abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68493210
quote:
Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Pl0x het volgende:
hey dementor. hoe zit het nu met die polls?
lijkt me leuk als we dingen kunnen laten gebeuren ofzo dat julllie iets op de site gooien en over een kwartiertje de uitslag laten gebeuren Bijv.

De aansteker inleveren
Ja
nee
Ja gaat zeker gebeuren!
  woensdag 29 april 2009 @ 12:13:20 #127
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68493490
Dementor, waarom mogen we niet kiezen om ze GEEN sigaretten/shag te geven?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68493491
Komt er nog een Poll over geluid ja of nee?
  woensdag 29 april 2009 @ 12:26:27 #129
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_68493945
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt er nog een Poll over geluid ja of nee?
Per persoon?
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_68494793
Niet per se een blunder, meer een vraag aan de redactie. Wat was de overweging om het assortiment boodschappen te wijzigen? Waarom is bijv. de categorie drugs weg?
  woensdag 29 april 2009 @ 12:55:46 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68494855
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Maanvis het volgende:
Dementor, waarom mogen we niet kiezen om ze GEEN sigaretten/shag te geven?
Hoeveel roken er eigenlijk?
Bobby, Peter, Renate ... en wie nog meer?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 29 april 2009 @ 12:56:37 #132
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68494886
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoeveel roken er eigenlijk?
Bobby, Peter, Renate ... en wie nog meer?
Marielin..
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_68494907
en marielin
  woensdag 29 april 2009 @ 12:58:42 #134
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_68494949
Vier om vier dus.
2,5 peuk per 24 uur. Juist goed. Voeden ze dat nicotinemonstertje een paar keertjes per dag waardoor ie blijft zeuren.
Copycat Carr zegt: minimaal roken kreng!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 29 april 2009 @ 13:03:40 #135
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68495106
quote:
Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef FuTilE het volgende:
Niet per se een blunder, meer een vraag aan de redactie. Wat was de overweging om het assortiment boodschappen te wijzigen? Waarom is bijv. de categorie drugs weg?
Volgens mij zijn drugs in NL nog steeds niet legaal, hoewel er wel een gedoogbeleid t.a.v. bepaalde drugs bestaat, dus de makers zouden wel eens simpelweg in strijd met de wet kunnen handelen als ze de drugs op het boodschappenlijstje hebben staan, en vervolgens ook nog een keer aanbieden aan de bewoners.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_68495569
quote:
Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij zijn drugs in NL nog steeds niet legaal, hoewel er wel een gedoogbeleid t.a.v. bepaalde drugs bestaat, dus de makers zouden wel eens simpelweg in strijd met de wet kunnen handelen als ze de drugs op het boodschappenlijstje hebben staan, en vervolgens ook nog een keer aanbieden aan de bewoners.
Tja... Dat verbaast me natuurlijk niks. Dat idee had ik ook al toen bleek dat het op de site stond. Wel jammer dat hiermee weer een beetje water aan de wijn wordt toegevoegd, maar niet onbegrijpelijk.

Overigens hoeft het niet veel te betekenen dat er drugs in de bunker zijn. Zolang niet heel duidelijk vaststaat hoe het daar komt en de deelnemers ze vrijwillig gebruiken, is er bar weinig dat eraan gedaan kan worden. Wat dat betreft kunnen ze (juridisch gezien) beter oppassen met de sigaretten die gerookt worden in de Bunker. Maar dat terzijde.
  woensdag 29 april 2009 @ 13:24:00 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_68495909
Het is wat mij betreft niet echt water bij de wijn, ik zag de noodzaak er al niet zo van....

Die sigaretten is idd lastig, maar dat is een probleem (roken op de werkvloer) wat kennelijk al door DGK opgelost is.
Daarbij krijgen deze mensen geen "salaris" of andere onkostenvergoeding die als zodanig gezien zou kunnen worden, dus ik denk dat het roken an sich niet zo'n probleem is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 29 april 2009 @ 14:19:16 #138
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_68498055
Over die poll over sigaretten:

Er was één keuze het bij 10 laten
Er waren twee keuze's voor meer
Er was één optie voor minder

Dat betekent dat de "meer" stemmen verdeelt worden over 2 keuzes en dus verwateren.

edit:

iets soortgelijks bij de nieuwe poll over boter

extra boter de bunker in?
- nee
- ja eenmalig
- ja altijd

Twee ja opties vs. 1 nee optie

De "nee" kan winnen terwijl er meer ja stemmen zijn.

[ Bericht 17% gewijzigd door NorthernStar op 29-04-2009 14:27:09 ]
  woensdag 29 april 2009 @ 15:12:45 #139
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68499960
Renate krijgt sigaretten extra en koekjes extra terwijl de koekjespoll nog loopt en de sigarettenpoll is geweest! Dit is eigenlijk onacceptabel, je gooit hiermee je eigen ruiten in.. waarom zou je nog credits kopen als de regie toch alles bepaalt? Daarnaast gaat de kijker nu extra 'hard' stemmen, dat zie je nu al gebeuren, omdat de vakantiegangers veel teveel luxe krijgen.
Een gedicht over Maanvis
pi_68500643
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Renate krijgt sigaretten extra en koekjes extra terwijl de koekjespoll nog loopt en de sigarettenpoll is geweest! Dit is eigenlijk onacceptabel, je gooit hiermee je eigen ruiten in.. waarom zou je nog credits kopen als de regie toch alles bepaalt? Daarnaast gaat de kijker nu extra 'hard' stemmen, dat zie je nu al gebeuren, omdat de vakantiegangers veel teveel luxe krijgen.
Ja ja, maar als je het aan de streamers overlaat, dan liggen er binnen zes dagen acht lijken in dat honk.
  woensdag 29 april 2009 @ 15:37:50 #141
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68500846
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja ja, maar als je het aan de streamers overlaat, dan liggen er binnen zes dagen acht lijken in dat honk.
onzin, daar moet je de polls ook op aanpassen,m aar niet het een beloven en het ander doen.
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 29 april 2009 @ 15:52:09 #142
57497 happyme28
I'm so happy
pi_68501411
Een poll moet eigenlijk altijd uit 2 bestaan om het zuiver te houden.

Of het een of het ander, anders worden de stemmen verdeelt en hoeft niet altijd de wens van de kijker te winnen.
pi_68501702
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

onzin, daar moet je de polls ook op aanpassen,m aar niet het een beloven en het ander doen.
Dan zegt men weer dat er alleen maar halfzachte keuzemogelijkheden zijn.
  woensdag 29 april 2009 @ 16:04:20 #144
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_68501906
quote:
Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:

[..]

Dan zegt men weer dat er alleen maar halfzachte keuzemogelijkheden zijn.
Het is aan de redactie te bepalen wat acceptabel is en wat niet, maar het is niet aan de redactie om achteraf tegen beslissingen van de kijker in te gaan, da's je kijkers niet respecteren.
Ik wil vanaf nu dat de redactie zich bij elke interactie met de bewoners afvraagt 'kunnen we dit via een poll op de website doen CQ is dit luxe, die volgens het concept door de kijker gegund zou worden?'.
Een gedicht over Maanvis
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 21:14:03 #145
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68511832
De bewoners hebben wodka gekregen en opgezopen en spelen spin the bottle met een vragenronde. Begon lekker spannend te worden met vragen over sex
Redactie belt en zegt dat ze de dagboeken moeten invullen.

Dat is echt DOM, sorry dat ik het zeg. En de sfeer is er ook meteen uit.
Les voor de volgende keer: als er iets boeiends aan de gang is, GRIJP DAN NIET IN!

edit: en nog even over de megafoon Eline voor een batterijwissel sturen. Dat kon VAST wel een half uurtje wachten. Maar goed, de sfeer is er weer goed uit...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_68512022
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners hebben wodka gekregen en opgezopen en spelen spin the bottle met een vragenronde. Begon lekker spannend te worden met vragen over sex

Les voor de volgende keer: als er iets boeiends aan de gang is, GRIJP DAN NIET IN!

edit: en nog even over de megafoon Eline voor een batterijwissel sturen. Dat kon VAST wel een half uurtje wachten. Maar goed, de sfeer is er weer goed uit...
  woensdag 29 april 2009 @ 22:42:29 #147
213998 Samba-boy
MarcMarie's Pruikendrager
pi_68514870
quote:
Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Danny het volgende:

Jezus kree... Ben ik blij dat ik niet meer kijk. Wat is dit, extreem GTST? Cliffen zonder vervolg?
Echt waar!
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 22:58:52 #148
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68515440
quote:
Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Samba-boy het volgende:

[..]

Jezus kree... Ben ik blij dat ik niet meer kijk. Wat is dit, extreem GTST? Cliffen zonder vervolg?
als je niet meer kijkt heb je een hele leuke avond gemist hoor
Dat er af en toe een foutje wordt gemaakt is menselijk, maar dat betekent niet dat The Bunker slecht is. De groep is leuk en zeker vandaag waren de streams goed te pruimen hoor
pi_68516181
Ik heb wat problemen met het kiezen van de volgende weekuitdaging. Ik mis daar de keus "Een andere weekuitdaging". Ik vind namelijk geen van de genoemde echt geweldig!
  Admin woensdag 29 april 2009 @ 23:27:07 #150
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_68516214
quote:
Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb wat problemen met het kiezen van de volgende weekuitdaging. Ik mis daar de keus "Een andere weekuitdaging". Ik vind namelijk geen van de genoemde echt geweldig!
ik snap ze vooral niet. Misschien zit er een hele geweldige tussen, maar dat zou ik niet weten. Het is nogal cryptisch
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')