Sta je dan op het plein muziek te maken met je fluit?quote:Op woensdag 29 april 2009 16:06 schreef jna het volgende:
[..]
Ik laat m'n fluit wel zien. Zo herken je me
ja, gewoon open en bloot hoor. geen probleemquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sta je dan op het plein muziek te maken met je fluit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
sommige mental images wil je heel snel weer kwijt.. vandaar dat die spoiler van jna op het juiste moment komtquote:Op woensdag 29 april 2009 16:08 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Sta je dan op het plein muziek te maken met je fluit?
Ik had ook dat plaatje van jna in mijn hoofd. Zo zag ik het ook voor me!quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige mental images wil je heel snel weer kwijt.. vandaar dat die spoiler van jna op het juiste moment komt
Jij zou ook komen kijken als je affiche ziet met de aankondiging: "jna's nieuwste show. Drummen met je fluit" Na het succes van "contrabas spelen met je fluit" wordt dit ook weer een succes hoor.quote:Op woensdag 29 april 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
sommige mental images wil je heel snel weer kwijt.. vandaar dat die spoiler van jna op het juiste moment komt
ik wil vanalles toegeven, maar jna stoer noemen. Dat vind ik te ver gaanquote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had ook dat plaatje van jna in mijn hoofd. Zo zag ik het ook voor me!![]()
Alleen misschien geen klein meisje, maar een stoere surinamer!
hehe.. grote kansquote:Op woensdag 29 april 2009 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
Jij zou ook komen kijken als je affiche ziet met de aankondiging: "jna's nieuwste show. Drummen met je fluit" Na het succes van "contrabas spelen met je fluit" wordt dit ook weer een succes hoor.
Oke, stoer mag je eruit knippenquote:Op woensdag 29 april 2009 16:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik wil vanalles toegeven, maar jna stoer noemen. Dat vind ik te ver gaan
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik had ook dat plaatje van jna in mijn hoofd. Zo zag ik het ook voor me!![]()
Alleen misschien geen klein meisje, maar een stoere surinamer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo iets?Jawel, je keek.
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:20 schreef jna het volgende:
[..]Nee zo;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo iets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
thnx. En ik spreek jullie wel in het volgende topicquote:
quote:Op woensdag 29 april 2009 16:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Nee zo;Ik heb wel indianenbloed in meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
grote kansquote:Op woensdag 29 april 2009 16:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
thnx. En ik spreek jullie wel in het volgende topic
ik Duits bloedquote:
Ik Fries.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |