Dat kan ook een keuze zijn, het brengt wel 't ondergrondse 'bunkergevoel' naar boven. Ik vond de opmerking van Huub gister door de speaker storendquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef Danny het volgende:
› De streams zijn nog steeds veel te donker.
mja, die ruimte hangt vol met tl-balken. Het is er qua licht bijna lichter dan buiten. Het is wel de bedoeling dat de streams goed te bekijken zijn neem ik aan, zonder dat je je gekalibreerde scherm moet verneuken en lichter moet zetten. Ik moet nu als ik aan het ontwerpen of photoshoppen sla m'n scherm telkens opnieuw kalibreren. Niet handigquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kan ook een keuze zijn, het brengt wel 't ondergrondse 'bunkergevoel' naar boven. Ik vond de opmerking van Huub gister door de speaker storend.
Manipulatie. Gaarne neutraal blijvenquote:Als we de polls goed bekijken blijkt dat Amber behoorlijk populair is in tegenstelling tot Bobby. Zal het hem lukken zijn populariteit bij de kijker op te krikken? Waar ligt het toch aan dat jullie zo weinig sympathie hebben voor deze vriendelijke jongen?
Dan moeten we wel ergens kunnen aangeven dat die pet weg moet.quote:Bij de redactie komen veel opmerkingen binnen over de pet van Renate, bij de regie doen we ons uiterste best om haar zo goed mogelijk in beeld te krijgen. Maar het is natuurlijk aan de kijker of zij haar pet mag houden..
Ik zit mij juist te verbazen over de helderheid en scherpte van die stream.....quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:35 schreef Danny het volgende:
› De streams zijn nog steeds veel te donker.
dan is jouw scherm niet gekalibreerdquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit mij juist te verbazen over de helderheid en scherpte van die stream.....
liever niet. ik stream via een aparte link direct in VLC zodat ik het formaat kan aanpassen. Op deze manier kan ik stream + forum naast elkaar draaien.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:05 schreef Maanvis het volgende:
Eigenlijk moeten er gewoon direct boven of naast de stream polls komen staan waar je op kunt klikken.
danny danny tochquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:31 schreef Danny het volgende:
› De bewoners mochten niet op bed gedurende de dag, maar hangen daar nagenoeg continu
› Toen Renate gisteravond moest plassen mocht ze uit de kist. Dat had natuurlijk een poll op de site moeten worden; 'mag Renate naar de wc?'
Alle onregelmatigheden mbt de febo kunnen in dit topic!
ze hebben er ook al op gelegen hoor. en ik zie ook een slaapzak niet netjes liggen waar-ie hoort.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef tboisgood het volgende:
[..]
danny danny toch
kijk nog eens het filmpje na op youtube met de regels er word gezegd:
1.bed word elke dag opgemaakt
2.er mag overdag niet geslapen worden
3. er mag overdag niet op de bedden gelegen worden
4. kussens blijven in de bedden
ze mogen er dus wel op zitten
uiteraard dat MOET aangepast worden, maar ze mogen er wel gewoon op zitten, volgens de huisregels van bart.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:18 schreef Danny het volgende:
[..]
ze hebben er ook al op gelegen hoor. en ik zie ook een slaapzak niet netjes liggen waar-ie hoort.
Er zijn bedden niet netjes opgemaakt en men hangt wel degelijk ook languit op de bedden dus zijn de regels allang overtreden.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:16 schreef tboisgood het volgende:
[..]
danny danny toch
kijk nog eens het filmpje na op youtube met de regels er word gezegd:
1.bed word elke dag opgemaakt
2.er mag overdag niet geslapen worden
3. er mag overdag niet op de bedden gelegen worden
4. kussens blijven in de bedden
ze mogen er dus wel op zitten
ik zie ze alleen zitten, maar ik kijk pas net weer.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:21 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Er zijn bedden niet netjes opgemaakt en men hangt wel degelijk ook languit op de bedden dus zijn de regels allang overtreden.
Soquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:22 schreef tboisgood het volgende:
en hoevaak is er in dgk, bb en cmbl niet een regel overtreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |