Je werkt nog steeds niet, je hebt tijd te veel en bent autist. Anders werd je geen FOK! mod.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:40 schreef Biogarde het volgende:
Wie zegt dat ze schulden maken?
Ik heb zelf ook ooit een jaar thuis gezeten. Heerlijk. Beetje werkende mensen kijken![]()
Maar schulden? Nee.
Sterker nog, ben net wakker omdat ik vanmorgen om half 7 pas thuis kwam van werkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef easyphp het volgende:
[..]
Je werkt nog steeds niet, je hebt tijd te veel en bent autist. Anders werd je geen FOK! mod.
Maar jij bent een user of fok! en daarmee automatisch een autist met tijd teveel!quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:42 schreef easyphp het volgende:
[..]
Je werkt nog steeds niet, je hebt tijd te veel en bent autist. Anders werd je geen FOK! mod.
Je doet ongeschoold werkquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Sterker nog, ben net wakker omdat ik vanmorgen om half 7 pas thuis kwam van werken
Dat zijn nogal een aannamesquote:
Of omdat ik nog van alles moet doen en straks weer moet werken. Werken, zou je ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:57 schreef easyphp het volgende:
[..]
Je slaap maar een paar uurtjes om weer gauw te kunnen FOK!ken
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Of omdat ik nog van alles moet doen en straks weer moet werken. Werken, zou je ook eens moeten doen.
Maar genoeg getroll, je krijgt toch geen gelijk
Een jaar. 1. En ik heb me toen netjes laten uitkopen bij een bedrijf, dus had geld zatquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:02 schreef easyphp het volgende:
[..]
Jij was de gene die een paar jaar niet werkte
Plus ik ben scholier en heb vakanzie
quote:
Iets met opgebouwd recht en jarenlang betaald hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef DeHangui het volgende:
Goeiedag.
Ik erger me vandaag weer eens ergens aan. Ik ben (like always) weer eens aan het werk. Net als vele Nederlanders met mij. Alleen wat is mij afvraag is hoe die werkelozen toch altijd leuke dingen kunnen doen?! Ik ben aan het werk, en vrienden van mij zijn te zwemmen. Geen werk, crisis en dat soort slap gelul. Slaat nergens op, want als je 20'iger bent is er wel werk.
Wat is dus niet begrijp waarom zulke mensen niet harder worden aangepakt. Beetje thuis zitten, omhangen, schulden maken, maar niemand die ze wat doet. Het is allemaal veel te mooi, en gaat ze veels te makkelijk af.
GATVERDAMME.
Groet![]()
Uh, studeren?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:35 schreef DeHangui het volgende:
Slaat nergens op, want als je 20'iger bent is er wel werk.
Eh mafkees, dan kan je nog wel gewoon werken. Oh nee! Lekker op je ouders' zak teren. Het zal ook andersquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Uh, studeren?Het is vakantie, mafkees.
Ja man, want je 21 bent en je hebt lekker vakantie moet je 50 uur per week keihard werken.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:30 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Eh mafkees, dan kan je nog wel gewoon werken. Oh nee! Lekker op je ouders' zak teren. Het zal ook anders
Voel je je nu tof door de zinsbouw die je gebruikt? Houd dan gewoon je smoel dichtquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Iets met opgebouwd recht en jarenlang betaald hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |