAAAAAAAARGGGGGGGquote:Op woensdag 29 april 2009 09:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh wat leuk, mn huidige baas zit OOK op fok
je lijkt um echt wel..
"laat me met rust, ik heb het druk"
Weet niet of je het had gelezen, k stond rond half 1 nog voor je deur!quote:
mja ik zit te twijfelen, als ik ga, ben ik morgen helemaal gaar natuurlijk hahahaquote:Op woensdag 29 april 2009 09:10 schreef tripack het volgende:
[..]
nee ik vind er niet veel bijzondere mensen komen
en dan moet ik ook 's avonds naar huis rijden
Geeft nietquote:Op woensdag 29 april 2009 09:12 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Heb het echt druk, en dan ook nog van die stomme mensen met het iq van een ingevroren visstick die bellen "ja hij doet het niet" AAAAAAAAARGGGGGGG![]()
Dag gaat wel lekker snel zo, dat dan weer wel.
Dan moet ik zo in het donder naar het andere gebouw lopen, en dat met een desktop onder mijn arm... doe maar niet!quote:Op woensdag 29 april 2009 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
kan iemand die gele bal in de lucht niet even weghalen, en morgen weer terugstoppen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |