Ja gaat zeker gebeuren!quote:Op woensdag 29 april 2009 11:04 schreef Pl0x het volgende:
hey dementor. hoe zit het nu met die polls?
lijkt me leuk als we dingen kunnen laten gebeuren ofzo dat julllie iets op de site gooien en over een kwartiertje de uitslag laten gebeuren Bijv.
De aansteker inleveren
Ja
nee
Per persoon?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Komt er nog een Poll over geluid ja of nee?![]()
Hoeveel roken er eigenlijk?quote:Op woensdag 29 april 2009 12:13 schreef Maanvis het volgende:
Dementor, waarom mogen we niet kiezen om ze GEEN sigaretten/shag te geven?
Marielin..quote:Op woensdag 29 april 2009 12:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoeveel roken er eigenlijk?
Bobby, Peter, Renate ... en wie nog meer?
Volgens mij zijn drugs in NL nog steeds niet legaal, hoewel er wel een gedoogbeleid t.a.v. bepaalde drugs bestaat, dus de makers zouden wel eens simpelweg in strijd met de wet kunnen handelen als ze de drugs op het boodschappenlijstje hebben staan, en vervolgens ook nog een keer aanbieden aan de bewoners.quote:Op woensdag 29 april 2009 12:53 schreef FuTilE het volgende:
Niet per se een blunder, meer een vraag aan de redactie. Wat was de overweging om het assortiment boodschappen te wijzigen? Waarom is bijv. de categorie drugs weg?
Tja... Dat verbaast me natuurlijk niks. Dat idee had ik ook al toen bleek dat het op de site stond. Wel jammer dat hiermee weer een beetje water aan de wijn wordt toegevoegd, maar niet onbegrijpelijk.quote:Op woensdag 29 april 2009 13:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij zijn drugs in NL nog steeds niet legaal, hoewel er wel een gedoogbeleid t.a.v. bepaalde drugs bestaat, dus de makers zouden wel eens simpelweg in strijd met de wet kunnen handelen als ze de drugs op het boodschappenlijstje hebben staan, en vervolgens ook nog een keer aanbieden aan de bewoners.
Ja ja, maar als je het aan de streamers overlaat, dan liggen er binnen zes dagen acht lijken in dat honk.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Renate krijgt sigaretten extra en koekjes extra terwijl de koekjespoll nog loopt en de sigarettenpoll is geweest! Dit is eigenlijk onacceptabel, je gooit hiermee je eigen ruiten in.. waarom zou je nog credits kopen als de regie toch alles bepaalt? Daarnaast gaat de kijker nu extra 'hard' stemmen, dat zie je nu al gebeuren, omdat de vakantiegangers veel teveel luxe krijgen.
onzin, daar moet je de polls ook op aanpassen,m aar niet het een beloven en het ander doen.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja ja, maar als je het aan de streamers overlaat, dan liggen er binnen zes dagen acht lijken in dat honk.
Dan zegt men weer dat er alleen maar halfzachte keuzemogelijkheden zijn.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:37 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin, daar moet je de polls ook op aanpassen,m aar niet het een beloven en het ander doen.
Het is aan de redactie te bepalen wat acceptabel is en wat niet, maar het is niet aan de redactie om achteraf tegen beslissingen van de kijker in te gaan, da's je kijkers niet respecteren.quote:Op woensdag 29 april 2009 15:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan zegt men weer dat er alleen maar halfzachte keuzemogelijkheden zijn.
quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners hebben wodka gekregen en opgezopen en spelen spin the bottle met een vragenronde. Begon lekker spannend te worden met vragen over sex
Redactie belt en zegt dat ze de dagboeken moeten invullen.
Dat is echt DOM, sorry dat ik het zeg. En de sfeer is er ook meteen uit.
Les voor de volgende keer: als er iets boeiends aan de gang is, GRIJP DAN NIET IN!
edit: en nog even over de megafoon Eline voor een batterijwissel sturen. Dat kon VAST wel een half uurtje wachten. Maar goed, de sfeer is er weer goed uit...
Jezus kree... Ben ik blij dat ik niet meer kijk. Wat is dit, extreem GTST? Cliffen zonder vervolg?quote:Op woensdag 29 april 2009 21:14 schreef Danny het volgende:
De bewoners hebben wodka gekregen en opgezopen en spelen spin the bottle met een vragenronde. Begon lekker spannend te worden met vragen over sex
Redactie belt en zegt dat ze de dagboeken moeten invullen.
Dat is echt DOM, sorry dat ik het zeg. En de sfeer is er ook meteen uit.
Les voor de volgende keer: als er iets boeiends aan de gang is, GRIJP DAN NIET IN!
edit: en nog even over de megafoon Eline voor een batterijwissel sturen. Dat kon VAST wel een half uurtje wachten. Maar goed, de sfeer is er weer goed uit...
als je niet meer kijkt heb je een hele leuke avond gemist hoorquote:Op woensdag 29 april 2009 22:42 schreef Samba-boy het volgende:
[..]
Jezus kree... Ben ik blij dat ik niet meer kijk. Wat is dit, extreem GTST? Cliffen zonder vervolg?
ik snap ze vooral niet. Misschien zit er een hele geweldige tussen, maar dat zou ik niet weten. Het is nogal cryptischquote:Op woensdag 29 april 2009 23:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik heb wat problemen met het kiezen van de volgende weekuitdaging. Ik mis daar de keus "Een andere weekuitdaging". Ik vind namelijk geen van de genoemde echt geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |