Whaha, ik speelde op mn 12 soms nog Star Wars, dat waren nog eens tijden. Ik sloeg altijd de klauwen van mn broertje open met zo'n stokquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Naar aanleiding van dit nieuwsbericht: Jonge aanranders aangehouden
Ik had die van 12 gepakt en m keihard met zijn hoofd tegen de grond getrapt. Dan had ik wel weer de politie op mijn dak gehad wegens mishandeling van een minderjarige want zo gaat het in Nederland. Het wordt toch steeds gekker.
Toen ik nog 12 was, ging ik spinkhanen vangen op het dijkje.
Ik liep met toverstafjes en manteltjes rondquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Schokbreker het volgende:
spinkhanen
Maar terechte klacht. Ik kwam als 12 jarige mannetje met emmers vol kikkervisjes thuis
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:21 schreef dagdag het volgende:
ach gisteren kwam ik een ventje van 11 tegen met een sigaret in zijn mond
schijnbaar hoort dat, ouders zijn waarschijnlijk hersendood.
Die ook niet maar als je de oudste gelijk een lesje geef dan snapt de rest het ook welquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef TeChNo2 het volgende:
Zielig, dierenmishandeling..
die jochies van 7,8,en 10 laat je wel hun gang gaan..?
Oh en open er topic 76859 over...
Dit zijn ook jongens. Zou helemaal raar zijn als je ziet staan "Man verkracht door groep twaalfjarige meisjes".quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:17 schreef CyclingGirl het volgende:
Toen ik nog 12 was, ging ik sprinkhanen vangen op het dijkje.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zijn ook jongens. Zou helemaal raar zijn als je ziet staan "Man verkracht door groep twaalfjarige meisjes"..
Kikkervisjesquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:19 schreef Schokbreker het volgende:
spinkhanen
Maar terechte klacht. Ik kwam als 12 jarige mannetje met emmers vol kikkervisjes thuis
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |