Plaatje 10quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:31 schreef superworm het volgende:
http://pictures.reuters.com/c/C.aspx?VP3=FlashSlideShow_VPage&R=2C0BF1YK3DZ1&T=A&H=1 Foto's!
Jij gaat als eerste de pijp uit.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef iBolt het volgende:
kut woon hier vlak bij Dusseldorfkomt toch wel dichtbij
Misschien is het wel handig om dit even goed door te lezen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:46 schreef iBolt het volgende:
kut woon hier vlak bij Dusseldorfkomt toch wel dichtbij
Weet niet of 't WHO dat deed, maar die Mexicaanse minister (Cordoba ofzo?) deed dat iig wel.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:29 schreef MrJones het volgende:
Het WHO berichtte toch ook dat het aantal nieuwe opnamen in Mexico dagelijks afnam?
Het is hier echt (nog) niet nodig. Echt echt niet.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Provinciaal het volgende:
Waar kun je eigenlijk gemakkelijk medische mondmaskers kopen? Misschien niet een slecht idee om daar wat van in huis te hebben....
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Provinciaal het volgende:
Waar kun je eigenlijk gemakkelijk medische mondmaskers kopen? Misschien niet een slecht idee om daar wat van in huis te hebben....
Doet me een beetje denken aan een of andere zombieshooter waarbij je de geïnfecteerde mensen moet identificeren en overhoop knallen.quote:
Duidelijk, maar ik koop mijn brandblusser ook niet pas als mijn huis begint te roken...quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:01 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Het is hier echt (nog) niet nodig. Echt echt niet.
Vind het wat overdreven om die hier in Nederland nu al aan te schaffen,quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:58 schreef Provinciaal het volgende:
Idd, oranje mondmaskersquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef barthol het volgende:
[..]
Vind het wat overdreven om die hier in Nederland nu al aan te schaffen,
maar ik denk wel dat de creatieveling die er donderdag mee op de
vrijmarkt gaat leuren goud geld verdient, en ook dat er vast wel zulke
slimmerikken zijn. Dus..... kijk eens goed rond donderdag als je daar
mocht komen.
Sja, dat is aan jouzelf natuurlijk, hierboven stond er trouwens een link waar je die dingen kan bestellen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik koop mijn brandblusser ook niet pas als mijn huis begint te roken...
I'm blue, dabadeedabadyyyyquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die groen/gele vlek bij die vrouw bedoel je?
20 of 22 ofzo. Klik even door naar confirmed and suspected casesquote:Op dinsdag 28 april 2009 17:06 schreef TheUnreal het volgende:
Donderdag lekker naar Amsterdam hoor, al die bangmakerij door de media. Hoeveel doden zijn er tot nu toe gevallen waarvan zeker is gesteld dat ze bezweken zijn aan de 'varkensgriep'..
Ik doe gewoon zo'n stoere theedoek om m'n bakkes als the shit hits the fan, de hamas-look zegmaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 17:05 schreef Provinciaal het volgende:
[..]
Duidelijk, maar ik koop mijn brandblusser ook niet pas als mijn huis begint te roken...
hm, waarom heeft zij een warm kruis?quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:42 schreef Rahl het volgende:
[..]
Die groen/gele vlek bij die vrouw bedoel je?
"Get a shot of protection"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |