quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat maakt alleen op papier iets uit
Om vervolgens nog zeker 5 minuten te moeten wachten totdat schoonOA eens naar beneden komtquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef OA het volgende:
[..]
Morgen post ik "1700, naar huis!" gewoon om 1658.
Oh het is weer niet genoeg hoorquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:21 schreef Ladylike het volgende:
Hij denkt dat het een filmpje is
"moet je aanzetten mamma"
Ja, godver, gisteren moest ik 25 minuten wachten.quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Om vervolgens nog zeker 5 minuten te moeten wachten totdat schoonOA eens naar beneden komt![]()
.
* Randall zegt: NOG! NOG!quote:
Iedereen die hem een dagje leent zegt altijd dat ze zich verbazen hoe lief ie is..quote:
Dat begrijp ikquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Iedereen die hem een dagje leent zegt altijd dat ze zich verbazen hoe lief ie is..
dan straal ik van trots
Zo even lekker in bad doenquote:
Have funquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:32 schreef ScarFace- het volgende:
Jackass presents gumball kijkenlater.
handigquote:
ga meequote:
pinoquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga mee
kun je met de eendjes spelen, sproeien, gaan we je billetjes goed poetsen en de pino .. ow nee die heb jij niet
Nou, ik ga wel weer even treintjes kijken danquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ga mee
kun je met de eendjes spelen, sproeien, gaan we je billetjes goed poetsen en de pino .. ow nee die heb jij niet
zo noemt ie um zelfquote:
was jij je pino dan nooit?quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, ik ga wel weer even treintjes kijken dan
ghehe prachtigquote:
You've got a point there!quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet terwijl er treintjes op TV zijn
Wel hoorquote:
Ik heb 1 keer piemel gezegdquote:Op dinsdag 28 april 2009 19:44 schreef Fha het volgende:
[..]
ghehe prachtighoe is hij daar nou weer opgekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |