abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 mei 2009 @ 19:49:38 #176
237883 Espabilado
bijdehand
pi_68567478
Misschien is een duidelijker feedback topic waarvan jullie verzekeren die te lezen handiger. Of dat jullie aangeven dat beste manier om gehoord te worden het contactformulier op de site is. Want nu is het beetje irri dat je het gevoel krijgt dat je overal maar moet roepen in de hoop dat het maar gelezen wordt. En nogmaals Dementor, props voor jouw inzet, alleen waar is de rest van de redactie?!
pi_68567582

[ Bericht 100% gewijzigd door logicc123 op 01-05-2009 19:54:30 ]
  † In Memoriam † vrijdag 1 mei 2009 @ 19:56:39 #178
135305 beequeen
Lost.
pi_68567706
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:44 schreef Dementor het volgende:

Posten heeft altijd zin maar PM's vallen eerder op als ik in een ander topic zit.
Verder moet je niet zo zeuren, ik heb echt geen flauw idee waarom je al een weeklang aan het zeuren bent maar doe er eens iets aan want zo ken ik je helemaal niet.
Ik zeur niet skattie, geeft gewoon mijn mening. Er mankeert nogal het een en ander op de site.

Als ik stem, dus betaal, wil ik wel dat het zo eerlijk mogelijk verloopt. Als je tussentijds opties gaat toevoegen klopt het gewoon niet meer. Je mag immers maar 1 keer stemmen. alhoewel slimme gasten daar ook weer iets op gevonden hebben.

En wat Espa zegt, je bent toch niet de enige in het hokje die klachten behandelt?

Groetjes aan Juud en geniet van het Bunkerhokje.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_68567874
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 19:56 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik zeur niet skattie, geeft gewoon mijn mening. Er mankeert nogal het een en ander op de site.

Als ik stem, dus betaal, wil ik wel dat het zo eerlijk mogelijk verloopt. Als je tussentijds opties gaat toevoegen klopt het gewoon niet meer. Je mag immers maar 1 keer stemmen. alhoewel slimme gasten daar ook weer iets op gevonden hebben.

En wat Espa zegt, je bent toch niet de enige in het hokje die klachten behandelt?

Groetjes aan Juud en geniet van het Bunkerhokje.
Hokje?
Ik zit hier in een paleis!
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 20:37:21 #180
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68569108
Omdat bij de polls geen tijdsduur vermeld staat is het kinderlijk eenvoudig voor de redactie hiermee te sjoemelen.

Neem de huidige poll:

Nr 1 vijf minuten douchen?
»Ja, goed idee! - 29 Votes
»Nee, laat ze maar stinken - 26 Votes

Die poll verschuift steeds. Dan staat ja bovenaan, dan weer nee. Zoals het nu gaat kan de redactie op elk moment de poll sluiten. Wil de redactie graag dat er gedouched wordt dan sluiten ze 'm als 'ja' bovenaan staat. Wil de redactie dat er niet gedouched wordt dan sluiten ze de poll als 'nee' bovenaan staat.

Bij deze poll is het toevallig nog erger omdat het alleen om de nr 1 gaat en die verschilt nogal eens. Ze kunnen nu in theorie wachten toe Eline bovenaan staat en de optie op 'nee' staat of wachten tot Pim bovenaan staat en de optie op 'ja' staat.

In het kader van de toegezegde openheid en eerlijkheid en het wegnemen van elke schijn; wanneer komen er afteltimertjes bij de polls?
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68569258
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:
Omdat bij de polls geen tijdsduur vermeld staat is het kinderlijk eenvoudig voor de redactie hiermee te sjoemelen.

Neem de huidige poll:

Die poll verschuift steeds. Dan staat ja bovenaan, dan weer nee. Zoals het nu gaat kan de redactie op elk moment de poll sluiten. Wil de redactie graag dat er gedouched wordt dan sluiten ze 'm als 'ja' bovenaan staat. Wil de redactie dat er niet gedouched wordt dan sluiten ze de poll als 'nee' bovenaan staat.

Bij deze poll is het toevallig nog erger omdat het alleen om de nr 1 gaat en die verschilt nogal eens. Ze kunnen nu in theorie wachten toe Eline bovenaan staat en de optie op 'nee' staat of wachten tot Pim bovenaan staat en de optie op 'ja' staat.

In het kader van de toegezegde openheid en eerlijkheid en het wegnemen van elke schijn; wanneer komen er afteltimertjes bij de polls?
We gaan nieuwe polls aankondigen in de newsfeed met daarbij een sluitingstijd.
Dat blijven we doen tot er een oplossing komt in de vorm van een automatische afteltimer.
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 20:43:13 #182
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68569317
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:41 schreef Dementor het volgende:

[..]

We gaan nieuwe polls aankondigen in de newsfeed met daarbij een sluitingstijd.

Dat is dan wel niet op de minuut of seconde nauwkeurig (zeker omdat lang niet iedere klok gelijk loopt), maar beter dan het nu is. Een klokje ergens op de site zodat we op die manier exact kunnen zien hoe laat de poll sluit is misschien mogelijk?

edit: ik zag dat je je post al ge-edit had.
pi_68569526
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:43 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat is dan wel niet op de minuut of seconde nauwkeurig (zeker omdat lang niet iedere klok gelijk loopt), maar beter dan het nu is. Een klokje ergens op de site zodat we op die manier exact kunnen zien hoe laat de poll sluit is misschien mogelijk?

edit: ik zag dat je je post al ge-edit had.
Dat ik dit ooit nog zou zeggen, het ligt bij de devs.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 20:55:56 #184
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68569803
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:37 schreef Danny het volgende:

Neem de huidige poll:

Ik stemde nee, (voor 1 credit ) toen pim bovenaan stond
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  vrijdag 1 mei 2009 @ 21:39:55 #185
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68571738
Nog even wachten en er zijn vaste kooktijden
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 21:43:34 #186
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68571911
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 20:48 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dat ik dit ooit nog zou zeggen, het ligt bij de devs.
dus dat wordt ergens in 2011?
pi_68572279
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:43 schreef Danny het volgende:

[..]

dus dat wordt ergens in 2011?
Nee, want wij betalen onze devs.
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 22:04:20 #188
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68572828
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 21:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Nee, want wij betalen onze devs.
wij?
Je bent inmiddels in loondienst?
Voor betaalde krachten mogen ze wel een beetje doorwerken. Een timertje toevoegen had ik allang geregeld nml, omdat dat in een kwartier geregeld kan worden. Met eventuele db aanpassingen erbij misschien een uurtje.
pi_68573076
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Danny het volgende:

[..]

wij?
Voor betaalde krachten mogen ze wel een beetje doorwerken. Een timertje toevoegen had ik allang geregeld nml, omdat dat in een kwartier geregeld kan worden. Met eventuele db aanpassingen erbij misschien een uurtje.
Ik maak ook eens een geintje.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:09:45 #190
237883 Espabilado
bijdehand
pi_68573087
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:04 schreef Danny het volgende:

[..]

wij?
Tegengaan van fraude en illegaal kijken heeft prio 1 hoop ik
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 22:16:29 #191
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68573477
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:09 schreef Espabilado het volgende:

Tegengaan van fraude en illegaal kijken heeft prio 1 hoop ik
Illegaal kijken lijkt me iets dat kpn moet regelen aangezien die de stream leveren.
Tegengaan van fraude? Je bedoelt meerdere users op 1 ip?
Ik zou gewoon die gratis credits pas geven nadat de user een abonnement heeft genomen. Maar dat ben ik.
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:20:21 #192
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68573690
Na alles teruggelezen te hebben wacht ik toch maar even met stemmen kopen tot er duidelijkheid is.Ik hoop ook echt dat de makers van de bunker op die specifieke topic"vragen aan de makers van de bunker" en op deze topic meelezen.
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:25:14 #193
237883 Espabilado
bijdehand
pi_68573929
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:16 schreef Danny het volgende:

[..]

Illegaal kijken lijkt me iets dat kpn moet regelen aangezien die de stream leveren.
Tegengaan van fraude? Je bedoelt meerdere users op 1 ip?
Ik zou gewoon die gratis credits pas geven nadat de user een abonnement heeft genomen. Maar dat ben ik.
Dat vond ik ook uiteindelijk de beste oplossing al. Bel jij het even door?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 22:40:57 #194
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_68574678
Nou ja,moeten ze gaan slapen,dat vind ik dus echt een blunder.Sorry
Er staat dus wel wat te gebeuren ,ik had niet goed gelezen.Nu een gemeend sorry

[ Bericht 35% gewijzigd door mooiiiiii op 01-05-2009 22:49:27 ]
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
pi_68575117
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:40 schreef mooiiiiii het volgende:
Nou ja,moeten ze gaan slapen,dat vind ik dus echt een blunder.Sorry
Er staat dus wel wat te gebeuren ,ik had niet goed gelezen.Nu een gemeend sorry
Ja dank u.
  Admin vrijdag 1 mei 2009 @ 22:57:53 #196
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68575384
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:25 schreef Espabilado het volgende:

[..]

Dat vond ik ook uiteindelijk de beste oplossing al. Bel jij het even door?
moest je daarover nadenken dan?
  vrijdag 1 mei 2009 @ 23:02:04 #197
237883 Espabilado
bijdehand
pi_68575569
quote:
Op vrijdag 1 mei 2009 22:57 schreef Danny het volgende:

[..]

moest je daarover nadenken dan?
Ja, oh wise man
  Admin zaterdag 2 mei 2009 @ 00:03:45 #198
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68578058
't was een grapje.
pi_68598524
Ja, need i say more

BOBBY ERUIT? WTF?
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
  † In Memoriam † zondag 3 mei 2009 @ 00:05:16 #200
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_68608112
De communicatie met de kijkers kán toch écht veel beter. Taal nog teken op de vragen van kijkers, waar is de interactivicteit? Als je een ONLINE RLS's een succes wilt laten worden dan zul je toch een aantal van je medewerkers moeten inzetten om kijkers te woord te staan., Grote misser (buiten het stemverhaal van vanavond want dat is helemaal te triest voor woorden)

Misschien is mijn verwachtingspatroon door jarenlange internet ervaringen ook ietwat te hoog en verwacht ik teveel van een Online RLS's .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')