Het heeft geholpen, ben geslaagd! Rintje Ritsma ook, dus die gaat binnekort ook op de openbare weg rijden ipv circuit!quote:
Netjes!quote:Op woensdag 27 mei 2009 13:44 schreef KleinVosje het volgende:
7 oefeningen gedaan, alle 7 in 1 keer helemaal goed![]()
Nope, pas na een jaar, net als je theoriequote:Op donderdag 28 mei 2009 21:21 schreef ukker het volgende:
Ik ga aanstaande dinsdag beginnen met een 2 uur durende intake. Theorie heb ik al binnen, stelde niet zo veel voor. Ik heb nog wel een vraag:
Als je slaagt voor je voertuigbeheersing en je zakt daarna voor het uiteindelijke examen vervalt dan ook je voertuigbeheersingscertificaat of iets dergelijks?
Dit had ik van het weekend ook gezien in de folder.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:31 schreef ukker het volgende:
Zag vandaag ook een motorjack en laarzen in de lidl-krant en denk eraan om deze eens te bekijken, voor 't geld hoef je het niet te laten (59,99.. & 24,99)
Iemand misschien ervaring met het merk "Cordura"?
Plaatje:
[ afbeelding ]
Specs:
* Goede zichtbaarheid in het donker door het 3M Scotchlite®-reflectiemateriaal
* CE-protectoren op de schouders en ellebogen
* Temperatuurregulerend door ventilatieopeningen
* Perfecte pasvorm door de verstelbare taillegordel
* Met verbindingsrits voor alle gangbare motorbroeken
* Verschillende maten
* 25% korting
* Van 79.99, voor
Plaatje:
[ afbeelding ]
Specs:
* Per paar
* Stevige lederen laars met scheen- en enkelbescherming
* Water-en winddicht; ademend dankzij Tex-membraan
* Voering en binnenzool van ademend Mesh
* Geprofileerde, slijtvaste TPR-zool
* Bovenmateriaal: o.a. leder
* Verschillende maten
* 37% korting
* Van ¤ 39.99, voor
Doen ! Gewoon passen, en zeker daarna die van de Lidl even uitproberen, misschien zit die wel veel beter. Je weet maar nooit. Ik ben zelf bij Motoport geweest (in Leek welliswaar), en daar hebben ze echt heel veel motorkleding, van verschillende merken in verschillende prijsklassen. Kijk eens op motoport.nl, misschien is er ook eentje bij jou in de buurt, vind het personeel erg deskundig en vriendelijkquote:Op donderdag 28 mei 2009 21:53 schreef ukker het volgende:
Thanks voor het advies, ga morgen wel even naar de motorzaak in de buurt en wat passen, dan ff naar de lidl dinsdag kan ik wat vergelijken en dan kan ik nog altijd zien wat ik doe. Wil opzich ook wel een beetje een middenweg en 400 euro vind ik ook iets te ver gaan..
Die jas heb ik ook voor als 't regent / winter etc. Wel andere kleur, maar prima jasquote:Op donderdag 28 mei 2009 20:59 schreef ForumGek het volgende:
Vandaag mezelf getrakteerd op wat motorkadootjes.
Jas:
[ afbeelding ]
Handige jas met 2 uitritsbare delen, zo kan je van de jas een:
- zomerjas maken (alles eruit)
- regenjas, er zit een membraan ingeritst die al het water buiten houdt.
- winterjas, waterdichte membraan + wintervoering erin ritsen.
Ook zitten er veel reflectoren aan en heb je de mogelijkheid om er een Vision vest aan vast te maken (voorbereidingen zitten er al op).
[ afbeelding ]
Hij ziet er zo een beetje suf uit, maar staat echt heel stoer.
En handschoenen, met Gore-tex, zijn niet volledig van leer, bovenkant is van textiel:
[ afbeelding ]
Nooit gebruikt dusquote:Op donderdag 28 mei 2009 22:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die jas heb ik ook voor als 't regent / winter etc. Wel andere kleur, maar prima jas.
Jawel jawel jawel, ik heb wel eens gereden als 't <12 graden wasquote:
Motoport is idd een prima winkel, hier in de buurt van Den Haag zit er een in Wateringen. Ik heb alleen een helm laten bestellen en die hebben ze na... ik gok nu anderhalve maand nog steeds niet, en niks laten horen. Dat vind ik dan weer geen service maargoed ik werd ook geholpen door een puistenkop met 0 verstand geloof ik.quote:Op donderdag 28 mei 2009 21:58 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Doen ! Gewoon passen, en zeker daarna die van de Lidl even uitproberen, misschien zit die wel veel beter. Je weet maar nooit. Ik ben zelf bij Motoport geweest (in Leek welliswaar), en daar hebben ze echt heel veel motorkleding, van verschillende merken in verschillende prijsklassen. Kijk eens op motoport.nl, misschien is er ook eentje bij jou in de buurt, vind het personeel erg deskundig en vriendelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |