Nope, wel DHCPquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:06 schreef St1g het volgende:
Draait op die server ook een dns? wat voor dns adres voer je in bij vista?
Domainname: 21WIETS.LOCALquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:08 schreef St1g het volgende:
Hoe heet je domein? probeer es is .com / of .local achter te zetten?
Ja ze staan allebei op local onlyquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
Network settings staan op local?
Kun je je "DC" pingen vanaf de vista machine? En hoe zit het met je firewall? (mag volgens mij niet uitmaken, maar roep maar iets daarbij)quote:
Nee, hij zegt dan dat hij geen host kan vinden met 21wiets.localquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Kun je je "DC" pingen vanaf de vista machine? En hoe zit het met je firewall? (mag volgens mij niet uitmaken, maar roep maar iets daarbij)
Kun je je de vista machine pingen vanaf de DC? Op basis van IP dan...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Nee, hij zegt dan dat hij geen host kan vinden met 21wiets.local
Firewall staat uit dus ik weet niet meer wat ik kan doen
Ik kan pakketjes ontvangen ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Kun je je de vista machine pingen vanaf de DC? Op basis van IP dan...
Wat mij te binnen zou schieten verder nog, dns flushen, reboot de client en zie wat dat oplevert? Heb hetzelfde gehad maar dan met een XP client. Dat bleek uiteindelijk de oplossingquote:
Okeej ga het eens proberen, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:20 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Wat mij te binnen zou schieten verder nog, dns flushen, reboot de client en zie wat dat oplevert? Heb hetzelfde gehad maar dan met een XP client. Dat bleek uiteindelijk de oplossing
De commant prompt voer je uit als administrator?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:25 schreef ManianMan het volgende:
Ik krijg nu na het invullen van ipconfig /flushdns
This operation requires elevation.
Wat nu?
Heb het alquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:28 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
De commant prompt voer je uit als administrator?
Afbeelding van de fout staat in de quotequote:
Je hebt (proberen waard) ook een DNS handmatig ingevuld bij het invoeren van je fixed ip?quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:39 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Afbeelding van de fout staat in de quote
Ik kan dus wel een username en wachtwoord invullen daarna komt deze fout![]()
Ja heb ik handmatig ingevuld.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:46 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Je hebt (proberen waard) ook een DNS handmatig ingevuld bij het invoeren van je fixed ip?
Voorzichtig met topics zelf omhoog kicken, vinden de modjes niet tof...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:57 schreef ManianMan het volgende:
Er moeten toch mensen zijn die dezelfde fout hebben gehad?
AUB HELP!
waarzo was de DNS server niet geinstalleerd? op de vista bak? dan is het nml vreemd aangezien ik dat niet heb hoeven doenquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Solved
DNS Server niet geïnstalleerd. Nu geïnstalleerd werkt als een trein
Je had geen DNS geinstalleerd op de 2k3 bak?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Solved
Je had een Active Directory zonder werkende DNS?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Solved
Ha. Dat zegt genoegquote:opleiding: ICT Niveau 3
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:15 schreef ManianMan het volgende:
Solved
Ja heb windows xp zonder de dns server toegevoegd dat ging goed dus dacht dat ik die niet nodig hadquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |