datisgeenbrowserlulquote:
niet met revo uninstallert.quote:
Een pc is windows ja.quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een PC Windows is
Mensen die zich den goeien ouwen tijd nog kunnen herinnerenquote:
Ik heb niet echt een hoge indruk van jouw leven als dat afhankelijk is van een browser-programma.quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Dropdown het volgende:
Mijn leven is begonnen!
Lieve god, vergeef me dat ik dit weet :')quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef powerlite het volgende:
ff een vraagje, als je alleen FF hebt, en die uninstal je, dan heb je geen internet browser meer.
hoe de fuck wil je dan nog op internet komen? :')
1 2 3 4 | open ftp.mozilla.org get "pub/firefox/releases/latest/win32/en-US/Firefox Setup 3.0.10.exe" bye |
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef Dropdown het volgende:
Normaal duurde een pagina op Internet Explorer een seconde of 20, of liep hij zomaar vast. En met Firefox is het 1 klikje en je bent er.
Dat dus, icm Operaquote:Op dinsdag 28 april 2009 15:57 schreef super-muffin het volgende:
Safari 4 op een Mac
het is nog maar een beta, maar o zo snel!
tabbladen zijn zo enorm overrated, hell het is zelfs gewoon kut...quote:Op woensdag 29 april 2009 03:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
Mensen die zich den goeien ouwen tijd nog kunnen herinneren![]()
Firefox![]()
Opera![]()
IE. Is het echt nodig daar zure grappen over te maken? Die lui zijn net gewend aan tabbladen.
Droogstoppels zijn er altijd.quote:Op donderdag 30 april 2009 02:57 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik heb niet echt een hoge indruk van jouw leven als dat afhankelijk is van een browser-programma.
Net geinstalleerd, maar geen mousegestures en geen super-drag-and-drop.quote:
nieuwe vensters voor alles is inderdaad veel handigerquote:Op donderdag 30 april 2009 07:41 schreef mschol het volgende:
[..]
tabbladen zijn zo enorm overrated, hell het is zelfs gewoon kut...
quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dat dus, ik blijf IE nog altijd het fijnste vinden. Heb er overigens nooit problemen mee als vastlopen enz. Weet niet wat jullie met je computer doen?
Ach op safari kon ik helemaal geen filmpjes bekijkenquote:
Quicktime?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 16:25 schreef FashionXstar het volgende:
[..]
Ach op safari kon ik helemaal geen filmpjes bekijken
1 |
Chrome is dan ook gewoon erg basic, dan is het logisch dat het sneller gaat.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:33 schreef BluesRebel het volgende:
http://www.gadgets-reviews.com/chrome-vs-opera-ie-firefox.html
BEAT THAT!![]()
Jij ook gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 15:30 schreef TimKuik het volgende:
Start -> uitvoeren
cmd [enter]
ftp ftp.mozilla.org [enter]
anonymous [enter]
[enter]
cd pub [enter]
cd firefox [enter]
cd releases [enter]
cd 3.5b4 [enter]
cd win32 [enter]
cd nl [enter]
GET "Firefox Setup 3.5 Beta 4.exe" [enter]
quit [enter]
Gefeliciteerd, je hebt nu firefox gedownload zonder browser. Hij staat nu in je C:\Documents and Settings\GEBRUIKERSNAAM map.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |