IE houdt je gewoon hoor...quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:07 schreef powerlite het volgende:
ff een vraagje, als je alleen FF hebt, en die uninstal je, dan heb je geen internet browser meer.
hoe de fuck wil je dan nog op internet komen?
Dat dus, ik blijf IE nog altijd het fijnste vinden. Heb er overigens nooit problemen mee als vastlopen enz. Weet niet wat jullie met je computer doen?quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
Ik probeer al die dingen wel, maar toch kom ik op één of andere manier altijd weer terug bij IE.
Onder meer Opera, Firefox en Chrome hebben de revue gepasseerd, maar ze hebben allemaal wel eens kuren vertoond. Dan opende ik IE (die ik altijd op mijn computer heb laten staan), en werkte het prima.
Tot 42x sneller dan IE browsen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:02 schreef Metalfreak het volgende:
Weet niet wat jullie met je computer doen?
Ja ik dus ook. Ik krijg geregeld te horen dat IE mega traag is maar ik vind het verschil tussen andere explorers niet merkbaar.quote:Op dinsdag 28 april 2009 15:58 schreef Florian_ het volgende:
Ik probeer al die dingen wel, maar toch kom ik op één of andere manier altijd weer terug bij IE.
quote:Op dinsdag 28 april 2009 11:58 schreef tralalala het volgende:
Het enige wat ik doe met IE is firefox downloaden.
Mensen die bang zijn voor andere dingen dan dat ze gewend zijnquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef mschol het volgende:
mensen die niet om kunnen gaan met een pc en IE niet kunnen gebruiken
Nou ik wel. Chrome werkt het snelst, FF het prettigst.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:10 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
Ja ik dus ook. Ik krijg geregeld te horen dat IE mega traag is maar ik vind het verschil tussen andere explorers niet merkbaar.
a) Dit slaat niet op mij, FF staat geinstalleerd (al gebruik ik het echt 1 of 2x in het jaarquote:Op dinsdag 28 april 2009 16:22 schreef Droomert het volgende:
[..]
Mensen die bang zijn voor andere dingen dan dat ze gewend zijn.
Ik heb internet rechtstreeks op mijn hersenstam aangesloten en bekijk internet aan de binnenkant van mijn ogen.quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:40 schreef J.Herrer het volgende:
Ik gebruik mijn eigen Herrer explorer
Die is nog sneller dan IE , Firefox, Opera en Chrome bij elkaar
IK BEN HET INTERNET!!11quote:Op dinsdag 28 april 2009 16:49 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik heb internet rechtstreeks op mijn hersenstam aangesloten en bekijk internet aan de binnenkant van mijn ogen.
Mensen die denken dat een PC Windows isquote:Op dinsdag 28 april 2009 12:22 schreef mschol het volgende:
mensen die niet om kunnen gaan met een pc en IE niet kunnen gebruiken
mensen die denken dat IE op iets anders als Windows draait (zonder dat deze volledig verkloot wordt)quote:Op dinsdag 28 april 2009 22:05 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Mensen die denken dat een PC Windows is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |