Echte mannen hebben een ligfiets.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef Pakspul het volgende:
Fietser, paupers... echte mannen hebben een fietschauffeur
Doet me denken aan die keer dat ik ben afgezet door de fietspiraat. Zo maar eens een topic met een OP van 1300 woorden over openen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
Ik fiets ook regelmatig met een hand achter mijn rug, maar dat is omdat ik daarmee het kratje bier wat achterop staat moet vasthouden.
Echte mannen nemen voorrangquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef SpecialK het volgende:
Echte mannen fietsen natuurlijk met hun handen aan het stuur. Op die manier kan je het snelste bejaarden en kleuters van het zebrapad af duwen terwijl je voorrang pakt.
truequote:Op dinsdag 28 april 2009 16:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
En het zijn altijd mensen van middelbare of oudere leeftijd die zo fietsen.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
Ik fiets ook regelmatig met een hand achter mijn rug, maar dat is omdat ik daarmee het kratje bier wat achterop staat moet vasthouden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:20 schreef Blight het volgende:
80 km/u? Toe maar....dan helpt het blijkbaar goed, want ik zie alleen maar rijdende chicanes met 10km/u voorbij sukkelen en die hebben wel hun stuur vast.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef leolinedance het volgende:Ik zie het steeds vaker, mensen die quasi nonchalant fietsen met één hand op de rug......fietsen ze ook nog een km of 80 per uur meestal
Dat userplaatje heb ik ook gehadquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:36 schreef Westsidee het volgende:
[..]
80 km/u? Toe maar....dan helpt het blijkbaar goed, want ik zie alleen maar rijdende chicanes met 10km/u voorbij sukkelen en die hebben wel hun stuur vast.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Tinito het volgende:
[..]
Als je goed kijkt kun je zien hoe het er in de beste man zijn hoofd uitziet:
[ afbeelding ]
Afgezet door de Fietspiraatquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:21 schreef Blight het volgende:
[..]
Doet me denken aan die keer dat ik ben afgezet door de fietspiraat. Zo maar eens een topic met een OP van 1300 woorden over openen.
Geniale post trouwens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Tinito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
topickaperquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef Blight het volgende:
[..]
Afgezet door de Fietspiraat
Slechts 869 woorden, maar ik doe het ervoor.
Hulde voor jou.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:11 schreef denkjedat het volgende:
ik kan ook niet schaatsen met handen op de rug
k hield het ook 50 km vol met handen op de rug hulde voor mij
Ook in scherpe bochten of wanneer het glad is? Je bent een held, mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:17 schreef CrssY het volgende:
Ik fiets altijd zonder handen, mag dat wel?
Edit: zonder handen aan het stuur dan he, kheb natuurlijk wel al mn ledematen![]()
Ik vind het wel heel erg triest dat ik echt 0,4 seconden moest lachen om deze postquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:14 schreef SpecialK het volgende:
Ik fiets altijd met m'n benen achter m'n rug.
Geniaal!quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Tinito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is wel lachen:quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:28 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik vind het wel heel erg triest dat ik echt 0,4 seconden moest lachen om deze post
Bochten zijn nooit een probleem, als het glad is fiets ik niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ook in scherpe bochten of wanneer het glad is? Je bent een held, mag ik je aanraken?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Tinito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waar blijft de:quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Tinito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kwaliteitspost.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef Tinito het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo komen ze nonchalant over, zo van: 'IiCk HeB sChIjT jEwEeTzElLuF tOcH!!? :S :Squote:Op dinsdag 28 april 2009 17:07 schreef Thomashorst het volgende:
Goede klacht,
toevoeging, breezers op opoe fietsen met hun linker arm hangend langs hun lijf.. is dat ook stoer?
Deze ook:quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:30 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dit is wel lachen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |