feli!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:46 schreef Twpk het volgende:
Vanmorgen naar vanuit Groningen naar Zwolle getuft om m'n theorie te halen....in Groningen kon ik pas in juni...
Gehaald..mag ook wel, heb het tenslotte al 2 keer eerder gehaald
Ik denk dat hij hem heeft laten verlopenquote:Op maandag 11 mei 2009 15:10 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
feli!![]()
maar twee keer eerder, hoe zit dat?
Brommer en autoquote:Op maandag 11 mei 2009 15:10 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
feli!![]()
maar twee keer eerder, hoe zit dat?
Genoeg oefenen en dan gaat dat ook als vanzelfquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:20 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Opschakelen is een makkie, maar terugschakelen en remmen en de bocht nemen...is kuten mijn maat 47 werkt ook tegen.
Ja ik heb B rijbewijs al ruim 2 jaar.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:13 schreef Wisheh het volgende:
Ik moet nog beginnen met lessen maar 16 uur lijkt me echt te veel. Je hebt denk ik wel B rijbewijs? Denk dan rond de 8 uur eerder in de buurt komt.
Moet je dat vooraf bepalen dan ofzo? Lessen bijkopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 20:34 schreef Johnns het volgende:
[..]
Ja ik heb B rijbewijs al ruim 2 jaar.
Heb nog 9 uur les in mijn pakket zitten, en zie er eigenlijk niet veel in om nog 7 uur bij te kopen.
Bij veel rijscholen heb je de mogelijkheid om lessen in een pakket aan te schaffen wat dan voordeliger is dan losse lessen. Misschien is dat hier ook het geval?quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:07 schreef -Bigguy- het volgende:
[..]
Moet je dat vooraf bepalen dan ofzo? Lessen bijkopen.
Is dan toch veel handiger om na elke les te betalen
Ach, als je toch een motor laat vallen dan kan je het t beste nu doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef ForumGek het volgende:
Ik merk dat ik moeite heb met oefeningen waarbij je met je koppeling moet spelen. Half draai kan ik namelijk wel goed, maar langzame slalom gaat stukken minder. Ook 1 keer motor om laten vallen bij wegrijden uit parkeervak, ging te langzaam en nam de bocht wat te scherp. En had er niet op gelet om de juiste voet aan de grond te houden, stom stom stom !![]()
succes!quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:16 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb om 6 uur mijn laatste rijles, vrijdag om 10.45 examen. Dit word de 2e poging![]()
quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:13 schreef Sequencial het volgende:
Vrijdag eindelijk (na vakantie en vanwege de openingstijden van de gemeente) m'n nieuwe rijbewijs mét A ophalen![]()
Gaan we zeker eens doen deze zomer!quote:Op donderdag 14 mei 2009 07:57 schreef Neo_ het volgende:
Tijd voor de minimeeting-met-koffie-nu-wel-warm !!
Jammer dat de grote motorbeurzen alweer geweest zijn. Ik heb een pak van Büse, leuk, sportief, tot nu toe goed en zeeer betaalbaar!quote:Op donderdag 14 mei 2009 09:08 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Gaan we zeker eens doen deze zomer!![]()
...
. En dan moet er nog wat fatsoelijke kleding bij. Helm, laarzen en handschoenen heb ik al zelf, kleding heb ik nu nog te leen (en is net een maatje te klein).
Ik heb het ff nagekeken:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 18:33 schreef Johnns het volgende:
Hoeveel lessen hebben jullie (gehad) op de weg (voor AVD dus) voor het examen?
Rijschool vertelde mij dat men men gemiddeld 16 weglessen nodig heeft voor AVD, maar zelf vond ik dit vrij veel.
AVB heeft me 8,5 uur les gekost.
Ik hoor het graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |