wil jij die vieze kankerbek nou eens houden?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef jitzzzze het volgende:
ROT OP, stomme breezer. Koop een dagboek
Ik wil je ook wel even hard naaien hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef astriddd het volgende:
klacht;
keihard genaait worden door iemand die zegt dat hij je kende en bij je op school zat en dan later zeggen dat het allemaal aan grap was.
Je kan beter haar vriendin in tweeen splijten. Van deze krijg ik al jeuk als ik er naar kijk.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel even hard naaien hoor.
houd je bek tegen jitzzzequote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef astriddd het volgende:
[..]
wil jij die vieze kankerbek nou eens houden?
als je mn naam ziet hoef je er niet direct heen te gaan om mij af te zeiken okee?
ga dan gewoon meteen weg.
en wees asjeblieft dan niet zo zielig of zo te reageren !
Zeg, wil jij eens niet zo schelden? Dat geeft alleen maar aan dat ik gelijk heb.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef astriddd het volgende:
[..]
als je mn naam ziet hoef je er niet direct heen te gaan om mij af te zeiken okee?
en wees asjeblieft dan niet zo zielig of zo te reageren !
haha voor jou hetzelfde verhaal dan XDquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef dagdag het volgende:
[..]
houd je bek tegen jitzzze![]()
en open zinnig topic domwijf
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef dagdag het volgende:
[..]
houd je bek tegen jitzzze![]()
en open zinnig topic lomp zwijn
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:51 schreef astriddd het volgende:
[..]
en wees asjeblieft dan niet zo zielig om zo te reageren !
Ik vind dat ze er wel lekker op hyves uitziet hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:52 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Je kan beter haar vriendin in tweeen splijten. Van deze krijg ik al jeuk als ik er naar kijk.
ik heb zik om jouw keihard te neuken in je kontje kutje en mondje.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:49 schreef astriddd het volgende:
klacht;
keihard genaait worden door iemand die zegt dat hij je kende en bij je op school zat en dan later zeggen dat het allemaal aan grap was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |