quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef simmu het volgende:
selene krijgt al wel vanaf dat ze net 7 maanden was de potjes voor 8 maanden. geprakte banaan at ze ook, dus ik dacht dat proberen geen kwaad kon, de wvk zag er ook al geen kwaad in. en ze vindt het jummie. c1000 huismerk dan he. die andere allemaal niet.
ingrid: over rijstebloem zijn ze allemaal zo verdeeld als wat. het valt onder bijvoeding, dus vanaf 6 maanden. maar selene moest het van het cb juist wel met 4 maanden al omdat ze wat minder aangekomen was (maar wel de lengte ingeschoten was) terwijl ze wel goed dronk.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
150 cc water? wordt gevolgd door 180 cc water. althans met nutrilon. en rijstebloem is idd vanaf vier maanden
quote:foto Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef texelonia het volgende:
Ben ik net een post aan het typen, op m'n iPhone, over hoe goed Hannah gegroeid is, is het topic ineens dicht!
In elk geval, Hannah mocht vandaag voor het eerst naar het CB. Ze is vanaf d'r laagste gewicht in 4 weken tijd, 1 kilo aangekomen!Van mijn borstvoeding! Best wel stoer vind ik dat!
Ze weegt nu 4300 en is ongeveer 57cm lang
En een roze lintje en hij heeft ook een roze doekje.quote:
arm dingquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:50 schreef freecell het volgende:
Huilen, koorts, huilen, koorts, huilen huilen huilen...
Sneutje
Even naar dokter geweest (al 4 dagen koorts) die vond hem ook sneuAls het morgen nog niet beter is even een kuurtje.
arme leander *knufs* & beterschap!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:50 schreef freecell het volgende:
Huilen, koorts, huilen, koorts, huilen huilen huilen...
Sneutje
Even naar dokter geweest (al 4 dagen koorts) die vond hem ook sneuAls het morgen nog niet beter is even een kuurtje.
Is ook stoer!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:09 schreef texelonia het volgende:
Ben ik net een post aan het typen, op m'n iPhone, over hoe goed Hannah gegroeid is, is het topic ineens dicht!
In elk geval, Hannah mocht vandaag voor het eerst naar het CB. Ze is vanaf d'r laagste gewicht in 4 weken tijd, 1 kilo aangekomen!Van mijn borstvoeding! Best wel stoer vind ik dat!
Ze weegt nu 4300 en is ongeveer 57cm lang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop