Whaha, ik speelde op mn 12 soms nog Star Wars, dat waren nog eens tijden. Ik sloeg altijd de klauwen van mn broertje open met zo'n stokquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht: Jonge aanranders aangehouden
Ik had die van 12 gepakt en m keihard met zijn hoofd tegen de grond getrapt. Dan had ik wel weer de politie op mijn dak gehad wegens mishandeling van een minderjarige want zo gaat het in Nederland. Het wordt toch steeds gekker.
Toen ik nog 12 was, ging ik spinkhanen vangen op het dijkje.
Ik liep met toverstafjes en manteltjes rondquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Schokbreker het volgende:
spinkhanen
Maar terechte klacht. Ik kwam als 12 jarige mannetje met emmers vol kikkervisjes thuis
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef dagdag het volgende:
ach gisteren kwam ik een ventje van 11 tegen met een sigaret in zijn mond
schijnbaar hoort dat, ouders zijn waarschijnlijk hersendood.
Die ook niet maar als je de oudste gelijk een lesje geef dan snapt de rest het ook welquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef TeChNo2 het volgende:
Zielig, dierenmishandeling..
die jochies van 7,8,en 10 laat je wel hun gang gaan..?
Oh en open er topic 76859 over...
Dit zijn ook jongens. Zou helemaal raar zijn als je ziet staan "Man verkracht door groep twaalfjarige meisjes".quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Toen ik nog 12 was, ging ik sprinkhanen vangen op het dijkje.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zijn ook jongens. Zou helemaal raar zijn als je ziet staan "Man verkracht door groep twaalfjarige meisjes"..
Kikkervisjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Schokbreker het volgende:
spinkhanen
Maar terechte klacht. Ik kwam als 12 jarige mannetje met emmers vol kikkervisjes thuis
Ik ben van mening dat het door televisie en computergames komt.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:12 schreef TheClown1 het volgende:
de reactie van TS is gewoon. dit soort gedrag van 12jarige jongens is gewoon niet normaal maar helaas straf zal er niet zijn. die zullen het vaker doen........
Ik ben van mening dat het door de Nederlandse maatschappij komt die hen te weinig kansen heeft gegeven.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het door televisie en computergames komt.
Ja misschien wel, wil jij mijn sparring partner zijn dan?quote:Op woensdag 29 april 2009 10:08 schreef beverton het volgende:
TS, wat ben je toch agressief, misschien dat je een cursus 'woede beheersing' moet volgen.
waarom tv en computergames. ik keek op jonge leeftijd naar thrillerss/horror en actie van voor boven 16 was en was nog nooit in mij opgekomen om dergelijke gedrag te vertonen. lijkt zo makkelijk gezegd dat het tv en games zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 10:14 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat het door televisie en computergames komt.
Bullshit. Niemand zit te wachten op dat tuig uit de OP.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:32 schreef Apfelsaft het volgende:
De maatschappij krijgt de jeugd die het toekomt.
vogeltjesdans voor presidentquote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bullshit. Niemand zit te wachten op dat tuig uit de OP.
quote:Op woensdag 29 april 2009 11:14 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
Ja misschien wel, wil jij mijn sparring partner zijn dan?
nah ik bedoelde het ook niet serieus. Sowieso is het onzin om de schuld aan computergames te geven. ik denk wel dat films er een rol spelen, maar verder ligt het ook aan opvoeding en de omgeving waarin je opgroeit.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef TheClown1 het volgende:
sparring partner klinkt kinky haha.
[..]
waarom tv en computergames. ik keek op jonge leeftijd naar thrillerss/horror en actie van voor boven 16 was en was nog nooit in mij opgekomen om dergelijke gedrag te vertonen. lijkt zo makkelijk gezegd dat het tv en games zijn.
opvoeding van ouders is gewoonweg er niet.
Ben wel in voor kinky spelletjesquote:Op woensdag 29 april 2009 11:29 schreef TheClown1 het volgende:
sparring partner klinkt kinky haha.
[..]
waarom tv en computergames. ik keek op jonge leeftijd naar thrillerss/horror en actie van voor boven 16 was en was nog nooit in mij opgekomen om dergelijke gedrag te vertonen. lijkt zo makkelijk gezegd dat het tv en games zijn.
opvoeding van ouders is gewoonweg er niet.
Vooruit danquote:Op woensdag 29 april 2009 11:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
vogeltjesdans voor president
Als jij daar nou eens een puike paint van maakt
Niemand zit erop te wachten nee, maar toch komt deze jeugd de maatschappij toe.quote:Op woensdag 29 april 2009 11:35 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Bullshit. Niemand zit te wachten op dat tuig uit de OP.
al jong zijnde leren fappen in een emmerquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Schokbreker het volgende:
spinkhanen
En daar is maar 1 remedie tegen, we laten deze leuke heer los:quote:Op woensdag 29 april 2009 18:02 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Niemand zit erop te wachten nee, maar toch komt deze jeugd de maatschappij toe.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |