Kul verhaal, er sterven wereldwijd en jaarlijks al 93 miljoen mensen aan normale griep, standaard!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Artikel stamt uit 1996.... redelijk bizar![]()
Vrijdag komt familie van me terug uit Mexicoquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:12 schreef Rots het volgende:
[..]
Thanks, four possibly cases op de grens van België dus. Duurt nog een twee dagen voordat er een dodelijk geval in Nederland is voorspel ik zo.
Ja laat ze dus ff lekker daar denk!quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vrijdag komt familie van me terug uit Mexico
Heb je dat plaatje gezien?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:10 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Artikel stamt uit 1996.... redelijk bizar![]()
Hmz..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:09 schreef Steeven het volgende:
[..]
More than 100 students in New York began complaining of flu-like symptoms late last week. Several students recently returned from a vacation to Mexico, and city health officials say it is likely the illness was spreading person-to-person.
Over Afrika gesproken, als het daar eenmaal belandt is het hek van de dam. Want men is daar niet in staat om de ziekte te isoleren of de verspreiding te stoppen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:44 schreef Ghazi het volgende:
[..]
Idd, bovendien, de mensen die het aan de 'natuur' willen overlaten om de overbevolking tegen te gaan zijn de billies uit de rijke, ontwikkelde landen met de beste gezondheidszorg en sociaal vangnet. Dan is het natuurlijk makkelijk gezegd, als jij nauwelijks dodelijk geraakt kunt worden door een ziekte, maar arme, ondervoede Afrikanen wel. Hoe eervol.
zimbabwe, of all placesquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:18 schreef LXIV het volgende:
[..]
Over Afrika gesproken, als het daar eenmaal belandt is het hek van de dam. Want men is daar niet in staat om de ziekte te isoleren of de verspreiding te stoppen.
Er is al een "mysterious flu bug" in Zimbabwe gesignaleerd. Maar dat kan natuurlijk van alles zijn.
Die komen Nederland de komende jaren niet in hoor.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:15 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Vrijdag komt familie van me terug uit Mexico
NOOO, think about the tortilla's, nacho's and tequila'squote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Die komen Nederland de komende jaren niet in hoor.![]()
Gewoon alles boycotten wat uit Mexico komt.
Ik zou er niks op tegen hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Die komen Nederland de komende jaren niet in hoor.![]()
Gewoon alles boycotten wat uit Mexico komt.
Ik kan nou een flauwe grap maken over Ajacieden en geen familiegevoelens, maar dat laat ik maar achterwege.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Varkensgriep-kweekje ontploft in trein
Laten we die maar geloven he.quote:Volgens de autoriteiten is er geen besmettingsgevaar door de explosie
Wilders stemmen, die heeft iets tegen alles wat 20 kilometer verder dan Venlo deze richting op komtquote:
Dat is niet waar meer inmiddels, in NY is onder meer iemand ziek geworden die niet in Mexico geweest was, zo ook in Texas las ik gisteren ergens.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:12 schreef Suko het volgende:
Again, alle gevallen komen uit Mexico, dus?
lekker handigquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik las Varkenskwakje ontploft in treinquote:Op dinsdag 28 april 2009 13:23 schreef Revolution-NL het volgende:
Ja, en dan denk je dus ook dat je dood gaat en dat ga je dan ook. Self-forfilling Prophecy.quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:46 schreef Burakius het volgende:
Dat is ook het vervelende. Je kunt ook een normale griep hebben, maar door psychologische werking kan de ziekte erger worden die je hebt, omdat je denkt dat het varkensgriep is.
Afgezien van het feit dat het virus niet overgedragen wordt door het eten van varkensvlees?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:39 schreef -lucas- het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat het niet twee weken eerder is uitgebroken. Ik had op een avond voor mezelf gewokt maar het varkensvlees niet genoeg gebakken. Ik ben die avond echt enorm ziek geworden, ben nog nooit zo ziek geweest volgens mij. Had dan toch in m'n piepzak gezeten nu denk ik
...vooral omdat ik het doorgegeven heb aan m'n vriendin en het ws. dus een stomtoevallige griep is ipv voedselvergiftiging.
lijkt bijzaak ja?quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat het virus niet overgedragen wordt door het eten van varkensvlees?
Dat is niet zo raar.. aangezien de ads afgaan op keywoorden in topics..quote:Op dinsdag 28 april 2009 13:56 schreef paladin het volgende:
Heh. hieronder zat plots reclame voor desinfecterend handgel. Ook google geeft plots veel swine flu reclame. Best grappig
Ik moest lachen. hehequote:
Vraag ik me ook al een paar uur af. Ik denk dat t gewoon een foutief kleurtje is, omdat ze 1 29-jarige hebben onderschept op t vliegveld, met koorts. Ze weten t nog niet zeker.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef Corkscrew het volgende:
Waarom zie ik een bevestiging in Moskou op de Google Maps-kaart, waar ik nog niets over gehoord heb? Loos alarm of wat?
quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef Armageddon het volgende:
[..]
En dat dat elkaar raakt dan enzo?
Ik ben druk doende. Koffie, vet voedsel, roken... ik kan 'm hebbenquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef dramatiek het volgende:
toch mijn immuunsysteem maar alvast wat afbreken. Cytokine Storms zijn blijkbaar het probleem
RUSSIA Moscow Airport ex-Mexico Cityquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:12 schreef Corkscrew het volgende:
Waarom zie ik een bevestiging in Moskou op de Google Maps-kaart, waar ik nog niets over gehoord heb? Loos alarm of wat?
Mja, maar niet vastgesteld nog dus. Als iedereen met een hogere lichaamstemperatuur meteen griep zou hebben zou de RIVM wel bij saunacomplexen staan.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:14 schreef Qwea het volgende:
[..]
RUSSIA Moscow Airport ex-Mexico City
Last Updated by niman 7 hours ago
airport recorded a temperature from 29-year-old passenger, arrived at Moscow airport" Sheremetyevo "flight from Mexico City with change in Paris .
die was gisteren toch al onderschept? Ze mogen wel eens wat sneller gaan testen...quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:13 schreef superworm het volgende:
[..]
Vraag ik me ook al een paar uur af. Ik denk dat t gewoon een foutief kleurtje is, omdat ze 1 29-jarige hebben onderschept op t vliegveld, met koorts. Ze weten t nog niet zeker.
Klopt. Het testen duurt doorgaans 2-3 dagen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 14:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
die was gisteren toch al onderschept? Ze mogen wel eens wat sneller gaan testen...
teringquote:Op dinsdag 28 april 2009 14:28 schreef superworm het volgende:
[..]
Klopt. Het testen duurt doorgaans 2-3 dagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |