Nou! Ik ben blij dat je het zelf zegt!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou! Ik ben blij dat je het zelf zegt!
Ik zie je ava nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijn ava is er gewoon hoor
en ik sta in je onderschrijft
klopt. iedereen die er bij mij in staat ken ik, redelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, 2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo aardig dus zijn echt geen vriendjes van mij.en die andere 2 ken ik helemaal niet dus wat doen die eigenlijk in mijn hyves als mijn vriendjes?
![]()
Ach, Hyves moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen.
Ik had dat viltje nooit moeten schrijvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
Heb je al in mijn fobo gekekenDaar vind je de reden dat je in mijn onderschrift staat!
En dat allemaal omdat een paar weken geleden ergens een vlinder wat lucht verplaatste door met z'n vleugels te slaan. Stomme vlinder.quote:
heb je nu een troostknuffel nodig?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had dat viltje nooit moeten schrijvenEr wordt mee geSPAM'd!
* Den_Haag geeft KZ een knuffelquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie alleen maar genouked en geen gemurmel en geen geknuffel
Hihi nee hoor..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je nu een troostknuffel nodig?![]()
ik wel ik voel me beroerd
Ja, eeen vlinder in tokyo toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat een paar weken geleden ergens een vlinder wat lucht verplaatste door met z'n vleugels te slaan. Stomme vlinder.
Ik de meeste ook wel. Sommige wat beter dan andere. Sommige ook nooit ontmoet maar ken ik via internet maar wel bel en/of sms contact mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klopt. iedereen die er bij mij in staat ken ik, redelijk
Je had hem wel moeten schrijven, ik vind hem leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had dat viltje nooit moeten schrijvenEr wordt mee geSPAM'd!
Ahh *knuffel*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je nu een troostknuffel nodig?![]()
ik wel ik voel me beroerd
Tja, maar jij hebt me ook op een andere manier geknuffeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie alleen maar genouked en geen gemurmel en geen geknuffel
Tokyo!quote:
Het ligt aan jou. Hier geen problemen mee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |