Nou! Ik ben blij dat je het zelf zegt!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nou! Ik ben blij dat je het zelf zegt!
Ik zie je ava nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
mijn ava is er gewoon hoor
en ik sta in je onderschrijft
klopt. iedereen die er bij mij in staat ken ik, redelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, 2 vind ik eigenlijk helemaal niet zo aardig dus zijn echt geen vriendjes van mij.en die andere 2 ken ik helemaal niet dus wat doen die eigenlijk in mijn hyves als mijn vriendjes?
![]()
Ach, Hyves moet je natuurlijk ook niet te serieus nemen.
Ik had dat viltje nooit moeten schrijvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef djayzz het volgende:
Heb je al in mijn fobo gekekenDaar vind je de reden dat je in mijn onderschrift staat!
En dat allemaal omdat een paar weken geleden ergens een vlinder wat lucht verplaatste door met z'n vleugels te slaan. Stomme vlinder.quote:
heb je nu een troostknuffel nodig?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had dat viltje nooit moeten schrijvenEr wordt mee geSPAM'd!
* Den_Haag geeft KZ een knuffelquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie alleen maar genouked en geen gemurmel en geen geknuffel
Hihi nee hoor..quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je nu een troostknuffel nodig?![]()
ik wel ik voel me beroerd
Ja, eeen vlinder in tokyo toch?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En dat allemaal omdat een paar weken geleden ergens een vlinder wat lucht verplaatste door met z'n vleugels te slaan. Stomme vlinder.
Ik de meeste ook wel. Sommige wat beter dan andere. Sommige ook nooit ontmoet maar ken ik via internet maar wel bel en/of sms contact mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
klopt. iedereen die er bij mij in staat ken ik, redelijk
Je had hem wel moeten schrijven, ik vind hem leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik had dat viltje nooit moeten schrijvenEr wordt mee geSPAM'd!
Ahh *knuffel*quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je nu een troostknuffel nodig?![]()
ik wel ik voel me beroerd
Tja, maar jij hebt me ook op een andere manier geknuffeld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:57 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik zie alleen maar genouked en geen gemurmel en geen geknuffel
Tokyo!quote:
Het ligt aan jou. Hier geen problemen mee!quote:
ligt echt aan jou hoor.. ik zie hem gewoon....quote:
Ik zie je ava ook gewoonquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ligt echt aan jou hoor.. ik zie hem gewoon....
de rest heb ik nog niet horen klagen
wanneer kan ik zo'n foto van ons samen plaatsen?quote:
Haha, te makkelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wanneer kan ik zo'n foto van ons samen plaatsen?![]()
best wel, maar ben ook niet op mijn best vandaagquote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het ligt aan jou. Hier geen problemen mee!
Het ligt eens niet aan mijquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
Hier ook geen problemen met de ava van KZ.
voor oudcollega's heb ik linkedinquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik de meeste ook wel. Sommige wat beter dan andere. Sommige ook nooit ontmoet maar ken ik via internet maar wel bel en/of sms contact mee.Oudcollega's enzo zijn ook wel grappig.
Geen problemen met het beeld op de ava of geen problemen met zien van de ava?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:08 schreef Belsezar het volgende:
Hier ook geen problemen met de ava van KZ.
LinkedIn, dat zo'n verschrikkelijk irritante hype hier op kantoor...quote:
quote:
Ik weet nog wel een leuke ava... die foto waar ik zwoel naar je kijk in cafe toffquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen problemen met het beeld op de ava of geen problemen met zien van de ava?
Ik wil ook naar Tokyo!quote:
Dat past noooooit op een ava!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke ava... die foto waar ik zwoel naar je kijk in cafe toff
vind het wel handig. en heeft me al 2 sollicitaties opgeleverdquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
LinkedIn, dat zo'n verschrikkelijk irritante hype hier op kantoor...
Hahahaquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke ava... die foto waar ik zwoel naar je kijk in cafe toff
Je bent hier gewoon je verlanglijstje aan het posten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Tokyo!
Houden we 't bij allemaal?
Ik wil een stelletje.
Ik wil een leuk setje.
Ik wwil naar Tokyo.
Onthouden he!
Dat doe je goed. Ik doe er niets mee. Heb nog geen "recommondations" gevraagd ofzo. Geen zin inquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
vind het wel handig. en heeft me al 2 sollicitaties opgeleverd
Love Drunkquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat past noooooit op een ava!
En was dat zwoel kijkenik dacht dat je dronken was
![]()
![]()
kan er wel eentje voor je schrijven maar dat is ook zo raarquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat doe je goed. Ik doe er niets mee. Heb nog geen "recommondations" gevraagd ofzo. Geen zin in
Die moet nog maar ff in Cuernavaca blijvenquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je bent hier gewoon je verlanglijstje aan het posten?
Waar blijft die Mexicaan dan?
wel thuis!quote:
Haha, inderdaad!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
kan er wel eentje voor je schrijven maar dat is ook zo raar
Jij ook!quote:
Hierheen laten komen en even in quarantaine zetten is geen optie?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die moet nog maar ff in Cuernavaca blijven
Straks steekt ie me aan!
Jij ook een fijne avondquote:
Samen in quarantaine!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Hierheen laten komen en even in quarantaine zetten is geen optie?
Dan kan ie je nog aansteken! Maa aan de andere kant..quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Samen in quarantaine!
Oehhhhhh!!!!
(He's so cute!! *schoolmeisjeszwijmel*)
Wees welkom.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef LeT0W het volgende:
Geen idee of ik me hier ga vermaken maar kan altijd eens kijken.
Ik ben Johan, 26 jaar en zoals je aan mn naam kan zien een jongen. Leven doe ik vooral in de omgeving van Groningen. Heb veel intresse in muziek, feesten, en het menselijk bewustzijn.
Mn seksuele voorkeur: Vrouwen.
Heb een slank postuur van 1.89 lang
Ben nu ongeveer 8 maand singel.
Geen idee, het is in ieder geval wat je er zelf van maakt maar ik heb in ieder geval een rothumeur. Heb echt geen idee hoe dat op te lossen, maar denk dat mensen beter even bij me uit de buurt kunnen blijven, maar eigenlijk wil ik dat niet. Zeg, hoe complex kan een mens zijn?quote:
en waarom heb je een rot humeur dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, het is in ieder geval wat je er zelf van maakt maar ik heb in ieder geval een rothumeur. Heb echt geen idee hoe dat op te lossen, maar denk dat mensen beter even bij me uit de buurt kunnen blijven, maar eigenlijk wil ik dat niet. Zeg, hoe complex kan een mens zijn?
dito...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Geen idee, het is in ieder geval wat je er zelf van maakt maar ik heb in ieder geval een rothumeur. Heb echt geen idee hoe dat op te lossen, maar denk dat mensen beter even bij me uit de buurt kunnen blijven, maar eigenlijk wil ik dat niet. Zeg, hoe complex kan een mens zijn?
Chocomel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef LeT0W het volgende:
Ik ben Johan, 26 jaar en zoals je aan mn naam kan zien een jongen. Leven doe ik vooral in de omgeving van Groningen. Heb veel intresse in muziek, feesten, en het menselijk bewustzijn.
Omdat ik me op zit te vreten over een voorval op het werk (mensen hun ego's kunnen soms zo groot zijn, en dan reageren ze dan lekker op je af terwijl het de meest normaalste zaak van de wereld is dat je een fout kunt maken. Nou poe, mijn taak is om fouten te vinden, so blame me. Kinderachterig k*tgedrag. Zijn dan volwassen mannen, nou my ass.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en waarom heb je een rot humeur dan?
Doe iets leuks/liefs voor jezelf!
Iets lekkerst te eten/een maskertje/lekker in bad/een leuk muziekje etc
Geen toppen zonder dalen. Dat is niet complex, maar juist heel simpel. Vandaag lekker snauwen en stampvoeten en morgen ben je weer de immer positieve MNR.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:43 schreef MNR het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen toppen zonder dalen. Dat is niet complex, maar juist heel simpel. Vandaag lekker snauwen en stampvoeten en morgen ben je weer de immer positieve MNR.
En mocht dat niet voldoende zijn dan weet je mij te vinden.quote:
Groningen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:29 schreef LeT0W het volgende:
hahaquote:
ik heb het voorval gemist maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik me op zit te vreten over een voorval op het werk (mensen hun ego's kunnen soms zo groot zijn, en dan reageren ze dan lekker op je af terwijl het de meest normaalste zaak van de wereld is dat je een fout kunt maken. Nou poe, mijn taak is om fouten te vinden, so blame me. Kinderachterig k*tgedrag. Zijn dan volwassen mannen, nou my ass.
En ik ben helemaal gepikeerd omdat ik eigenlijk met een vriendin of zo erover wil babbelen, maar ik wil ze er ook niet mee lastig vallen. Dus ja, dan zet ik het hier maar anoniem neer. Eigenlijk riducuul, maar goed.
Iets leuks doen.. mja.. reflectie is meer mijn ding.
Doe mn broek laag, pet laag,jup iedereen roept....quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:44 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en waarom heb je een rot humeur dan?
Doe iets leuks/liefs voor jezelf!
Iets lekkerst te eten/een maskertje/lekker in bad/een leuk muziekje etc
ik was al meteen jaloersquote:
Jij weet hoe ze er uit ziet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:54 schreef liefie_ het volgende:
ik was al meteen jaloers
misschien zie ie jou wel eens bij de supermarkt of zo
wat een luxe
quote:
Ga je je dan niet nog rotter voelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
haha
enige verschil is, is dat ik er niet echt over wil praten vandaag.... (sowieso geen behoefte om te praten..das echt eng voor mij haha)
Verklaring omtrent het gedragquote:
Aahhh!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]waarom denk je anders dat ik er zo achter aan zit!
Haha!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef kwaakvaak het volgende:
MNR & KZ, volgens mij heerst het vandaag ofzo.. Het is denk ik nationale kuthumeur dag
wie maakt de intikker?quote:
dat word een meetquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:01 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Aahhh!
Jij mag er ook zeker zijn hoor!
Er schoot iets door mijn hoofd, maar dat ga ik maar niet herhalen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
waarom denk je anders dat ik er zo achter aan zit!
wat schoot er door je hoofd?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er schoot iets door mijn hoofd, maar dat ga ik maar niet herhalen...![]()
Jouw informatie ruilen tegen mijn informatie die jij nog wilde hebben?
Dit is de officiële naam, maar het is idd hetzelfdequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Auto is dat het zelfde als een verklaring van goed gedrag?
Maar jou gedrag is niet zo goed dus heet het niet meer zo?
Bedankt voor je PM!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:06 schreef liefie_ het volgende:
En nee
ik ben ook netjes lief en betrouwbaar en zo!
oh nou ik had hem in m`n hoofd al gemaakt maar omdat ik zo lief en aardig enzo ben.quote:
Maak maar hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:08 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
oh nou ik had hem in m`n hoofd al gemaakt maar omdat ik zo lief en aardig enzo ben.![]()
Hou ik hem wel voor me
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wat schoot er door je hoofd?
En nee
ik ben ook netjes lief en betrouwbaar en zo!
quote:
quote:
ik heb hem niet gepmt hoorquote:
quote:
je hebt er zelf ook last van?quote:soms kan me dat neit schelenOp dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef kwaakvaak het volgende:
MNR & KZ, volgens mij heerst het vandaag ofzo.. Het is denk ik nationale kuthumeur dag
Ik zou jou toch ook nooit met een deegroller slaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb hem niet gepmt hoormocht ie willen
het boefje
nee pak deze maarquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik zou jou toch ook nooit met een deegroller slaan.
Ja, denk dat Kwaak ook geen happy dag heeft.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
[..]
je hebt er zelf ook last van?
whehehe.. die had ik gisteren. Gelukkig is dat in de middag langzaam aan minder geworden en 's avonds helemaal verdwenen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Vervelend dat het feit dat een collega van je niet met kritiek om kan gaan, op deze manier jouw probleem wordt. Maar reageer je maar lekker af op ons en hopelijk voel je je dan alweer iets beter.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Omdat ik me op zit te vreten over een voorval op het werk (mensen hun ego's kunnen soms zo groot zijn, en dan reageren ze dan lekker op je af terwijl het de meest normaalste zaak van de wereld is dat je een fout kunt maken. Nou poe, mijn taak is om fouten te vinden, so blame me. Kinderachterig k*tgedrag. Zijn dan volwassen mannen, nou my ass.
En ik ben helemaal gepikeerd omdat ik eigenlijk met een vriendin of zo erover wil babbelen, maar ik wil ze er ook niet mee lastig vallen. Dus ja, dan zet ik het hier maar anoniem neer. Eigenlijk riducuul, maar goed.
Iets leuks doen.. mja.. reflectie is meer mijn ding.
Jah. Hij heeft niet eens gereageerd op mijn pm.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:16 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, denk dat Kwaak ook geen happy dag heeft.
Zet dan gewoon ook zelf een foto in je fotoboek!quote:
Nee. Beetje mysterie is niets mis mee.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zet dan gewoon ook zelf een foto in je fotoboek!
tenmisnte nog iemand!quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:17 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe.. die had ik gisteren. Gelukkig is dat in de middag langzaam aan minder geworden en 's avonds helemaal verdwenen.
Ik vind het zo zielig, een kerel van 36. Kom op zeg! Ik geef aan dat een verwachting niet overeen komt het met werkelijke resultaat. En dan gaat ie daar staan en dan met een passieve agressie, waar je u tegen zegt.quote:Vervelend dat het feit dat een collega van je niet met kritiek om kan gaan, op deze manier jouw probleem wordt. Maar reageer je maar lekker af op ons en hopelijk voel je je dan alweer iets beter.
Ik sla hard hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee pak deze maar![]()
Nee hoor ik ben daar niet zo van
Ik kan slecht tegen geheimen en mysteries!quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Gelukkig
Want ik wil dat jij je lekker voelt![]()
[..]
Ik vind het zo zielig, een kerel van 36. Kom op zeg! Ik geef aan dat een verwachting niet overeen komt het met werkelijke resultaat. En dan gaat ie daar staan en dan met een passieve agressie, waar je u tegen zegt.
En ja, ik weet: ik moet gewoon denken: jij kunt niet tegen kritiek en dat leer je vanzelf, maar om dan zo met mij om te gaan? Ik weet, ik ben gewoon gevoelig. Vanaf morgen denk ik gewoon: okay, jij vindt mij de boosdoender, plaats ik je ook onder dat kopje en mag je van mij Hemel en Aarde bewegen, maar ik neem je niet meer serieus.
't Werkt anders best goed.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen geheimen en mysteries!
weer een matchquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik sla hard hoor.![]()
Ik al helemaal niet.
Hehe, thanks. Maar ik voel me alweer stukken beterquote:
Maar ik wil ook dat jij je lekker voelt!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef MNR het volgende:
[..]
Gelukkig
Want ik wil dat jij je lekker voelt![]()
[..]
Ik vind het zo zielig, een kerel van 36. Kom op zeg! Ik geef aan dat een verwachting niet overeen komt het met werkelijke resultaat. En dan gaat ie daar staan en dan met een passieve agressie, waar je u tegen zegt.
En ja, ik weet: ik moet gewoon denken: jij kunt niet tegen kritiek en dat leer je vanzelf, maar om dan zo met mij om te gaan? Ik weet, ik ben gewoon gevoelig. Vanaf morgen denk ik gewoon: okay, jij vindt mij de boosdoender, plaats ik je ook onder dat kopje en mag je van mij Hemel en Aarde bewegen, maar ik neem je niet meer serieus.
Wellicht een tip voor de volgende keer. Als je ziet dat iemand zich blijkbaar aangevallen voelt, probeer het dan niet over de inhoud te hebben maar over de vorm, bijvoorbeeld: ik krijg het idee dat je je aangevallen voelt door mijn opmerkingen, kun je uitleggen waar dat door komt?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:25 schreef MNR het volgende:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen geheimen en mysteries!
Speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:32 schreef MNR het volgende:
Jee, die TT is me vandaag op het lijf geschreven!
Vond het eigenlijk een heerlijke dag... En nog een mooiere avondquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:00 schreef kwaakvaak het volgende:
Ja, idd, ik vind kritiek ook nooit leuk om te krijgen, word er eerst altijd stil van maar later denk ik: "bedankt!"quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar ik wil ook dat jij je lekker voelt!
Feit is dat je verstandelijk wel kunt denken dat het zijn probleem is, maar als dat gevoelsmatig niet zo is, zit jij nog steeds met een probleem. Waarom vinden mensen het zo moeilijk met kritiek om te gaan trouwens? Kritiek si - mits opbouwend - juist fijn om te krijgen! Het helpt je groeien
Ik miste je gewoon gisteren!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk een heerlijke dag... En nog een mooiere avond
Gewoon, omdat de gemiddelde kantoorpik van 36 jaar een veel te grote piemel heeft om kritiek van een vrouwelijke snotneus als MNR aan te nemen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:29 schreef DR34M3R het volgende:
Waarom vinden mensen het zo moeilijk met kritiek om te gaan trouwens? Kritiek si - mits opbouwend - juist fijn om te krijgen! Het helpt je groeien
Niet stiekem hoor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef DR34M3R het volgende:
Wat vind je daar zo moeilijk aan? Ben je stiekem een controlefreak?
Bedankt voor de tip. Pas hem toe. Op dat moment koos ik er maar voor om mijn mond te houden omdat er nogal veel mensen omheen stonden die allemaal meeluisterden omdat ze maar wat graag wilde weten wat er aan de hand was.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wellicht een tip voor de volgende keer. Als je ziet dat iemand zich blijkbaar aangevallen voelt, probeer het dan niet over de inhoud te hebben maar over de vorm, bijvoorbeeld: ik krijg het idee dat je je aangevallen voelt door mijn opmerkingen, kun je uitleggen waar dat door komt?
Daarmee voorkom je een welles-nietes discussie en creëer je hopelijk de ruimte om het gesprek uiteindelijk weer op de inhoud te brengen.
Dat is altijd fijn natuurlijk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Gewoon zomaar, alles zit mee enzo
Ligt ook aan hoe het gebracht wordt, soms denk ik:quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:32 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, idd, ik vind kritiek ook nooit leuk om te krijgen, word er eerst altijd stil van maar later denk ik: "bedankt!"
En daar kun je iets van leren en van dingen leren word je alleen maar happy!
Geeft rust, laat lasten van schouders afvallen en helpt je beter functioneren. Dat is toch gewoon
Ow, ik dacht dat jij ook op zoek was naar een rel, gezien je quote van net?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk een heerlijke dag... En nog een mooiere avond
Thanks JB'tjequote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik miste je gewoon gisteren!
En @MNR:
Ik ga verder niets zeggen daarover, want het is al gezegd
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon, omdat de gemiddelde kantoorpik van 36 jaar een veel te grote piemel heeft om kritiek van een vrouwelijke snotneus als MNR aan te nemen.
Hehe.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ligt ook aan hoe het gebracht wordt, soms denk ik:
Tijdje terug moest ik stiekem lachen om mn collega's, die wilden iets zeggen (Was een probleem met mn baas, dat ik niet met hen deel) en bleven maar draaien en andere voorbeelden aandragen, ik zat erbij en dacht: Ik ga lekker niet helpen
Dan duurt het gewoon een half uur om tot een punt te komen waar je ook in 3 minuten kan komen.
Okee, wazig verhaal, let niet op mij
Oeh spannend... Maar wat heb ik gemist gister?quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik miste je gewoon gisteren!
En @MNR:
Ik ga verder niets zeggen daarover, want het is al gezegd
quote:
Ik herken het ook wel van mezelfquote:
Nee niks, ik moest gewoon aan je denken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Oeh spannend... Maar wat heb ik gemist gister?
De meeste mensen vinden kritiek niet fijn. Dat hij op zn pik getrapt is ligt niet aan hem, maar aan haar. Goed communiceren is een vakquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon, omdat de gemiddelde kantoorpik van 36 jaar een veel te grote piemel heeft om kritiek van een vrouwelijke snotneus als MNR aan te nemen.
Ik was aan het zingenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat jij ook op zoek was naar een rel, gezien je quote van net?![]()
Het ligt aan geen van beiden, maar aan het feit dat die pik zo groot is, dat was toch al duidelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden kritiek niet fijn. Dat hij op zn pik getrapt is ligt niet aan hem, maar aan haar. Goed communiceren is een vak.
Hahaha! Nou, er waren 3 mensen die zich bemoeiden met de situatie, lieve schatquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
De meeste mensen vinden kritiek niet fijn. Dat hij op zn pik getrapt is ligt niet aan hem, maar aan haar. Goed communiceren is een vak.
Oke dan. Leukquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee niks, ik moest gewoon aan je denken.
Ik heb je wel eens slimmere dingen horen zeggen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:41 schreef JoeyT het volgende:
Ah, was dat een nummer? Dat had ik er nog niet in herkendquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik was aan het zingen. Je kreeg toch de tip om een muziekje aan te zetten
Kritiek hoeft niet als kritiek gebracht te worden. En ja het is inderdaad makkelijk. Verschil tussen putjes blijven scheppen en carriere makenquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
In elk geval, niet iedereen kan kritiek hebben, je bent te gemakkelijk in je oordeel
Ik dacht hetzelfde bij jou.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb je wel eens slimmere dingen horen zeggen!
MNR kan met kritiek omgaan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nou, er waren 3 mensen die zich bemoeiden met de situatie, lieve schat
Ik was degene van de brenger van het slechte nieuws, dus ik werd erop aangekeken
Daarom zei ik al: de volgende keer neem ik zelf het heft in handen. Communicatieve vaardigheden zijn meer dan okay bij mij.
Dan had je daar best eens duidelijker over mogen communiceren...quote:
Je kan het nog zo netjes en vriendelijk brengen, het blijft kritiek en als je daar niet tegen kan, is dat carrière maken misschien ook niet zo voor je weggelegd...quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kritiek hoeft niet als kritiek gebracht te worden. En ja het is inderdaad makkelijk. Verschil tussen putjes blijven scheppen en carriere maken.
Als je merkt dat iemand zich aangevallen voelt dan kan je hem even een compliment geven over iets anders om hem op zn gemak te stellen en breng je het op zo'n manier dat hij inziet dat het anders moet. Mensen voelen kritiek op 1 aspect alsof ze helemaal fout bezig zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:44 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Nou, er waren 3 mensen die zich bemoeiden met de situatie, lieve schat
Ik was degene van de brenger van het slechte nieuws, dus ik werd erop aangekeken
Daarom zei ik al: de volgende keer neem ik zelf het heft in handen. Communicatieve vaardigheden zijn meer dan okay bij mij.
Was wel duidelijk aangezien ik je quote en het tegenovergestelde van jou zeg.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had je daar best eens duidelijker over mogen communiceren...
Je leest mn post verkeerd. Kritiek op een juiste manier kunnen brengen is een voorwaarde carrière te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je kan het nog zo netjes en vriendelijk brengen, het blijft kritiek en als je daar niet tegen kan, is dat carrière maken misschien ook niet zo voor je weggelegd...
Dat weet ik en pas ik ook toe, maar bedankt voor je tipquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je merkt dat iemand zich aangevallen voelt dan kan je hem even een compliment geven over iets anders om hem op zn gemak te stellen en breng je het op zo'n manier dat hij inziet dat het anders moet. Mensen voelen kritiek op 1 aspect alsof ze helemaal fout bezig zijn.
Ja, maar je neemt meteen aan dat MNR het DUS niet goed gebracht heeft, terwijl aan de andere kant er ook gewoon mensen zijn die het nooit kunnen hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je leest mn post verkeerd. Kritiek op een juiste manier kunnen brengen is een voorwaarde carrière te maken.
