abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:21:10 #1
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68462001
Met die hele discussie of de PVV op de NSB lijkt heb ik besloten om vandaag in de bibliotheek naar boeken te gaan zoeken en ook op internet alles ondersteboven te halen. Treffend vond ik het volgende:

Zoals bekend walgt Wilders van het Suikerfeest. Het mag ten eerste nooit een nationale feestdag worden en ten tweede mag er ook geen vrij voor worden gegeven.
quote:
PVV eist opheldering over en excuses voor krankzinnige uitspraak Huizinga - Kamervragen

donderdag 04 september 2008
Vragen van de leden Fritsma en Wilders (beiden PVV) aan de staatssecretaris van Verkeer en Waterstaat over haar mening dat het islamitische Suikerfeest een nationale feestdag moet worden. *
1.)
Heeft u uw krankzinnige voorstel (*) om het Islamitische Suikerfeest in de toekomst een nationale feestdag te laten worden gedaan namens het gehele kabinet?

2.)
Waarom geeft u het signaal af dat de Nederlandse samenleving zich aan moslims aan moet passen in plaats van andersom? Beseft u wel dat dit voor de gewone Nederlander de wereld op zijn kop is?

3.)
Wilt u dit voorstel onmiddellijk intrekken en uw excuses aanbieden voor deze zotheid? Zo neen, waarom niet?

4.)
Wat bedoelde u precies met de uitspraak (*) dat het aantal moslims in Nederland wel eerst moet groeien voor we allemaal het Suikerfeest moeten vieren? Hoeveel moslims moeten hier dan nog meer zijn? Waarom zet u zich er niet voor in de voortgaande islamisering van Nederland juist te stoppen?
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1267
quote:
PVV: scholen niet vrij op Suikerfeest, wil uitleg van Plasterk
maandag 22 september 2008
Persbericht

De Partij voor de Vrijheid wil uitleg van minister Plasterk over het bericht dat veel openbare scholen vrij geven met Suikerfeest. De PVV wil daarom de minister aan de tand voelen tijdens het vragenuurtje van dinsdag.

PVV-onderwijswoordvoerder Martin Bosma: “Dit kan echt niet. Nederland is geen moslimland en zal dat nooit worden ook. We mogen nooit toegeven aan de druk van deze ideologie die Nederland stukje bij beetje wil overnemen.”

“Ik wil van de minister weten hoe zich dit verhoudt tot de leerplichtwet. Je kunt tenslotte als school niet zomaar kinderen vrij gaan geven. Ik wil dat Plasterk de leerplichtambtenaren inzet om keihard actie te ondernemen tegen scholen. Nederlandse ouders die hun kinderen een dag te laat afleveren na de wintersport worden bestraft (en terecht), maar scholen mogen blijkbaar wel zelf vrij geven om moslims te behagen.”

“Onze kinderen moeten niet minder les krijgen, maar meer.”
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1298&Itemid=12
quote:
[....]
Je zou denken dat christenen een bondgenoot zouden zijn in de strijd voor het behoud van onze cultuur. Dat ze vechten tegen de islamisering omdat ze weten wat het lot van een dhimmi is. Staatssecretaris Huizinga kan zich voorstellen dat het Suikerfeest een nationale feestdag wordt. Moet je nagaan: een christelijke staatssecretaris, van de ChristenUnie.
[....]
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1288
quote:
“Daarom is het dus ook te makkelijk om te zeggen dat er genoeg moslims met onze samenleving meedoen. Het zegt namelijk niets over hoe men zich gaat gedragen als er meer moslims in Nederland vertegenwoordigd zijn.”

“Dat baart mij zorgen. Zeker omdat er in Nederland bewindslieden zijn die capituleren. Onlangs nog stelde staatssecretaris Huizinga voor van het Suikerfeest een extra feestdag te maken.”
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1279&Itemid=11
quote:
PVV: geen Suikerfeestpropaganda door Aboutaleb - Kamervragen
dinsdag 02 september 2008
Vragen van het lid Fritsma (PVV) aan de minister voor Wonen, Wijken en Integratie over de uitspraak van de staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid dat het Suikerfeest net zo breed zou moeten worden gevierd als kerst *
1.)
Is het waar dat de staatssecretaris van Sociale Zaken en Werkgelegenheid bij de opening van het Ramadan Festival op 1 september 2008 in Amsterdam de wens heeft uitgesproken om het Suikerfeest net zo breed te vieren als kerst? Zo ja:

2.)
Deelt u de mening dat het bijzonder onwenselijk is dat een bewindspersoon dit soort provocerende pro- islam uitspraken doet? Zo ja, hoe gaat u hem hier op aanspreken? Zo neen, waarom niet?

3.)
Realiseert u zich dat deze uitspraak een grove belediging is van de Nederlandse bevolking, die voor het merendeel niets op heeft met de islam, en dus ook het Suikerfeest niet opgedrongen wil krijgen? Zo neen, waarom niet?

4.)
Spreekt genoemde staatssecretaris namens het hele kabinet met zijn bizarre uitspraak? Zo neen, wat is het principe dat het kabinet met één mond spreekt nog waard? Zo ja, kan het kabinet onmiddellijk ophouden met deze afschuwelijke zelfislamisering en de scheiding tussen kerk en staat weer in ere herstellen?

5.)
Deelt u onze mening dat, als staatssecretaris Aboutaleb in een land wil wonen waar het Suikerfeest breed gevierd wordt, hij beter terug kan keren naar Marokko? Zo neen, waarom niet?
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=1261

(ik maak het even uitgebreid, om mijn punt helder te maken, dat men niet gaat zeggen 'ja maar dat is maar één berichtje!!!!')

Een dergelijke moeite had de NSB destijds ook met verenigingen (waaronder de AVRO) die vrijaf gaven voor de Sabbat en ondertussen feesten organiseerden op Zondag waar de christenen uit geloofsovertuiging niet aan mee konden doen.
quote:
De kwestie van de opening van de nieuwe studio der Avro op Zondag en de mededeling van het Avro-bestuur ‘dat het zich bewust was, dat het stellen der feestelijkheden op Zondag het haar orthodox-protestantsche leden onmogelijk maakte daaraan deel te nemen, doch dat bij verplaatsing dier feestelijkheden naar den Zaterdag eenzelfde bezwaar zich zou voordoen voor haar orthodox-Joodsche leden’. Daarop reageerde de N.S.B. als volgt:

‘Wij protesteeren met kracht tegen de toenemende verjoodsching van het Nederlandsche volksleven in het algemeen en in het bijzonder tegen deze gruwelijke beleediging van het christelijk-nationale karakter der natie, door het Avro-bestuur bedreven.
Wij zijn hier niet in Palestina, maar in Nederland ..... In dier voege, dat de tienduizenden oprechte Nederlanders, die de Avro tot haar leden telt, fééstelijk bedanken voor de eer, deel te nemen aan een z.g. “nationaal” feest, nota bene te besluiten met het “Wilhelmus” (!), dat, zoo niet vollédig onder rabbinaal toezicht, dan toch sterk onder joodsche invloed staat, zoo sterk zelfs, dat de eerbied van honderdduizenden onzer volksgenooten voor den christelijken Zondag moest wijken voor den joodschen Sabbat!’ (Volk en Vaderland 3 Juli 1936).
http://www.dbnl.org/tekst(...)02anti01_01_0002.htm

Ik vond het een treffende overeenkomst

Ik heb nog veel meer gelezen ondertussen en de parallelen tussen de PVV en NSB vallen me steeds meer op. Grenzen dicht voor Joden, geen quota-beleid voor Joden in het ambtenarenapparaat, geen subsidies voor Joden, Joodse criminaliteit anders aanpakken dan criminaliteit door Nederlanders.... Je moet haast wel bijziend zijn om de overeenkomsten niet op te merken.

Het enige grote verschil dat ikzelf zie is dat de NSB toentertijd overduidelijk het geweld verheerlijkte tegen het traditionele gezag (wat wel wat verder ging dan kogelbrieven naar Melkert sturen), zij het dat de NSB voor het uitbreken van de WOII niet pleitte het vernietigen van de Joden.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_68463265
Zoek een vriendin of een leven zeg. De bibliotheek in duiekn en het internet ondersteboven zoeken om te kijken of de PVV op de NSb lijkt.
  dinsdag 28 april 2009 @ 15:56:26 #3
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_68463293
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:55 schreef easyphp het volgende:
Zoek een vriendin of een leven zeg. De bibliotheek in duiekn en het internet ondersteboven zoeken om te kijken of de PVV op de NSb lijkt.
Goede onderbouwde post
Ook geen sig dus
pi_68463344
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 15:56 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Goede onderbouwde post
Wat valt er aan te onerbouwen? Maar sorry ik ga niet de bibliotheek in rennen om met een suprkrachtig argument mijn stelling te onderbouwen, zoek een leven!
pi_68463852
Wat ik compleet mis in alle vergelijkingen tussen de PVV en de NSB, is het achterliggende doel. De NSB, als verlengstuk van de nazi's in Duitsland, is uit geweest op het verdrijven en uitroeien van Joden. De gevolgen, waarvoor de NSB mede-verantwoordelijk is, zijn dat 6 miljoen Joden omkwamen.

De PVV is een partij die zich zorgen maakt over de toenemende invloed van de islam in Nederland, maar nog NOOIT heb ik Wilders enige vorm van geweld tegen moslims zien aanprijzen. Nog NOOIT heb ik Wilders een oproep zien doen om moslims te vervolgen of om alle moslims het land uit te zetten. De PVV pleit alleen voor een rem op immigratie en wil strengere eisen stellen aan de integratie.

Het doel van de PVV (kort gezegd: moslims moeten zich aan ons aanpassen en niet andersom) is compleet anders dan dat van de NSB.
pi_68464084
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:12 schreef Elfletterig het volgende:
Wat ik compleet mis in alle vergelijkingen tussen de PVV en de NSB, is het achterliggende doel. De NSB, als verlengstuk van de nazi's in Duitsland, is uit geweest op het verdrijven en uitroeien van Joden. De gevolgen, waarvoor de NSB mede-verantwoordelijk is, zijn dat 6 miljoen Joden omkwamen.

De PVV is een partij die zich zorgen maakt over de toenemende invloed van de islam in Nederland, maar nog NOOIT heb ik Wilders enige vorm van geweld tegen moslims zien aanprijzen. Nog NOOIT heb ik Wilders een oproep zien doen om moslims te vervolgen of om alle moslims het land uit te zetten. De PVV pleit alleen voor een rem op immigratie en wil strengere eisen stellen aan de integratie.

Het doel van de PVV (kort gezegd: moslims moeten zich aan ons aanpassen en niet andersom) is compleet anders dan dat van de NSB.
Uit alles blijkt dat het doel van de PVV is om moslims het leven compleet zuur te maken, hen rechten af te pakken en hen derhalve als tweederangsburgers te beschouwen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_68464260
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Mutant01 het volgende:
Uit alles blijkt dat het doel van de PVV is om moslims het leven compleet zuur te maken, hen rechten af te pakken en hen derhalve als tweederangsburgers te beschouwen.
Kritiek hebben op de islam is niet hetzelfde als moslims het leven zuur maken. Ik hoor Wilders voornamelijk over extremisten en over Marokkaans straattuig. Ik heb Wilders nog nooit zien pleiten voor het beschouwen van geïntegreerde moslims als tweederangs burgers.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:27:58 #8
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68464464
quote:

Ah daar hebben we Elfletterig weer

Newsflash: de NSB ging pas na 1940 het uitroeien van Joden propageren.

Dan dat woordje 'verdrijven'. Inderdaad, dat wilde de NSB. Maar Wilders wilt dat ook. Hij wil immers geen vluchtelingen en geen migranten meer toelaten uit moslimlanden, vertrekpremies uitdelen aan moslims, moslims uitzetten bij een 'overtreding' (later gecorrigeerd naar misdrijf), moslims zwaarder straffen dan niet-moslims (zie speech Sietse Fritsma), moslims uit overheidsdienst weren, moslims die te vaak op vakantie naar hun geboorteland gaan uizetten.... het houdt maar niet op.

Ik noem dat: verdrijven. Deporteren.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:46:12 #9
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_68465184
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Kritiek hebben op de islam is niet hetzelfde als moslims het leven zuur maken. Ik hoor Wilders voornamelijk over extremisten en over Marokkaans straattuig. Ik heb Wilders nog nooit zien pleiten voor het beschouwen van geïntegreerde moslims als tweederangs burgers.
quote:

"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".
Geert Wilders, interview in De Pers, 27 november 2007

"De Nederlandse cultuur is duizend keer beter dan de islam."
Geert Wilders in Spits, 9 november 2006

"De islam is Het Kwaad zelf."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

"De profeet Mohammed is een enge duivel die we in Nederland niet moeten aanbidden."

"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen."

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Natuurlijk is het niet acceptabel als de grote steden in Nederland in meerderheid niet-blanke steden zijn."
Geert Wilders, BBC-Hardtalk interview22/3/2006

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."

"Onze cultuur een betere is dan die van veel immigranten."

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”
Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

Zolang beoogd staatssecretarissen een dubbele nationaliteit hebben, mogen ze niet toetreden tot het nieuwe kabinet.
Geert Wilders, website Elsevier 15 februari 2007

"Minister en staatssecretarissen mogen geen twee nationaliteiten hebben".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007

"Ik zou niet graag willen dat een groeiend aantal mensen, wellicht in de toekomst een meerderheid, van de bevolking of van een kabinet uit moslims bestaat".
Geert Wilders, NOVA 28 februari 2007
http://www.watwilwilders.nl/uitsluiten.html

Tel daarbij op dat hij islamitische scholen en een boek wil verbieden. Hoezo niet tweederangs?

Begrijp me goed, ik vind de PVV anders dan de NSB hoor, maar mij maak je niet wijs dat Wilders zich alleen op straattuig en extremisten richt. Voor dat laatste hoef je ook niet op Wilders te stemmen trouwens, dat staat in meer partijprogramma's.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:50:23 #10
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68465363
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Op dit moment zijn het anders met name moslims die anderen het leven zuur maken, schijt hebben aan de rechterlijke macht en Nederlanders als derderangsburgers zien. Niets mis mee om daar tegenin te gaan.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:51:21 #11
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_68465413
quote:

De PVV is een partij die zich zorgen maakt over de toenemende invloed van de islam in Nederland, maar nog NOOIT heb ik Wilders enige vorm van geweld tegen moslims zien aanprijzen. Nog NOOIT heb ik Wilders een oproep zien doen om moslims te vervolgen of om alle moslims het land uit te zetten.
Nee, ze zijn minstens zo legaal als de NVU in dat opzicht

Waarmee ik niets meer wil zeggen dan dat dit an sich geen argument is.
quote:
De PVV pleit alleen voor een rem op immigratie en wil strengere eisen stellen aan de integratie.
Wil ik geloven, al is het wel vreemd dat ie daarvoor artikel 1 van de grondwet moet schrappen.
quote:
Ik denk dat de doelen ten tijde van de oprichting niet heel anders waren eigenlijk.

Of de PVV zich zal laten lenen voor radicale elementen moet de toekomst uitwijzen. Er lijkt vooralsnog geen directe aanleiding toe. Alles loopt immers op rolletjes.
Intelligent, but fucked up.
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:57:25 #12
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_68465673
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Op dit moment zijn het anders met name moslims die anderen het leven zuur maken, schijt hebben aan de rechterlijke macht en Nederlanders als derderangsburgers zien. Niets mis mee om daar tegenin te gaan.
Onderscheid NSB:
quote:
1o. Nationaal voelende Nederlanders van Joods ras. Deze zijn voor ons Nederlanders. Zij vormen geen probleem. 2o. Orthodoxe Joden, die zich afzonderen, omdat zij meenen daartoe door God te zijn geroepen .... aanvaarden wij .... in hun afzondering .... Zij beschouwen zich in het algemeen ook zelf als gasten. 3o. Tenslotte echter de Joden, die geen deel hebben aan onze nationale gedachte, omdat voor hen nationaal niet beteekent Nederlandsch, doch Joodsch, en zulks niet uit religieuze overwegingen, doch uit rasdriften.
Deuger, Woke & Gutmensch
  dinsdag 28 april 2009 @ 16:59:17 #13
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_68465755
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:50 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Nee, niks "anders".

Er is inderdaad niets mis om tegen mensen in te gaan die schijt hebben aan de rechterlijke macht en bepaalde bevolkingsgroepen als tweederangs te zien. Daarom ben ik dus tegen de PVV én tegen moslims met verkeerde standpunten.
pi_68465790
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef Pool het volgende:
Tel daarbij op dat hij islamitische scholen en een boek wil verbieden. Hoezo niet tweederangs?

Begrijp me goed, ik vind de PVV anders dan de NSB hoor, maar mij maak je niet wijs dat Wilders zich alleen op straattuig en extremisten richt. Voor dat laatste hoef je ook niet op Wilders te stemmen trouwens, dat staat in meer partijprogramma's.
Wilders vindt dat er te veel moslims in Nederland zijn. Dat is wat anders dan vinden dat alle moslims het land uit moeten. Hij vindt de ideologie van de islam fout; dat is zijn volste recht. Er zijn moslims die precies zo denken over niet-gelovigen of christenen.

Wilders pleit voor een immigratiestop, maar doet dit langs democratische weg. Hij wil discrimeren, maar dat is niet per definitie fout. Het gaat om de gronden waarop. Als hij moslims uitzet alleen omdat het moslims zijn, is het verkeerd. Als hij criminele jongeren met een dubbel paspoort hun Nederlandse paspoort wil afpakken, is dat weer van een heel andere orde. Want ze vormen al een uitzonderlijke groep, doordat ze twee paspoorten hebben. Als Wilders dat langs democratische weg wil nastreven, zie ik het probleem niet.

Begrijp me goed; ik vind de PVV een populistische one-issue partij die niet echt serieus valt te nemen, temeer omdat Wilders nogal doorslaat. Maar de vergelijking met de NSB, plus de complete ideologie die daar achter schuilgaat, vind ik bezopen. Het wekt de suggestie van een doortrapt plan, terwijl Wilders vooral een impulsieve, verongelijkte man is.
pi_68465982
tvp, interessant.
pi_68466082
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wilders vindt dat er te veel moslims in Nederland zijn. Dat is wat anders dan vinden dat alle moslims het land uit moeten.
Teveel houdt voor mij in dat er wat weg moet. En voor Wilders is elke moslim er 1 teveel, getuige z'n mening over de islam. Ik snap ook niet dat je uberhaupt kan beweren dat Wilders, mocht hij de middelen daarvoor krijgen, niet tot deportatie zou overgaan. Dat is namelijk de key issue van z'n hele beweging, de islam hoort niet in Nederland.

De vergelijking met de NSB is wat dat betreft prima. Je hoeft ook maar enkel het woordje "moslim" in z'n meningen te vervangen door "jood" om dat in te zien.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:09:21 #17
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_68466121
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:00 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Wilders vindt dat er te veel moslims in Nederland zijn. Dat is wat anders dan vinden dat alle moslims het land uit moeten. Hij vindt de ideologie van de islam fout; dat is zijn volste recht. Er zijn moslims die precies zo denken over niet-gelovigen of christenen.
Die moslims zijn daarin ook fout. En het probleem is ook niet dat Wilders de ideologie fout vindt, zelf word ik er ook niet blij van, maar wel de maatregelen die hij daaraan wil verbinden. Hij stelt wel degelijk plannen voor die er in resulteren dat de overheid de ene burger als minder behandelt dan de ander.
quote:
Wilders pleit voor een immigratiestop, maar doet dit langs democratische weg. Hij wil discrimeren, maar dat is niet per definitie fout. Het gaat om de gronden waarop. Als hij moslims uitzet alleen omdat het moslims zijn, is het verkeerd. Als hij criminele jongeren met een dubbel paspoort hun Nederlandse paspoort wil afpakken, is dat weer van een heel andere orde. Want ze vormen al een uitzonderlijke groep, doordat ze twee paspoorten hebben. Als Wilders dat langs democratische weg wil nastreven, zie ik het probleem niet.
De democratische weg garandeert nog geen goede inhoud. Dat blijkt juist wél uit het verleden van de NSDAP en de NSB. Wilders heeft het niet alleen over het uitzetten van criminele jongeren met een dubbel paspoort, maar ook over het uitzetten van criminele moslims mét hun hele familie. En dan kom je toch al erg dicht bij het uitzetten van een moslims vanwege het moslim-zijn.

Want over sancties tegen familie van criminele Nederlanders hoor je hem niet.
quote:
Begrijp me goed; ik vind de PVV een populistische one-issue partij die niet echt serieus valt te nemen, temeer omdat Wilders nogal doorslaat. Maar de vergelijking met de NSB, plus de complete ideologie die daar achter schuilgaat, vind ik bezopen. Het wekt de suggestie van een doortrapt plan, terwijl Wilders vooral een impulsieve, verongelijkte man is.
Op dat punt zijn we het dan helemaal eens.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:10:33 #18
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68466164
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 16:59 schreef Pool het volgende:

[..]

Nee, niks "anders".

Er is inderdaad niets mis om tegen mensen in te gaan die schijt hebben aan de rechterlijke macht en bepaalde bevolkingsgroepen als tweederangs te zien. Daarom ben ik dus tegen de PVV én tegen moslims met verkeerde standpunten.
Als je nu ook nog ff kijkt waar ik op reageerde, zeg ik feitelijk niets anders dan wat je schrijft. Wilders gaat wat verder maar wil er tenminste iets aan doen. De overige partijen houden meer van pappen en nathouden of bagatelliseren.
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_68466232
Wilders over migranten:
quote:
Asked whether it is possible to discuss issues that do not have
any relationship with Islam and migrants, Wilders responds: "That is
impossible, because migrants do exist, and their hypothetical absence
from Dutch reality may be my Utopia
, but is not realistic."

"Ultimately many fundamental problems in the Netherlands are
directly related to migrants, like infrastructure, traffic jams,
housing problems, the welfare state."
http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=780
pi_68466326
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:10 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Als je nu ook nog ff kijkt waar ik op reageerde, zeg ik feitelijk niets anders dan wat je schrijft. Wilders gaat wat verder maar wil er tenminste iets aan doen. De overige partijen houden meer van pappen en nathouden of bagatelliseren.
Zullen die andere partijen niet gewoon wat realistischer zijn ? Ik bedoel, denken dat andere partijen er belang bij hebben problemen niet aan te pakken, wat voor kronkel heb je dan in je hoofd..
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:17:02 #21
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_68466412
quote:
Migranten horen bij Nederland.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:18:05 #22
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_68466454
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:14 schreef gelly het volgende:

[..]

Zullen die andere partijen niet gewoon wat realistischer zijn ? Ik bedoel, denken dat andere partijen er belang bij hebben problemen niet aan te pakken, wat voor kronkel heb je dan in je hoofd..
En jij denkt dat wilders in de peilingen stijgt omdat ze zijn geblondeerde haar zo mooi vinden zeker
#allmightygod
pi_68466481
quote:

[..]

Die Britse vlag kan inmiddels wel weg hè.
  dinsdag 28 april 2009 @ 17:22:48 #24
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_68466619
quote:

[..]

Stadsvernieuwing en Vogelaarwijken vind jij realistisch? Denk jij dat er voor de gevestigde orde een probleem is met het overbrengen van de goede resultaten naar de burgers?
Iets zegt mij namelijk dat een deel van het electoraat geen hoogte krijgt van dit realisme.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_68466652
quote:
Op dinsdag 28 april 2009 17:18 schreef pisnicht het volgende:

[..]

En jij denkt dat wilders in de peilingen stijgt omdat ze zijn geblondeerde haar zo mooi vinden zeker
Nee, dat denk ik niet. Ik denk dat zijn aanhangers geen realistisch beeld hebben van hoe de maatschappij en de politiek werken. Sommige problemen zijn niet eenvoudig op te lossen, en sommige helemaal niet, omdat criminaliteit en asociaal gedrag altijd in een vrije samenleving aanwezig zijn en zullen zijn. Als mensen een politiestaat als noord-Korea willen dan moeten ze daar maar gaan wonen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')