Kritiek ontvangen is natuurlijk een andere voorwaarde.
Maar zeker als je gedetacheerd bent moet je dit soort dingen goed kunnen brengen. Je bent een buitenstaander dus mensen voelen zich al snel aangesproken.
Ik ben me bewust van welke rol ik heb en dat ik gedetacheerd ben. Ik ben me ook bewust van hoe iemand tegen me aankijkt. Ik ben me er bewust van dat hier men niet gewend is om feedback te krijgen op de programmatuur.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je leest mn post verkeerd. Kritiek op een juiste manier kunnen brengen is een voorwaarde carrière te maken.
Kritiek ontvangen is natuurlijk een andere voorwaarde.
Maar zeker als je gedetacheerd bent moet je dit soort dingen goed kunnen brengen. Je bent een buitenstaander dus mensen voelen zich al snel aangesproken.![]()
Ja, die zag ik ook staan en daar was ik niet zo blij mee om dat te lezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar je neemt meteen aan dat MNR het DUS niet goed gebracht heeft, terwijl aan de andere kant er ook gewoon mensen zijn die het nooit kunnen hebben.
Je hebt gelijk wat betreft het melden van een goede kwaliteit, alleen werkt dat helaas niet altijd, sommige mensen luisteren alleen naar de negatieve dingen die je zegt.
Airwin geeft de gozer met de grote pik de schuld, ik zie het vanuit een andere hoek. uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij de brenger van kritiek en niet bij de ontvanger. Je wilt namelijk dat er iets in positieve zin verandert. En dat gebeurt niet als de ontvanger zin aangevallen voelt.quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar je neemt meteen aan dat MNR het DUS niet goed gebracht heeft, terwijl aan de andere kant er ook gewoon mensen zijn die het nooit kunnen hebben.
Je hebt gelijk wat betreft het melden van een goede kwaliteit, alleen werkt dat helaas niet altijd, sommige mensen luisteren alleen naar de negatieve dingen die je zegt.
Hij is al weer weg.quote:
Dus dan heb je het toch niet goed gedaan. Simpelquote:Op dinsdag 28 april 2009 18:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Waar het mis ging is dat er 2 andere mensen bij betrokken waren die hierarchisch boven mij staan. De discussie ontstond tussen hen en werd op mij gebackfired. Dat vond ik vervelend. De volgende keer heb ik me voorgenomen het zelf aan te pakken of helemaal aan iemand anders over te laten, zodat ik hier ook niet bij betrokken raak.
O, ik vond juist dat jij dat deedquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Airwin geeft de gozer met de grote pik de schuld, ik zie het vanuit een andere hoek. uiteindelijk ligt de verantwoordelijkheid bij de brenger van kritiek en niet bij de ontvanger. Je wilt namelijk dat er iets in positieve zin verandert. En dat gebeurt niet als de ontvanger zin aangevallen voelt.
Bij jou werkt het niet altijd... Niet generaliseren...
quote:Op dinsdag 28 april 2009 18:45 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, was dat een nummer? Dat had ik er nog niet in herkend
Ik generaliseer niet. Ik vertel alleen waarheden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik vond juist dat jij dat deed
Bij mij werkt niets, ik ben hopeloos
we zijn het niet eens en dat gaat ook niet gebeuren
Goede avondquote:
Nou, vooruit, omdat ik geen zin heb in eindeloze discussies, krijg jij je zinquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:05 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik generaliseer niet. Ik vertel alleen waarheden.
Is ze zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]waarom denk je anders dat ik er zo achter aan zit!
Een diner bij kaarslicht. Of is dat over de top?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef KudFokker het volgende:
Ok het lastigste gedeelte van vandaagverzinnen wat we nu gaan doen ipv snowboarden
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus dan heb je het toch niet goed gedaan. Simpel.
Bedoel er verder niets kwaad mee.
Dierentuin!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef KudFokker het volgende:
Ok het lastigste gedeelte van vandaagverzinnen wat we nu gaan doen ipv snowboarden
De PI en de sarcastische ondertoon minste je gemakshalve maar even?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:01 schreef JoeyT het volgende:
Airwin geeft de gozer met de grote pik de schuld, ik zie het vanuit een andere hoek.
En wat heb je gegeten dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef mrbox het volgende:
Zo het eten zit er ook weer in, hey Joey is ook weer van de partij.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik zat helemaal fout en weet absoluut niet hoe ik feedback kan brengen.
Beetje té voor een eerste datequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een diner bij kaarslicht. Of is dat over de top?
Poolen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef KudFokker het volgende:
Ah, je date!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:06 schreef KudFokker het volgende:
Is dat niet super suf danquote:
Ik vind de dierentuin geweldig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Is dat niet super suf dan?
Kan je wel leuke foto's maken met elkaar
Ik denk dat het Artis + een drankje & poolen + een filmpje gaat wordenquote:
Je zegt zelf dat je het niet goed hebt aangepakt. Je gaat het volgende keer toch anders doen? Volgens mij kan jij zelf niet zo goed omgaan met kritiek.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef MNR het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Ik zat helemaal fout en weet absoluut niet hoe ik feedback kan brengen.
Ja waarom niet?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje té voor een eerste date
Maar ik kan morgenavond al een move maken, ze gaat met k-nacht naar dezelfde club als mij
Ze stuurde vanmiddag:
"M'n mama zegt dat ik niet mag snowboarden met een gebroken teen! Omdat hij nog niet aan elkaar gegroeid is... Zullen we een andere x snowboarden en vrijdag wat anders doen ? Naar Parijs reizen ofzo ? Ik vind dit wel even heel erg balen
Kusje"
naar Parijs reizen
?!?!?!
Zat ook te denken aan picknicken in het Vondelpark, maar het wordt niet echt mooi weerquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef liefie_ het volgende:
de dierentuin is een briljante date!
picknicken vind ik ook altijd leuk
Dat wilde ik ook zeggen!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef liefie_ het volgende:
de dierentuin is een briljante date!
picknicken vind ik ook altijd leuk
Ik denk dat het niet zo standaard wordt als ze flauwvalt van de hongerquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk dat het Artis + een drankje & poolen + een filmpje gaat worden
Echt té standaard
Filmpje kan echt nietquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt té standaard
voor 1 dagquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja waarom niet?Gewoon doen lekker spontaan.
Ik maak mijn punt toch duidelijk. Dat ik jouw post dan wat meer letterlijk gebruik dan waar die voor bedoeld is doet er niet toe...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De PI en de sarcastische ondertoon minste je gemakshalve maar even?
Joh gast, wat boeit het dat het misschien standaard is? De bijzondere, originele uitjes kan je ook nog voor later bewaren hequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt té standaard
jemig dat is wel een onwijs uitgebreide datequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt té standaard
doen. spontaan!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:10 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Beetje té voor een eerste date
Maar ik kan morgenavond al een move maken, ze gaat met k-nacht naar dezelfde club als mij
Ze stuurde vanmiddag:
"M'n mama zegt dat ik niet mag snowboarden met een gebroken teen! Omdat hij nog niet aan elkaar gegroeid is... Zullen we een andere x snowboarden en vrijdag wat anders doen ? Naar Parijs reizen ofzo ? Ik vind dit wel even heel erg balen
Kusje"
naar Parijs reizen
?!?!?!
Naar de dierentuin als date gaan is leuk.quote:
Koop een vlieger en ga vliegeren op´t strand.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Zat ook te denken aan picknicken in het Vondelpark, maar het wordt niet echt mooi weer
Dat www.eropuit.nl spoort ook nietof je nou invult: vrienden / kinderen of je partner, er komt steeds hetzelfde uit
En ook nog eens allemaal saaaai
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook zeggen!Maar daar is het weer niet zo naar.
Je volgt dan ook je eigen procedure niet, anders had ze het wel goed opgepikt...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je het niet goed hebt aangepakt. Je gaat het volgende keer toch anders doen? Volgens mij kan jij zelf niet zo goed omgaan met kritiek.
Serieus, ik kan alleen maar op bijzondere dingen komen: snowboarden / cursus skateboarden in een skatepark / skydiven in een windtunnel / wandklimmen in een klimhalquote:
3 dingen doen? Komt meer over alsof je niet weet wat leuk is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt té standaard
die is ookquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Koop een vlieger en ga vliegeren op´t strand.
Maar ja, ook weer weersgebonden.
Nee, ik heb alleen een maand traject kaart...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Je hebt toch een OV? Dagje treinen met iemand lijkt me ook super leuk.
Een programma.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Echt té standaard
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]word het weer niet beter?
dat moet, anders word ik nat met koniginnedag
Cursus EHBO.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Serieus, ik kan alleen maar op bijzondere dingen komen: snowboarden / cursus skateboarden in een skatepark / skydiven in een windtunnel / wandklimmen in een klimhal
Dat gaat allemaal niet lukken met haar teen...
Ja, want de simpele dingen verzinnen is veeeeel te moeilijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Serieus, ik kan alleen maar op bijzondere dingen komen: snowboarden / cursus skateboarden in een skatepark / skydiven in een windtunnel / wandklimmen in een klimhal
Dat gaat allemaal niet lukken met haar teen...
pfewquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het wordt inderdaad beter! Ik zie 21 graden staan (voor vrijdag)!
Ik ben hier niet om kritiek goed over te brengen. Ik ben hier om mensen op de kast te krijgen. Mijn talent om mensen op een negatieve manier te raken komt uit hetzelfde geweldige potje als het talent om mensen op een positieve manier te raken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je volgt dan ook je eigen procedure niet, anders had ze het wel goed opgepikt...
Je hebt zelf ook nog wat te leren op het gebied van kritiek geven, in theorie weet je het zo goed, in de praktijk
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef JoeyT het volgende:
Ik maak mijn punt toch duidelijk. Dat ik jouw post dan wat meer letterlijk gebruik dan waar die voor bedoeld is doet er niet toe...
Ja dan kan je tenmiste zeggen dat je in Parijs bent geweest.quote:
Als je dat nu al niet kan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik kan dat echt niet hoor, zoiets sufs...
Ik móet echt wat te doen hebben op een date![]()
Op dat vlak ben je inderdaad een talent!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben hier niet om kritiek goed over te brengen. Ik ben hier om mensen op de kast te krijgen. Mijn talent om mensen op een negatieve manier te raken komt uit hetzelfde geweldige potje als het talent om mensen op een positieve manier te raken.
het meisje alleen is niet interresant genoeg?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Ik vind al die dingen die je verzint suf. Dat doe ik wel met vrienden. uiteindelijk wil je neuken dus waarom een cursus in iets doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Je hebt te weinig vertrouwen in je vermogen een gesprek gaande te houden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:17 schreef KudFokker het volgende:
Daarvan ben ik dan ook diep onder de indrukquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben hier niet om kritiek goed over te brengen. Ik ben hier om mensen op de kast te krijgen. Mijn talent om mensen op een negatieve manier te raken komt uit hetzelfde geweldige potje als het talent om mensen op een positieve manier te raken.
Ja dan kan ik het wel, maar ik wil de eerste keer altijd iets speciaals doen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als je dat nu al niet kan.hoe zie je de volgende dates dan met haar?
neuken tijdens het skaten?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind al die dingen die je verzint suf. Dat doe ik wel met vrienden. uiteindelijk wil je neuken dus waarom een cursus in iets doen?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nat wit oranje t-shirt erbij en het staat je vast prima.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind al die dingen die je verzint suf. Dat doe ik wel met vrienden. uiteindelijk wil je neuken dus waarom een cursus in iets doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het meisje alleen is niet interresant genoeg?
op een echt goede date met iemand waarvan je echt denkt![]()
![]()
doet het er echt niet toe of je gaat schaatsen of gewoon een borrel aan het drinken bent want dan had je overal kunnen zitten als je maar in zijn/haar ogen kunt staren en van alles te weten kunt komen over hem of haar
iig zo ervaar ik het dan
Kijk jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is nogal zwijgzaam he.en je kan elkaar niet diep in de ogen kijken enzo.
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in jaquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Goed, goed. Je probeert van je dates iets te maken zeg maar. Ben je bang dat je je anders gaat vervelen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:19 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dan kan ik het wel, maar ik wil de eerste keer altijd iets speciaals doen...
Njah zij zou ook nog wat bedenken
En anders gewoon naar Amsterdam en kijken wat er gebeurt
Ik neem dr mee naar een museum. Skaten doe ik (nogmaals) wel met vrienden.Artis vind ik trws ook leuk. Alhoewel ik het erg zielig vind om dieren in kooien te zien. Nee ik vind het toch maar niet leukquote:
Wat is er morgen dan?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben onrustig enzo, ik wil dat het morgen is
Dat soort dingen vind ik meer iets voor later eigenlijkquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed, goed. Je probeert van je dates iets te maken zeg maar. Ben je bang dat je je anders gaat vervelen?
Het is leuk dat je nu een goed idee had enzo maar ik zou niet al te wanhopig wordenHet gaat erom dat je tijd met elkaar doorbrengt. Al ga je op een bankje naar de zee zitten staren.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja.
Zo horen dates te gaanEn toch ben ik niet single...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent toch dat wijf dat liep te janken over een vriend die overtuigd was dat je de halve stad had geneukt?"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
Mwoh, die beesten hebben het best relaxed. Worden gevoerd en hoeven er niks voor te doen. De meeste zijn in t gevang geboren dus ff uitzetten werkt ook niet. Tís niet dat ze gisteren van de savanne geplukt zijn ofzo.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem dr mee naar een museum. Skaten doe ik (nogmaals) wel met vrienden.Artis vind ik trws ook leuk. Alhoewel ik het erg zielig vind om dieren in kooien te zien. Nee ik vind het toch maar niet leuk.
Ga dan naar de dierentuin in Emmen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik neem dr mee naar een museum. Skaten doe ik (nogmaals) wel met vrienden.Artis vind ik trws ook leuk. Alhoewel ik het erg zielig vind om dieren in kooien te zien. Nee ik vind het toch maar niet leuk.
Sorry Joey, ander keertje graag. Je bent en blijft gewoon een relschopper, ging er alleen niet vanuit dat je het op mij toe zou passen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:12 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je het niet goed hebt aangepakt. Je gaat het volgende keer toch anders doen? Volgens mij kan jij zelf niet zo goed omgaan met kritiek.
tegenwoordig zijn er in westerse dierentuinen alleen nog maar dieren die in gevangenschap geboren zijn, die veel enrichment krijgen en zich dus niet hoeven te vervelen en die kooien zijn zo optimaal mogelijk gemaakt en zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:22 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor. Het is ook niet verkeerd om iets actief te willen doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat soort dingen vind ik meer iets voor later eigenlijk...
Ik wil iemand graag leren kennen...
Ik heb zelf vaak gewoon het idee dat je elkaar goed kan leren kennen wanneer je iets 'actiefs' doet, omdat je dan kan zien hoe ze op dingen reageert...
Je kan zo'n date namelijk ook makkelijk combineren met de dingen van jullie, na het snowboarden nog wat drinken in een kroegje ofzo
Waarom combineren !?! gewoon 1 iets niet genoeg ?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb zelf vaak gewoon het idee dat je elkaar goed kan leren kennen wanneer je iets 'actiefs' doet, omdat je dan kan zien hoe ze op dingen reageert...
Je kan zo'n date namelijk ook makkelijk combineren met de dingen van jullie, na het snowboarden nog wat drinken in een kroegje ofzo
Ik vind snowboarden ook cool. Maar hoe irritant is het dat je niet lekker kan boarden omdat je die chick telkens moet helpen met opstaan. Ga gewoon iets doen dat wat meer relaxed is.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Back-up plan man !!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom combineren !?! gewoon 1 iets niet genoeg ?
Ik ben er zelf ook niet echt bepaald een held in hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind snowboarden ook cool. Maar hoe irritant is het dat je niet lekker kan boarden omdat je die chick telkens moet helpen met opstaan. Ga gewoon iets doen dat wat meer relaxed is.
Nooit geweest, maar wel goede dingen over gehoord. Vind Blijdorp ook al een verademing ivm artis.quote:
Kan bij snowboarden ook hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef KudFokker het volgende:
Toevoeging: ik weet nu nog niet eens of die klik er is...
Daarom kunnen die dingen die jullie noemen héél erg gaan tegenvallen...
Ze is nu werken en is rond 10 uur op msn, ze zou nadenken over iets andersquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Je hebt wel een punt hoor. Het is ook niet verkeerd om iets actief te willen doen.daarom zeg ik, jammer dat plan A niet gelukt is. Wat wil zij eigenlijk?
Je kan ook eerst wat gaan drinken in een kroeg en een andere keer iets actiefs doen. Misschien is dat een betere volgorde.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
ja maar je maakt er meteen weer zo'n lange zit vanquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gast, gewoon board afdoen en de basics aan dr leren. Als ze valt heb je een vrijbrief om aan dr te zitten. zo leer ik meisjes boarden iig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik vind snowboarden ook cool. Maar hoe irritant is het dat je niet lekker kan boarden omdat je die chick telkens moet helpen met opstaan. Ga gewoon iets doen dat wat meer relaxed is.
Dat kan het altijd, ook met snowboarden ofzo, wat als ze er geen bal aan vindt en steeds loopt te klagen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef KudFokker het volgende:
Toevoeging: ik weet nu nog niet eens of die klik er is...
Daarom kunnen die dingen die jullie noemen héél erg gaan tegenvallen...
Dan moet er dus wel eerst een klik zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan bij snowboarden ook hooruiteindelijk gaat het om iemands karakter enzo. Die leer je pas kennen als je haar een tijdje kent. Niet doordat je op je eerste date ben gaan snowboarden ofzo. Met praten leer je elkaar ook kennen en wie weet hoe tof ze dan is dat jij niet eens eraan dénkt ooit iets anders te doen dan praten.
(nah ja, bij wijze van spreken natuurlijk
)
Ik ben dan een paar jaar niet in Artis geweest. Maar ik zou verbaasd zijn als die panters niet meer in dat kleine kooitje leven. En ookal zijn ze in de dierentuin geboren, toch doet het me pijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tegenwoordig zijn er in westerse dierentuinen alleen nog maar dieren die in gevangenschap geboren zijn, die veel enrichment krijgen en zich dus niet hoeven te vervelen en die kooien zijn zo optimaal mogelijk gemaakt en zo
(hoewel een giraf in het wild veeeeel indrukwekkender is natuurlijk, maar ik bedoel maar dat het tegenwoordig wel mee valt)
Indd. Het is maar een date.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je maakt er meteen weer zo'n lange zit van
dat zou ik persoonlijk niet zo fijn vinden (vooral niet als je niet weet of die klik er wel is of niet)
En je bent het zo aan het over denken heb ik het idee
(en misschien is het ook weer een leeftijdsverschil ding hoor, ik bedoel "vroeger" (jemig ik voelde me al zo oud deze week, nu nog meer) was de vorm voor mij idd meer bepalend dan nu)
Als je onze tips niet leuk vind, ga dan gewoon doen wat jij wel leuk vind?
Maak het alleen niet te groot en te veel zou ik persoonlijk zeggen
Ja, dat was dus mijn planning...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Gast, gewoon board afdoen en de basics aan dr leren. Als ze valt heb je een vrijbrief om aan dr te zitten. zo leer ik meisjes boarden iig.
Daar heb ik boarden niet voor nodig.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Gast, gewoon board afdoen en de basics aan dr leren. Als ze valt heb je een vrijbrief om aan dr te zitten. zo leer ik meisjes boarden iig.
Ga je nog iets leuks doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb vanaf morgen t/m dinsdag vrij
http://www.panoview.nl/7976/469a/quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nooit geweest, maar wel goede dingen over gehoord. Vind Blijdorp ook al een verademing ivm artis.
Zo klinkt het wel heel kansloosquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Artis is idd niet zo tof wat dat betreft neequote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben dan een paar jaar niet in Artis geweest. Maar ik zou verbaasd zijn als die panters niet meer in dat kleine kooitje leven. En ookal zijn ze in de dierentuin geboren, toch doet het me pijn.
Ga lekker sushi met dr eten. Veel bestellen en samen gezellig van de plaat eten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja, dat was dus mijn planning...
Er naast staan, handjes vasthouden als ze voor het eerst van de berg gaat, en eventueel opvangen!
Je moet toch wat.quote:
Dat komt omdat je een beetje een zeikerd bent, maar dat geeft niet hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:29 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben dan een paar jaar niet in Artis geweest. Maar ik zou verbaasd zijn als die panters niet meer in dat kleine kooitje leven. En ookal zijn ze in de dierentuin geboren, toch doet het me pijn.
Jaquote:
Ik geef mijn reactie op jullie tips...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja maar je maakt er meteen weer zo'n lange zit van
dat zou ik persoonlijk niet zo fijn vinden (vooral niet als je niet weet of die klik er wel is of niet)
En je bent het zo aan het over denken heb ik het idee
(en misschien is het ook weer een leeftijdsverschil ding hoor, ik bedoel "vroeger" (jemig ik voelde me al zo oud deze week, nu nog meer) was de vorm voor mij idd meer bepalend dan nu)
Als je onze tips niet leuk vind, ga dan gewoon doen wat jij wel leuk vind?
Maak het alleen niet te groot en te veel zou ik persoonlijk zeggen
Bij nader inzien wel ja.quote:
Ja duh! maar ik ga daar geen heel circus van proberen te maken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
Heb jij nooit gehad dan dat wanneer je iemand leuk vindt, je gewoon wil dat het goed gaat ?
Dat is ook tof ja !quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ga lekker sushi met dr eten. Veel bestellen en samen gezellig van de plaat eten.
Ja ziet er goed uit. Doet me denken aan Blijdorp. Maar Artis is toch wel heel anders. Als ik denk aan de ijsbeer en het nijlpaard krijg ik al een naar gevoel.quote:
Daar moet je toch met een minimum aantal mensen zijn?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan dat 'house of bols' in Amsterdam
http://www.houseofbols.com/index.asp
Wat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een beetje een zeikerd bent, maar dat geeft niet hoor
[..]
Ja
Inlevingsvermogen heet dat... Maar net als mijn iq zal mijn eq ook een stukje hoger liggen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat komt omdat je een beetje een zeikerd bent, maar dat geeft niet hoor
[..]
ik maak me niet zo druk om de vorm, als ik zenuwachtig ben dan is het meer over of er niks tussen mn tanden zit of zoquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik geef mijn reactie op jullie tips...
Zodat die wellicht iets bijgesteld kunnen worden
Heb jij nooit gehad dan dat wanneer je iemand leuk vindt, je gewoon wil dat het goed gaat ?
Nja ik ga denk ik iets luchtigs en makkelijks doen...
Even iets zoeken waarbij je wat kan doen én kan relaxen / praten met elkaar
Ik zat te denken aan dat 'house of bols' in Amsterdam
http://www.houseofbols.com/index.asp
Ja, sommige dieren zitten kut, maar ze zijn toch in al die dierentuinen de verblijven aan het verbeteren, tis jammer adt dat niet in 1 keer kan, maar goed, het is nou eenmaal niet anders (of doen ze in artis niet mee?)quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja ziet er goed uit. Doet me denken aan Blijdorp. Maar Artis is toch wel heel anders. Als ik denk aan de ijsbeer en het nijlpaard krijg ik al een naar gevoel.
Inderdaad ook leuk ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:33 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is ook tof ja !
Ik zat zelf aan een tappa's bar te denken
Ik denk dat je je daar lelijk in zou kunnen vergissen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Inlevingsvermogen heet dat... Maar net als mijn iq zal mijn eq ook een stukje hoger liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |